Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 93 van de 105 EersteEerste ... 43839192939495103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 921 tot 930 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #921
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Zou het rechtstreeks vliegen naar Orlando/Miami dan nog wel blijven?

  2. Top | #922
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik verwacht niet dat de rechtstreekse lijnen straks blijven, ik denk dat je gewoon via het nu bekende KLM netwerk gaat vliegen en dat zo de KLM vluchten een nog hogere bezettingsgraad zullen krijgen.


  3. Top | #923
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik ben iig blij dat onze vlucht in november gewoon doorgaat. Maakte me toch wel even zorgen. Normaal vind ik overstappen niet zo erg, maar in dit geval gaat oma mee en is rechtstreeks toch een stuk fijner!

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #924
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Vandaag teruggekomen met Martinair (snik) en wederom geen enkel probleem gehad. Geen vertraging, aardig personeel, niets op aan te merken.
    Opvallend veel Engelsen toeristen zowel de heen- als terugvlucht .
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #925
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hockey Bekijk Berichten
    Ik heb voor onze terugvlucht gewoon de datum van de vlucht ingevuld, geen problemen ondervonden met het online inchecken.
    Bij mij werkte het ook niet. Ik vloog op 2 augustus terug en kon niet inchecken. Wel 5 keer nummertje-voor-nummertje het ticketnummer ingevuld, niks nada noppes.

    Toen 3 augustus ingevuld, en toen werkte het. Raarrrrrr

  6. Top | #926
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    ik ben benieuwd, ik weet wel dat ze de vliegdagen hebben veranderd.

  7. Top | #927
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    op de martinait pagina bij FQA staat nu ook deze vraag en antwoord. Tot eind volgend jaar word er gewoon gevlogen volgens hun,. \geen paniek dus.
    http://www.martinair.com/nl_nl/faq/

  8. Top | #928
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij vliegen op 7 november met Martinair naar Orlando. De tickets hebben we in juli geboekt maar ik heb inmiddels al 2x nieuwe e-tickets gemaild gekregen omdat het vluchtschema 2x is gewijzigd. Het ging beide keren om 10 of 5 minuten verschil in vertrektijd maar ik kreeg beide keren de schrik van mijn leven toen ik zag dat Martinair mij gemaild had (gezien de berichtjes die ik hier gelezen heb over "opeens" vervallen van een vlucht). Komen deze wijzigingen vaak voor bij Martinair ? Of heb ik nu het "geluk" dit 2x mee te maken ? Of komt dit ook bij andere maatschappijen zoveel voor ? Ik heb het nog niet eerder meegemaakt met e-tickets moet ik zeggen...

  9. Top | #929
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij hebben deze tijds wijzigingen met andere maatschappijen niet gehad maar met Martinair wel (3x). Je schrikt inderdaad wanneer je een mailtje krijgt,....ons is Martinair toch wel bevallen hoor op een bijna overboekt ervaring (mochten als laatste mee na 20 min heen en weer bellen )en een technisch probleem op de heenweg waardoor we naar een ander vliegtuig moesten.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 09-09-10 om 16:37. Reden: fqe
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  10. Top | #930
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Toevallig is onze reistijd ook veranderd. Ik schrok me ook een aap toen ik het mailtje van Martinair zag en dacht al gelijk aan cancellations. Doemdenken dus, want het bleek allemaal mee te vallen (was zelfs gunstig, want we gaan eerder weg)

    Ik heb geruchten gehoord dat Martinair over een tijdje helemaal geen passagier vluchten meer gaat doen, maar alleen nog maar cargo. De vluchten gaan dan naar KLM of Transavia. Persoonlijk hoop ik dat het KLM wordt (al werkt mijn man bij Transavia) want dan houden we tenminste nog een beetje kans op plekken met meer beenruimte ;-)
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •