Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 105 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #41
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Alleen als je de upgrade naar Comfort bijboekt krijg je je stoelnummers meteen door.

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    9

    Standaard

    Klopt, bij upgrade naar CC krijg je meteen je stoelnummers door, maar weet nog niet waar ik zit omdat er negens een stoelindeling van een Martinair vliegtuig is te vinden, maar aan de nummers te zien (7) is het vrij vooraan denk ik.

  3. Top | #43

    Standaard

    Ik heb vorige maand met Martinair gevlogen en zat op rij 8. Rij 7 is helemaal voorin de huidige Economy Class en je hebt op die plaats nu al extra beenruimte!!! Je kijkt wel tegen een wand aan met daarin een klein televisiescherm.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:55. Reden: full quote eruit

  4. Top | #44
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Let op! Als rij 7 inderdaad de voorste rij van de economy class is, en je zit achter het schot, dan zijn dat de bunk seats.
    Je hebt daar wel (flink) meer ruimte, en niemand voor je die zijn stoel naar achteren zet, maar geen tafeltje wat uit de stoel van je voorganger klapt.
    Meestal zit je tafeltje dan in je armleuning.
    Het (groooote) nadeel van die stoelen kan zijn, dat ze ook worden gebruikt voor mensen met baby's, omdat er een soort wieg tegen de want kan worden bevestigd.
    Ik heb op mijn laatste terurreis dus ook daar gezeten (met continental, en had dus een de hele nacht huilende baby in de rij naast me.
    Dus even opletten met inchecken.
    Succes, Eric

  5. Top | #45
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    We zijn net terug van onze vakantie en we vlogen met martinair.
    De service was ontzettend goed. Ook voor de kleine kinderen.
    Je kan naar een nummer bellen wat hier ook ergens tussen staat en vragen of je een stoel met extra beenruimte kan reserveren.
    Meestal resereveren ze niet, maar zetten ze een aantekening achter je naam/ticket.
    Wij hadden dat ook gedaan voor onze kleine, omdat hij op schoot zat en we hadden zelfs een eigen stoel voor hem gekregen.

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    nou dus ook bij het inchecken al je gegevens van je 1e verblijfplaats opgeven, pff nu zeker 4 uur van te voren aanwezig.
    Ben benieuwd naar de wachtrijen, had martinair nu ook maar e-tickets

    10-10-2005 here we go!!!


  7. Top | #47
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Voor reizen naar de VS kun je inverband met de Amerikaanse reizen geen e-ticketing meer gebruiken.
    Ik heb voor volgende week een e-ticket van Delta, maar volgens mij moet ik gewoon in de rij
    Eric

  8. Top | #48
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Verklaar je nader, Eric, want dit begrijp ik niet helemaal.
    De US maatschappijen hebben op Schiphol toch sowieso geen e-ticket counter, dacht ik ? En moet je altijd in de rij voor de incheck. Tenminste dat was in Maart en Augustus (Delta en US) nog wel het geval.
    Dus niet zo handig als in de US zelf, creditcard in de paal, welcome mr. & Mrs. ...., paar vraagjes beantwoorden en tickets printen.
    Of heb ik het nou verkeerd en is dat hier ook al zo en hebben wij het gemist.

    Ik heb wel gisteren een belletje gehad van Harry van Am.Vac. dat we nieuwe Deltatickets opgestuurd krijgen voor volgende week i.v.m. door chapter 11 gewijzigde vluchten. Terug niet via Cincinnati maar Atlanta wegens geschrapte vluchten. But who cares, dat is de terugweg :?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #49
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    De NVLS (Schiphol) heeft in hal 3 een tijd geleden een aantal e-ticketing machines neergezet, en die waren bedoeld voor meerdere maatschappijen. Het was de bedoeling dat ook de Amerikaanse maatschappijen die in de toekomst zou gaan gebruiken, maar dat gaat nu niet door.
    Volgens mij hebben ze die apparaten nu weer weggehaald, maar dat weet ik niet zeker.
    Schiphol was dan ook niet blij met de nieuwe maatregel.

    Ik vlieg volgens mij volgende week nog wel met Delta via Cincinnatti, maar naar aanleiding van jouw bericht, zal ik toch even contact opnemen met Delta, of die vlucht niet geschrapt is.

    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:56. Reden: full quote eruit

  10. Top | #50
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Eric, de vluchtwijziging geldt voor onze terugreis (24 Okt). Op de heenweg vliegen we op JFK waar we een aantal dagen stopover hebben en dan door naar Orlando/Daytona.

    Ons is verzekerd dat de hurricanes vanaf nu winterslaap hebben en het schitterend weer wordt. Heb jij even geluk :wink:,
    en wij dus ook :lol: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •