Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 105 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #271
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik weet het niet......waarschijnlijk zijn ze overboekt, en proberen ze zo mensen vrijwillig hun plaats af te laten staan.
    Ik zou als ik jou was zelf ook met een alternatief komen...wellicht met een andere maatschappij ofzo...ik zou niet zonder meer genoegen nemen met een vergoeding, en ik zou ook vragen wat de reden van dit alles is...

    Laat je het even horen.....?
    Laatst gewijzigd door Saskiac1977; 22-10-07 om 18:10. Reden: Text iets korter neergezet

  2. Top | #272
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein4 Bekijk Berichten
    Vandaag stond Martinair op mijn voicemail, of ik mijn vlucht van 3 nov wil verplaatsen naar 4 nov. Vergoeding 250 euro p.p. Ik moet nog terug bellen... Maar is moeilijke beslissing, is een dag minder vakantie 500 euro waard?
    Ja, moeilijke keuze. Je moet voor jezelf even nagaan wat voor jou belangrijker is. Ik weet ook niet of je aan een strak tijdschema zit qua reizen en hotels enz.

    Het is natuurlijk wel erg dat ze je voor het blok zetten. Je denkt dat je alles geregeld hebt en komen zij in ene met een wijziging... :twisted: Ik heb het ook al eerder meegemaakt met Martinair maar zal dat hier niet weer gaan herhalen. Wij vliegen de laatste keren, naar alle tevredenheid!, met een amerikaanse maatschappij.

    Succes met beslissen!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #273
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    25

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik word morgen terug gebeld... Ik laat het weten. Ga ook zeker vragen wat de reden is. Dan weet ik ook of het houden van de vlucht van 3 nov of het nemen van de vlucht van 4 nov wel zo aantrekkelijk is. :-k
    Overigens is mijn vlucht al verplaatst van 2 naar 3 nov. Ik had bij de vlucht van 2 nov de Comfort class geboekt. Die blijkt nu in ieder geval vervallen en moet 'omgeboekt' worden. Details hoor ik ook morgen. Maar daar hadden ze me wel even zelf op mogen wijzen vorige maand!

    Onze camperhuur gaat 5 nov in. Hadden in eerste instantie voor 3 nachten een hotel in Miami Beach, dat is al 2 nachten geworden... Dat zal nu dan 1 nacht worden!
    Ga in ieder geval ook infomeren of ze ons dan ook een vlucht later kunnen terug geven zonder problemen... Ik heb gelukkig nog wel iets ruimte op mijn werk om later terug te komen.
    Laatst gewijzigd door Marjolein4; 22-10-07 om 18:56. Reden: antwoord toegevoegd
    Florida (via Miami): 4 - 18 november 2007 :grin:


  4. Top | #274
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Dat de Europese vluchten van de website verdwenen zijn, zat er al heel lang aan te komen. Al van de zomer heeft Martinair aangekondigd met Europese vluchten te zullen gaan stoppen, omdat ze naar eigen zeggen op die trajecten niet op kunnen tegen prijsvechters als EasyJet, RyanAir, etc.
    Laten we inderdaad hopen dat een focus op de langeafstandsvluchten ook leidt tot verbetering van de dienstverlening.
    Ik schrik wel van de mededeling dat de comfortclassreservering zomaar ongedaan gemaakt was. Wij zijn allebei behoorlijk lang en ik moet er niet aan denken dat we die extra centimeters moeten missen.

  5. Top | #275
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik heb weleens gehoord dat vluchten standaard 10% overboekt worden omdat er meestal annuleringen zijn, waardoor er meestal zelfs nog plaatsen over zijn.....in sommige gevallen dus niet en dan moeten ze mensen gaan verplaatsen......

  6. Top | #276
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjolein4 Bekijk Berichten
    Overigens is mijn vlucht al verplaatst van 2 naar 3 nov. Ik had bij de vlucht van 2 nov de Comfort class geboekt. Die blijkt nu in ieder geval vervallen en moet 'omgeboekt' worden. Details hoor ik ook morgen.
    Vooral niet boos worden maar gewoon de onderhandeling ingaan. Het is hun probleem dat ze je niet op de afgesproken dag kunnen vervoeren. Als ze je niet in de geboekte comfort class kunnen vervoeren kun je altijd voorstellen om je dan maar om te boeken naar de Star Class .... toch? Voorstellen kan altijd, wie weet happen ze toe. Ik zou in ieder geval niet zomaar genoegen nemen met de nu aangeboden €250 pp.

    O ja, geef nooit aan dat je gemakkelijk wat kunt schuiven met je vrije dagen. Zeg juist dat je aan een erg strak schema vastzit, dat legt de druk (nog) meer bij Martinair.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #277
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    25

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik heb wel wat onderhandeld vanochtend, misschien niet het uiterste behaald qua geld, maar wel mijn zin gekregen uiteindelijk!
    Ze begon te vertellen dat we voor verplaatsing van de vlucht 150 euro p.p. terug krijgen. Dat is nou jammer dat ze al op mijn voicemail stond met 250 euro p.p.
    De vlucht van 3 nov zit inderdaad vol. Waarschijnlijk omdat de mensen van 2 nov al naar 3 nov verplaatst zijn... Zoals wij...
    Ik heb de vlucht van 4 nov genomen, met een vergoeding van 200 euro p.p. Ze heeft namelijk mijn terugvlucht ook een dag verlaat. Dus nu kunnen we op de terugweg ook nog 2 nachten in Miami blijven. Dat is wat ik nog wilde!

    Volgens haar blijft de comfort class behouden bij verandering van vlucht, omdat je er voor betaald hebt (ja, hè hè). Maar goed, met al dat schuiven zijn die stoelen toch ook een keer op? Ze verzekerde dat we die gewoon zouden krijgen.

    Het wachten is nu op alle bevestigingen via de mail...

    Het hotel heb ik via een eigen website van het hotel geboekt. Dan zijn de annuleringsvoorwaarden gunstiger. Tot 72 uur voor aankomst zonder problemen. Dat scheelt nu weer!

    Maar eh, dit is de laatste verandering aan mijn vakantie wat mij betreft! Ik ben klaar met al het geregel en wil nu gaan genieten! :smile:
    Florida (via Miami): 4 - 18 november 2007 :grin:


  8. Top | #278
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik begin toch ook wel erg nerveus te worden van al dit gedoe. Wat is de reden dat ze die vluchten allemaal omzetten?? Er moet toch ergens een reden voor zijn? Zou het nut hebben om Martinair te bellen of zo?
    Wat ik me ook afvraag, zouden ze dit bij ALLE pasagiers van die vluchten doen of zijn jullie toevallig er uit gepikt??
    Wij zouden ook niet zo maar later kunnen vertrekken hoor, we zitten met de reis van Amsterdam naar Frankrijk (en die overnachting) en ook met school van de kinderen. Balen!
    Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt voor jullie!


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #279
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik denk niet dat het zin heeft om te bellen rene, ik denk namelijk niet dat Martinair zichzelf in de vingers gaat snijden...maar ik begin ook wel ietwat nerveus te worden hoor als ik dit zo lees...ik denk altijd maar zo, als het een ander overkomt...waarom mij dan niet zeg maar.
    Ja jeetje jij zit ook nog eens met een reis van Frankrijk naar Amsterdam...nou ik hoop Monique dat je inmiddels wat bijgekomen bent van alle commotie...ik zou hetzelfde reageren als jij...gelukkig konden ze in ieder geval het hotel verlengen...nou nog ff de auto en dan komt alles wel weer goed.....de stress kost je een paar jaar van je leven maar......in Florida kom je:wink:

    Groetjes

  10. Top | #280
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Echt, ik zit dit allemaal met open mond te lezen. Wat een stelletje KLOJO'S daar bij Martinair!!! Dat 't nou 's een keertje voorkomt dat ze iemand moeten omboeken is al erg genoeg, maar die pannekoeken zijn met hele vluchten aan het schuiven alsof het niets is heb ik het idee! Echt SCHOFTERIG vind ik dit! Is er niet één of ander medium, een website of de consumentenbond waar de gedupeerden herrie kunnen maken op zodanige manier dat Martinair een toontje lager gaat zingen??? Ze schijnen echt niet te beseffen dat mensen plannen baseren op vluchtdata!
    Ik hou m'n hart vast, wij gaan met z'n vieren op 8 december heen en op 22 terug. Als ik een dag later terug wil komen van vakantie dan gepland, lacht mijn baas me recht in m'n gezicht uit! Er staan belangrijke afspraken met klanten gepland, zowel tot aan de dag dat ik vertrek als direct ná m'n vakantie. Daarnaast hebben we ontzettend veel energie gestoken in het opzetten van de hele route met hotels en appartementen onderweg, die we stuk voor stuk allemaal zelf hebben aangeschreven, en dan is er nog de huurauto - alles bestaat uit losse reserveringen! Ik moet er niet aan denken dat dat hele kaartenhuis door Martinair overhoop wordt gehaald, echt, ik lust ze rauw als ze me met zoiets opbellen!

    *weer afkoel*

    Zo, dat moest ik even kwijt ;-)

    Ik heb echt te doen met iedereen die hiermee te maken heeft! Geef ze ervan langs!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •