Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 105 EersteEerste ... 3878868788899098 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #871
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Hoi freeze,

    Heb je een type nummer van deze sony koptelefoon? en is de plug universeel, zowel voor Martinair als andere maatschappijen?

    Groetjes,
    Olga

  2. Top | #872
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    123

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij vliegen morgen met Martinair 8-) Vandaag ingechecked, boarding passes uitgeprint en nog één nachtje slapen. We hebben economy class geboekt en we hebben de stoelen al drie maanden geleden vastgelegd en die staan ook op de boarding passes. Morgen op tijd naar Schiphol.

  3. Top | #873
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Heel veel plezier. Het weer is hier in Florida nu hartstikke goed, Colin wordt zoals het er nu naar uit ziet geen orkaan, dus genieten maar !
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  4. Top | #874
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ging de heenweg nog zo soepel met Martinair.... we zitten nu op Orlando Airport te wachten voor onze terugvlucht die nu al 5 uur vertraging heeft..... maar we hebben wel een gratis upgrade naar Comfort Class gekregen.

  5. Top | #875
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wat is de reden van jullie vertaging?

  6. Top | #876
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Mijn broer zit momenteel in Havana, zou eigenlijk vrijdagavond al naar huis vliegen. Kreeg te horen dat de vlucht gecanceld was (weet de precieze reden niet, alleen karig sms contact) en hij verblijft nu in een 5 sterrenhotel met jacuzzi op de kamer. Ik kan me vervelender manieren voorstellen om op je uitgestelde vlucht te wachten. Dus als dat via Martinair geregeld is, vind ik dat wel weer goede service.
    Eet nooit gele sneeuw.

  7. Top | #877
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door famvis Bekijk Berichten
    Had me toch iets meer voorgesteld .Ik weet wel "wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet niet zeuren", maar mag toch verwachten dat het in ieder geval van goede kwaliteit is.
    Die ervaring heb ik ook met Martinair, nog nooit zulk karig voedsel gehad in een vliegtuig als bij Martinair. Geldt ook voor het "avondeten". Nee geef mij maar een Amerikaanse maatschappij, daar is het bijna altijd prima te doen.

  8. Top | #878
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Waarom zeurt iedereen toch altijd zo over het eten? Of dat het belangrijkste is van de vlucht. Eet dan voordat je aan boord gaat of neem desnoods zelf een broodje mee. Drinken is er altijd voldoende te krijgen. Om nu voor een maaltijd met een Amerikaanse maatschappij te vliegen vind ik toch wel een beetje overdreven.
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  9. Top | #879
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oscar Bekijk Berichten
    Heb je een type nummer van deze sony koptelefoon?
    Het is de MDR-NC7. Er zit een enkele plug aan, en als accessoire zo'n dubbele plug bij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-08-10 om 15:35. Reden: quote korter

  10. Top | #880
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pzomerdijk Bekijk Berichten
    Wat is de reden van jullie vertaging?
    Het vliegtuig wat gistermiddag naar Orlando moest vliegen had een technisch mankement en Martinair vond het onverantwoord om dat toestel nog te laten vliegen. Er moest dus een ander toestel geregeld worden en dat duurde 5 uur voordat die in Amsterdam beschikbaar was.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •