Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 87 van de 105 EersteEerste ... 3777858687888997 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 870 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #861
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik heb in Maart ook een nachtvlucht met Martinair gehad vond het ontbijt wel lekker. In iedergeval veel beter dan Delta of United.

  2. Top | #862
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door famvis Bekijk Berichten
    De meeste mensen vinden het eten in het vliegtuig slecht....maar mag toch verwachten dat het in ieder geval van goede kwaliteit is.
    De meeste mensen weten volgens mij precies wat ze in een vliegtuig van de maaltijden kunnen verwachten. Het is niet zoals thuis en het is niet zo als in een restaurant; het zijn eenvoudige vliegtuigmaaltijden. Maar het is een dankbaar onderwerp om grapjes over te maken. Maar kom nu niet mopperen over "de kwaliteit" van het ontbijt, de lunch of het diner. Deze 'klachten' hebben echter vrijwel nooit echt met de kwaliteit te maken. Die wordt immers streng gecontroleerd. Cateraars en luchtvaartmaatschappijen kunnen zich echt niet permitteren dat er een heel vliegtuig met beri-beri landt.

    Want met de kwaliteit van het ontbijt was eigenlijk niks mis, toch? Of zaten er vliegjes in de jam, was het croissantje beschimmeld, de kaas over de datum, dreven er dingetjes in de jus, schifte de melk in de koffie? Ben je mal. Je vond het gewoon niet lekker of je vond het er niet smakelijk uitzien. Je had eigenlijk gewoon trek in je vertrouwde bruine boterham met komijnekaas.......:-k.



  3. Top | #863
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    ... Ben je mal. Je vond het gewoon niet lekker of je vond het er niet smakelijk uitzien. Je had eigenlijk gewoon trek in je vertrouwde bruine boterham met komijnekaas.......:-k.
    En die moet je dus altijd zelf meenemen. :-\"


  4. Top | #864
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    24

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij zijn niet zo lang dus hebben de extra beenruimte van CC niet echt nodig, maar het entertainmentset, waar bestaat dit uit? en wat vragen ze als huurkosten voor deze set in de economyclass?

    Groetjes,
    Olga

  5. Top | #865
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Als ik me niet vergis vroegen ze 20 euro voor alleen de entertainment set. En voor 25 euro kreeg je de set, nekkussen en een zakje m&m's.

    De entertainmentset bestaat uit oordopjes en een kleine tv zeg maar. Kun je serie's en film op kijken.

    Greetz

  6. Top | #866
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Heb 2 weken geleden een entertainment set gehuurd voor volgens mij 12 euro.

  7. Top | #867
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    klopt het was op 24 juli nog steeds 12 euro

  8. Top | #868
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    oeps sorry dat zat ik een paar euro te hoog

  9. Top | #869
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Natuurlijk zijn we niet ziek geweest van het broodje, en wil ook niet de verwende reiziger uithangen, maar het gaat mij om de manier van presenteren.Op zich vind ik croissantjes heerlijk en kaas is ook mijn favoriet, maar de combinatie, en de presentatie, hebben 4 jaar terug met martinair naar Griekenland gevlogen , een stukje van ong 3,5 uur.
    We werden van start tot landing volgestopt met eten.( mischien wel omdat het de laatste vlucht was binnen europa waarbij je nog eten kreeg, alles moest op natuurlijk haha) Dan verwacht je op zo`n lange vlucht toch wel iets meer.
    |Zijn toen waarschijnlijk te veel verwend.

  10. Top | #870
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Gisteren teruggevlogen met Martinair, geboekt via WTC. Zowel heen als terug prima vlucht met redelijk eten. Alleen het broodje ham gisteren als ontbijt was niet zo lekker.

    Maar als je met KLM naar Birmingham vliegt (de Birmingham in Engeland) dan betaal je als zakenreiziger (in economy) 650 EUR en dan krijg je een zakje nootjes en als je het "geluk" hebt om rond ontbijt of diner te vliegen dan krijg je een ijskoud broodje. Dit om het maar even te relativeren.

    Wij zijn nu voor 560 EU pp met Martinair rechtstreeks vanaf Schiphol naar Orlando gevlogen, dus een prima pijs/kwaliteit verhouding.

    Oh ja, nog een tip: neem iPod oordopjes mee of een goeie koptelefoon want de koptelefoons die je in vliegtuigen krijgt zijn echt zeer slecht. Nog een tip: koop bij Best Buy (er zit een 1 naast de Florida Mall) een Noise Canceling koptelefoon van Sony van $49. Ik had al een duurdere maar deze is prima van kwaliteit en omdat deze koptelefoons dankzij een ingebouwde batterij het geluid ook nog eens versterken hoor je niets meer van omgevingsgeluid en kan je beter van je film genieten.
    Laatst gewijzigd door thefreeze; 04-08-10 om 15:36.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •