Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 48 van de 105 EersteEerste ... 3846474849505898 ... LaatsteLaatste
Resultaten 471 tot 480 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #471
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Vliegtickets voor 2010

    Ik hoop dat ze niet nog meer gaan aanpassen heb vanmiddag mezelf omgeboekt naar comfort class op 9 augustus en € 260,00 betaald voor 4 personen.

  2. Top | #472
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Wij vliegen terug op donderdag 6 mei. Net een mailtje van Expedia gehad dat de tijden iets zijn aangepast (half uurtje vervroegd). Vlucht 636 staat in ieder geval nog gewoon op de donderdag gepland.
    MCO - AMS: do. 06-05-10: dep. 19.55 arr 10.30 (+1)

    Reisschema

  3. Top | #473
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Yep, diezelfde bevestiging hebben wij ook gehad. Een half uur vervroegd en gewoon op donderdag (5 augustus) terugvliegen !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #474
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik heb gisteren wtc gebeld en mijn vlucht van 19-07/4-08 staat er gewoon in.
    Als je op de timetable kijkt bij schiphol staat de retourvlucht van 4 augustus op woensdag er ook gewoon in.
    Dus snap het niet helemaal.
    Volgens wtc is er niks aan de hand,dus hoe zit dit nou?

  5. Top | #475
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ook onze heenvlucht van 14 juli staat er nog gewoon op. Ik snap er niets meer van. Net gebeld met WTC en zij gaan contact opnemen met Martinair. Ze zullen vandaag of morgen weer contact met mij opnemen. Baal er stevig van want heb al hotels geboekt vanaf 14 juli!

  6. Top | #476
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Het ligt er een beetje aan hoe je geboekt hebt, maar normaal zou je die hotels nog wel kunnen cancelen, of i.i.g. de boeking verplaatsen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #477
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    57

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Kan best zijn dat er op sommige periodes wél op woensdag wordt gevlogen. Maatschappijen delen hun vluchtschema's zo in dat viegtuigen zo weinig mogelijk aan de grond staan. Dat kan van periode tot periode verschillen.

  8. Top | #478
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Hoi, ik had geen zin om te wachten op WTC dus ben zo brutaal geweest om martinair zelf te bellen. Vluchten op woensdag zijn inderdaad gecancelled. We zijn overgeboekt naar donderdag 15 juli, vliegen nu om 14.10 en landen om 17.55 us tijd. Hotel heb ik nog een dag later kunnen omzetten, dus dat valt allemaal nog wel mee. Alleen onze vakantie wordt hierdoor een dagje korter, want de terugvlucht blijft hetzelfde. Dat is uiteraard wel balen, maar niets aan te veranderen. Dat wordt dan maar geen fort myers, of dagje minder clearwater, key largo of miami. We zien nog wel ff. Was ook wel blij dat ik nog geen auto heb geboekt! Iemand hiervoor nog tips?? Thanks a lot!

  9. Top | #479
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silvia37 Bekijk Berichten
    Volgens wtc is er niks aan de hand,dus hoe zit dit nou?
    Het is allemaal net vers en Martinair is bezig alles om te boeken. Het kan best zijn dat dit in de loop van de week voor jou pas bekend wordt. En dat het via WTC loopt zal ook wel schelen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-01-10 om 16:55. Reden: quote ingekort

  10. Top | #480
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard

    Na het lezen van jullie berichten net maar weer even gemaild met WTC
    Kreeg meteen een mailtje terug dat er nog niets bekend was van wijzigingen in de vlucht.
    Heel vreemd, ga morgen ook maar even met Martinair bellen want ik word er nu al niet goed van.

    En ja hoor net gebeld met Martinair en de vlucht van woensdag 4 aug gaat niet door ,dus of we 5 aug willen en dan de 6de terug, op schiphol
    Dus blijfen we een dagje langer .
    Dus nu maar op zoek naar een leuk hotel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-02-10 om 18:58. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •