Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 91 van de 105 EersteEerste ... 41818990919293101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #901
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Daarnaast: partner/ eigenaar Air France vliegt al op Miami. Is ook de reden dat Martinair een aantal jaar geleden minder op Florida is gaan vliegen.
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  2. Top | #902
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    hoe lang is volgens jouw Extreem lang?
    Zeker 1,5 uur voordat de koffers op de band lagen. Daarna volgt het ritueel van douane, koffers weer afgeven en vervolgens zeker nog 40 minuten wachten voordat de koffers op de volgende band lagen.
    Wij vonden het vrij lang !
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  3. Top | #903
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    ''Het kan groen (Transavia) of blauw (KLM) worden.'' Of de naam Martinair blijft, is ook nog onzeker. Het voortbestaan van Martinair als vrachtvervoerder staat niet ter discussie.
    De luchtvaartmaatschappij blijft in ieder geval in de huidige vorm bestaan tot eind 2011....
    Dus volgens jaar kan iedereen gewoon nog met Martinair vliegen als je dat wilt!!

    Greetz, Remco

  4. Top | #904
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Gisteren ben ik met mijn gezin weer thuisgekomen na een fantastische vakantie. Alleen op de terugweg hadden we vanwege onweer een uurtje vertraging, net als 2 jaar geleden, toen we met Virgin Atlantic vlogen. Het eten was goed, geen enkel commentaar. Ik heb regelmatig in het ziekenhuis gelegen en daar hebben ze pas smerig eten! Geeft mij maar een hapje van Martinair De ruimte was in Economy Class aan de krappe kant, maar we zijn allemaal niet zo lang dat we daar erg veel last van hebben en 5x € 65 (x2) = € 650 Die steken we lekker in onze zak :!:
    De stewardessen waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Mijn ervaring met Martinair is positief. Jammer dat het er financieel allemaal niet zo rooskleurig uitziet vooe deze maatschappij.

  5. Top | #905
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    ik krijg er een beetje kriebels van al die negative verhalen over Martinair.
    Soms wordt er gezegd dat je op de vlucht maar 1 keer eten krijgt en dat je de rest moet kopen ook met drinken is dit zo.
    Hoe doen jullie dat dan?
    Koop je drinken op de luchthaven ?
    en broodjes ?
    Ik kan echt niet zonder water bijvoorbeeld (drink echt 1,5 tot 2 liter per dag)
    Iemand suggesties?
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #906
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Je hoeft echt niet de kriebels te krijgen van Martinair hoor, prima maatschappij er zeer behulpzaam personeel.
    Water is er altijd voldoende aan boord, dus zit daar zeker niet over in.
    Enne, dat eten is doorgaans prima te doen hoor, in ieder geval stukken beter dan al die fast food rommel ;-)
    Positief blijven!!

    Greetz, Remco

  7. Top | #907
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosevents Bekijk Berichten
    ik krijg er een beetje kriebels van al die negative verhalen over Martinair.
    Soms wordt er gezegd dat je op de vlucht maar 1 keer eten krijgt en dat je de rest moet kopen ook met drinken is dit zo.
    Iemand suggesties?
    Je hoeft je niet druk te maken hoor, je krijgt een warme maaltijd en tegen het einde van de vlucht nog eens een broodje. Tussendoor komen ze ook regelmatig met drinken langs en aan het begin van de vlucht krijgt iedereen een flesje water. Als die op is kun je gewoon een nieuwe vragen. Wij hebben, op de vertraging op de terugweg na, niets te klagen gehad over onze eerst ervaring met Martinair.

  8. Top | #908
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Inderdaad geen enkele reden om je druk te maken. Wij zijn 2 keer met Martinair naar Orlando gevlogen en beide keren waren prima. Er was genoeg eten en drinken aanwezig (de 2e keer vlogen wij CC), geen vertraging en vriendelijk personeel.
    Weinig beenruimte? Ach, we zijn deze week in Kennedy Space Center geweest en nu we weten hoe weinig beenruimte een astronaut heeft zal je mij niet meer horen klagen over de beenruimte in een vliegtuig ;-)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #909
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    hahahha oke gelukkig. Dat water was echt een issue voor me. Maar gelukkig is dat voorhanden.
    Ik kan bijna niet wachten
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  10. Top | #910

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Nee hoor, geen zorgen, ik vond het ook allemaal wel meevallen!
    Je krijgt inderdaad een flesje water na een half uurtje in het vliegtuig. De warme maaltijd stelt niet heel veel voor, het is weinig en niet zoals in een restaurant. Je krijgt er gewoon frisdrank bij of evt wijn (nou zaten wij comfort class, ik weet niet of wijn ook bij economy hoort) Ook het broodje is best te eten. Tussendoor krijg je nog koffie/thee en sap maar je mag ook een blikje vragen.
    Wij hadden op de terugweg (we vlogen om 19.30 uur) gewoon wat gegeten op het vliegveld in Orlando. Daar zitten een hoop eettentjes.
    Toen de maaltijd om 21.00 uur kwam vielen we dus niet flauw van de honger en aten we ervan wat we lekker vonden.

    Overigens kun je ook M&M's en chips etc kopen in het vliegtuig!!

    Veel plezier hoor!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •