Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 105 EersteEerste ... 3947484950515999 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #481
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Die grap halen ze wel vaker uit daar bij Martinair. Je krijgt dan doodleuk de vraag naar wanneer jij je vlucht wil verzetten. Als je niet snel bent moet je nog bijbetalen ook, want dan is jouw reeds geboekte stoelprijs al weg. Ik vind het echt niet kunnen, zeker omdat ik weet dat ze dit vaker doen.
    Floridian Francien

  2. Top | #482
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Opa vertelt: De leukste grap die ze ooit met ons uit hebben gehaald was toen ze de (normaal rechtstreekse) vlucht naar Miami via San Juan in de Dominicaanse Republiek lieten lopen. We zaten al aan boord op Schiphol, gereed voor vertrek en toen werden er brieven van de directie rondgedeeld: Vandaag vliegen wij even eerst naar San Juan voor we u in Miami afzetten.

    Er werd gefluisterd dat de omleiding vanwege de lage kerosine prijs nodig was. Anderen zeiden weer dat er geen leverancier in Miami te vinden was die nog kerosine aan Martinair leverde. Bij aankomst in de DR wilden ze het vliegtuig vol tanken met alle passagiers er in. Binnen de kortste keren gutste het condenswater van het plafond. Voor de verspreiding van de frisse kerosinedampen, werden wel de deuren van het vliegtuig open gezet.

    Dat waren nog eens tijden. Toen was er nog geen terreurorganisatie nodig om je angst in te boezemen dat ze het vliegtuig op zouden blazen. Dat deden ze bij Martinair nog gewoon zelf! Toen er een opstand dreigde, (ook wij hadden een paar Schuringaatjes aan boord) mochten we uiteindelijk toch uit het vliegtuig. Lekker wachten in een bloedheet hok zonder faciliteiten....... Maar ja, toen was er nog nauwelijks internet, dus je hoorde nooit iets van zulke praktijken.

    Nog maar kort geleden schaften ze bij Martinair zo maar alle vluchten naar Orlando af en werden honderden geboekte vakanties in de war geschopt. Hoe aanlokkelijk een directe vlucht met hen ook lijkt, persoonlijk heb ik niet zoveel vertrouwen in deze grappenmakers.



  3. Top | #483
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik blijf het apart allemaal vinden, dat het zomaar kan. Zoiets hoor je toch niet vaak bij andere maatschappijen. Dat ze je overigens kunnen vragen om bij te betalen, omdat zij je omzetten, lijkt me overigens sterk hoor. En tja, een dagje langer. Als het allemaal past, is het natuurlijk niet vervelend. Maar ja, als je met werk of andere afspraken zit, kan dat natuurlijk vervelend uitpakken.

    Ik ben benieuwd of nu de donderdagvluchten, waar volgens mij alle woensdagvluchten naartoe zijn overgezet, weer niet zwaar overboekt zijn ... En dat dat weer tot allerlei andere issues gaat leiden op die donderdagvluchten ... Dat was blijkbaar ook de reden dat je de donderdagvluchten helemaal niet meer kan boeken op internet; die zitten bomvol natuurlijk ... Ik hoop dat het allemaal goedkomt voor mijn dochter (en family natuurlijk) ...
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #484
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Dat ik vandaag Maritinair aan de lijn had ,kon ik zonder enige kosten mee terug op donderdag dus lekker 1 dagje langer.
    Ze zijn ook bereid om voor de overige kosten op te draaien dus vind ik wel netjes moet toch een dag langer boeken voor hotel en auto.
    Ach we gaan het wel zien voorlopig gaan we naar Florida:wink:

  5. Top | #485
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silvia37 Bekijk Berichten
    Ze zijn ook bereid om voor de overige kosten op te draaien dus vind ik wel netjes moet toch een dag langer boeken voor hotel en auto.
    Oh, dat vind ik wel erg netjes van ze =D> ! Ik weet niet of ze dat volgens de regels wel verplicht zijn (maar aan de andere kant, Martinair kennende zouden ze het dan niet gedaan hebben). En als het in jullie planning thuis past, is een extra dagje natuurlijk mooi meegenomen :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #486
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik heb niets met Martinair.
    Zo zijn wij eens naar Isla Margaritha geweest, terug via de Domenicaanse Republiek.
    Verspreidt over het vliegtuig zaten alle famielieleden, gezellig hoor.
    Want ja, klanten in DR willen ook naast elkaar zitten en alhoewel die later moeten inchecken kregen die wel voorrang in het uitzoeken van de stoelen.
    Ik heb me als een beer in een te krappe winterjas gevoeld in hun stoelen.
    Internet stond nog in haar kinderschoenen en van Twitter had niemand nog gehoord, laat staan het aflezen van het rookverbod, we paften er flink op los van de kist naar het strek je benen gebouw.

  7. Top | #487
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Kan iemand mij zeggen of Martinair direkte vluchten biedt op Orlando, of is dat alweer veranderd in Miami of zo?
    Thanks!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  8. Top | #488
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Numansdorp
    Berichten
    5

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Martinair vliegt rechtstreeks naar Orlando. Vertrek uit Nederland om 14.10 uur, aankomst 17.55 uur, vluchtduur is 9 uur en 45 minuten.
    Terug vertrek vanuit Orlando om 19.55 uur, aankomst volgende dag om 10.30 uur, vluchtduur 8 uur en 35 minuten.
    Laatst gewijzigd door cvdstel; 08-01-10 om 19:20.

  9. Top | #489

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik kreeg ook een mailtje van een schemawijziging van WTC over de Martinair vlucht maar wij vliegen donderdag 22-7 heen en zaterdag 14 -8 terug en dat blijft gewoon hetzelfde, snap dus niet waarom ik dan dat mailtje kreeg!

  10. Top | #490

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Kreeg ook een schemawijziging zonder dat er iets gewijzigd was. WTC teruggemaild, hadden dus per ongeluk de oorspronkelijke schema niet aangepast. Kreeg daarna opnieuw een e-mail maar nu wel met de gewijzigde schema. Zou dus wel even terugmailen dus voor de zekerheid.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-01-10 om 17:07. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •