Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 80 van de 105 EersteEerste ... 3070787980818290 ... LaatsteLaatste
Resultaten 791 tot 800 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #791
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Gaat het hier niet gewoon om de API formulieren ? Deze moet je altijd invullen, ook als je rechtstreeks bij Martinair hebt geboekt.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  2. Top | #792

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Nee, althans volgens mijn vriendin niet want die heeft al vaker met Martinair gevlogen. Dit had echt te maken met te goedkope tickets waarover WTC in de clinch ligt met Martinair.

  3. Top | #793
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Effe vraagje ,iemand onlangs met maritnair naar Orlando gevlogen??
    Hoe is het in Economy class?
    Klopt het dat je bijna geen kans maakt op een personal entertaiment ,ik heb begrepen dat er namelijk zoals bij United niet bij iedereen een tv in de stoel aanwezig is.
    Is niet zo fijn dan als met je kind 10 uur moet zitten en die niet kan kijken.
    Neem wel laptop mee maar batterij gaat ook niet 10 uur mee.

    Ben heel beniewd naar de antwoorden

  4. Top | #794
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Als het vliegtuig erg vol is was de kans erg klein dat je in economy nog een personal entertainment set kon huren staat ergens op het forum.

    Je kan eventueel upgraden naar een economy plus stoel waar je wel makkelijker een personal entertainment set hebt of zelf zorgen voor iets soortgelijks.

    De kisten van Martinair zijn al op leeftijd en voor zover mij bekend is niet voorzien van multi media schermpjes, veel andere maatschappijen hebben deze inmiddels wel ingebouwd voor de lange vluchten.


  5. Top | #795
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik had dit ook gelezen maar vroeg me af of iemand die pas geweest is me iets meer kon vertellen.
    Tja upgraden schoot ook door me heen maar om nu 400 euro extra te betalen voor dit zie ik eigenlijk niet zo zitten.
    Nou ja we zien wel belangrijkste is dat we gaan hahahaha=D>

  6. Top | #796
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij zijn dit jaar 18 dagen in Orlando geweest. Vlogen met Martinair. Wel wat duurder maar ze vliegen rechtstreeks. Wat een DRAMA!
    We hadden comfort class geboekt. Toen we gingen inchecken werd ons verteld dat de vlucht overboekt was en dat we niet in comfort class zaten. Zo raar want we waren ruim op tijd aanwezig. Wie het eerst komt....toch?! Niet dus.
    Vervolgens vertelde die dame (heeeeeel nors) dat ze er niets aan kon doen. Het lag aan Martinair. Toen vroeg ik of ze Martinair wilde bellen. Nee dat kon ze niet.
    Eenmaal in het vlieg was de purser erg attent. Ze kwam zelf naar ons toe en bood de mediaplayer aan. En de alcohol was gratis (we drinken niet hahaha).
    Ik kon mn geld wel terug krijgen maar dan moest ik een brief schrijven.
    Heb dat gedaan. Moest toen vervolgens 8 weken op antwoord wachten en had ook 2 keer gebeld.
    Gister kreeg ik een brief met een hoop onzin. Er ging een extra crew mee en daarom konden we niet comfort class vliegen. Toen ik daarop antwoordde dat ze personeel voor laten gaan op betalende klanten was dit ook niet waar.
    Ze storten mn geld terug zodra ze mn rekeningnummer hebben. Nou dat het ik gelijk gestuurd maar het zal wel weer 8 weken duren!
    Fouten worden overal gemaakt maar ik vind het wel van de zotte dat ik achter mijn eigen geld (waar ik recht op heb!!) aan moet. Je moet schrijven/bellen en ondertussen doen ze net of het aan jou ligt! Dat begrijp ik niet.
    Kreeg nog een reactie terug van die mevrouw: de stoelen zijn door de arbo bepaald en daar kan Martinair niets aan doen. Nee ze kunnen nergens iets aan doen. Je trekt toch altijd aan het kortste eind.
    Het enige voordeel van vliegen met Martinair is dat ze rechtstreeks vliegen.
    Volgend jaar gaan we met Delta. Kijken of dat beter is. In ieder geval meer beenruimte voor minder geld.
    We zijn met 3 volwassenen en 1 kind € 2540 kwijt. Nu betaal je bij Martinair al € 3300 zonder comfort class!

  7. Top | #797
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Tja, alles kan bij Martinair. Er is al zoveel de revue gepasseerd hier dat niets mij meer verbaast bij Martinair. Je kan het onverwachte verwachten als je met Martinair vliegt.

    Kijk maar lekker uit naar de vlucht met Delta, dat is hele andere koek. Die weten hoe het hoort. Goede stoelen, goede verzorging aan boord en uitgebreide multi media. Echter ook daar komen over boekingen voor en daardoor wordt geregeld bij de gate gevraagd of je je ticket wil afstaan en dan een dag later wil vliegen tegen een vergoeding.

    Maar Delta is voor mij 1 van de betere maatschappijen om mee te vliegen.


  8. Top | #798
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edbet Bekijk Berichten
    We hadden comfort class geboekt!
    Bij Martinair houden ze wel van verassingen. Maar hoe sneu ook, in de voorwaarden bij boeking van de Comfort Class is hier wel een clausule over opgenomen:

    Gekozen stoelen zijn onder voorbehoud. Martinair behoudt zich het recht voor wegens operationele, veiligheids- of beveiligingsredenen af te wijken van uw stoelkeuze, ook nadat de passagiers aan boord van het luchtvaartuig zijn gekomen.
    Overigens is Martinair hier niet uniek in, een onverwachte stoelendans is bij iedere vervoerder mogelijk. Dus ook bij Delta kan het voorkomen.....#-o. Maar als je prijs stelt op extra beenruimte, waarom overweeg je dan de Economyplus optie van United Airlines niet voor volgend jaar?



  9. Top | #799
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ja dat van die stoelen is bekend. Maar draai er dan niet omheen.
    Het is vervelend dat ze elke keer een andere reden noemen: aswolk, extra personeel enz enz.
    Ben benieuwd naar Delta. Heb via seatguru.nl geboekt. En daar wordt beweerd dat de stoelen 10 tm 28 wat meer beenruimte hebben dan normaal.
    Personal entertainment zit in de stoel dus vele extra's voor veeeeeeeel minder geld.
    En natuurlijk iedere maatschappij heeft wel iets wat fout gaat. Maar we gaan er nu vanuit dat alles goed verloopt.
    Het duurt nog wel even voor ons. We gaan pas in april 2011.

  10. Top | #800
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edbet Bekijk Berichten
    . En daar wordt beweerd dat de stoelen 10 tm 28 wat meer beenruimte hebben dan normaal.
    Nou wil ik de pret niet bederven, maar ben wel erg nieuwsgierig in welk toestel van Delta de beenruimte op de genoemde rijen meer dan normaal zou zijn. Delta vliegt toch met een 767?

    Deze toestellen hebben de standaard configuratie in de economy class. Niks mis mee, lederen stoel, persoonlijk schermpje, maar meer beenruimte...? Ik heb het nog nooit gezien en kan het op seatguru ook niet vinden. Dus help me uit de droom!





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •