Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 58 van de 105 EersteEerste ... 848565758596068 ... LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #571
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    @ Ta2 Gerrit,

    Dit nieuws over de absurde ticketprijzen stond dinsdag of woensdag in de Belgische krant 'Het Laatste Nieuws'.
    Vandaag, vrijdag, staat erin dat enkele honderden Belgen nog vast zitten in China en dat de prijzen variëren ts 1.500 en 3.000 dollar voor een enkel economy zitje.

    Verder meldde de krant dat er ook nog ca 2.000 Belgen vastzitten in de VS en daar worden ook woekerprijzen gehanteerd, door Amerikaanse maatschappijen, voor gestrande Europeanen. Ditmaal geen bedragen gemeld.

    Vertelt de krant nonsens, ikke dan ook :wink:
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  2. Top | #572
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    @Belgske:
    Aha. Het is nooit duidelijk of een krant nu de hele of gedeeltelijke waarheid spreekt. Er zullen in een dergelijke situatie altijd mensen zijn die "van de nood een deugd maken" zullen we maar zeggen en er een slaatje uit willen slaan. Maar onduidelijk blijft of dit een onsmakelijke uitzondering is of een algemene praktijk. Moeilijk te achterhalen.

    Maar laten we het daarover verder hebben in een ander topic, dat over de aswolk. Dan houden we het hier op Martinair.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #573
    Regelmatige Bezoeker r.theys's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Edegem (B)
    Berichten
    35

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Moesten op 15 april met martinair normaal om19u30 terug keren uit Orlando, maar door het alomgekende voorval werd onze vlucht gelukkig uitgesteld en niet geanuleerd. Werden op kosten van MA naar een hotel op Int.Drive gebracht voor de overnachting incl avond eten en ontbijt. Volgende morgen heel sumier nieuws en rond 11u de melding dat er een daagje bij kwam in dit hotel, maar enkel voor zij die Comfort hadden werd er eten voorzien. Zaterdag kregen we de melding dat de vlucht nog steeds niet doorging en werden we verzocht een ander hotel te zoeken, daar er geen plaats was. Dit gelde alleen voor de reizigers van de comfort class. De reizigers van economy mochten zelf hun plan trekken. Begrijp wel dat er op de vliegtuigen een verschil is, maar hier dachten we toch dat we allemaal in het zelfde schuitje zaten en vind ik het vrij grof dat MA een uitzonderig maakt tussen de 2 categorien.ops:
    Tevens presteerden ze het om op een nota nog een verkeerd info nummer te vermelden, zodat we zelf nog achter alles aan moesten.
    Maar ja op maandag toch gelukkig weer thuis, maar vond dat dit wel even gemeld moest worden.

  4. Top | #574
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Dat is vreemd zeg... dus die 65 euro p.p. per reis is ook nog een soort van verzekering mochten er calamiteiten zijn... 't is goed dat we het weten (wij reizen wel c.c.).

  5. Top | #575
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    ben stiekum beetje blij om te lezen dat voor CC passagiers beter word gezorgt en dat we ook CC hebben geboelt voor oktobr wel is waar maar wel fij om te weten. Balen voor de economie passagiers dat wel.

  6. Top | #576
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Dat is vreemd zeg... .).
    Ik vind het ook vreemd en....je vindt er in de voorwaarden ook niets van terug. Om eerlijk te zijn vind ik het een heel vreemd verhaal...en ik kan me maar niet goed voorstellen dat Martinair een verschil maakt in behandeling van E en CC passagiers. Maar R.Theys was er bij, dus die weet het het best hoe het er aan toeging.

    Maar goed, jullie gaan dat allemaal gelukkig niet nodig hebben want ik voorspel.....o, nee, niks voorspellen. Beter van niet bij MP, maar 't komt vast helemaal goed!



  7. Top | #577
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Bizar verhaal, zo'n verschil tussen mensen in het zelfde schuitje.
    Het voelt niet juist, je kan geen kant op het treft allen, mensen hebben niet besloten iets meer beenruimte te nemen. Dat is een keuze mbt tot de beenruimte en het video systeem. Punt uit in mijn ogen.

    Dat er bij calimiteiten ook onderscheid is tussen Comfort en niet Comfort is gevoelsmatig niet juist.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Martinair; 't zit eens mee, 't zit eens tegen, maar 't zit altijd krap.......
    Ton het is maar goed dat jij niks voorspelt, want dan zit ik altijd krap :mrgreen:.
    Ik zal het melden hoe het was, wij vliegen 26 Juli met Martinair...
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  8. Top | #578

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik kon zo gauw niet terug vinden of de vraag al eens hier gepost was, maar wij hebben nog de tickets voor Martinair Orlando geboekt dat je nog 2 koffers pp mag meenemen. Nu vroeg ik me achter af of het limiet dan nog steeds 25 kilo pp is of 25 kilo per koffer zodat je op 50 kilo pp uit komt?

  9. Top | #579

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Dan gelden regels zoals ze toen waren.
    Twee koffers per persoon.

  10. Top | #580
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Dat is ongeveer 23 kilo per koffer!!
    Jullie mogen dus nog 2 koffers meenemen, elk goed gevuld als je terug komt, dat wordt dus shoppen :razz: Je hebt dus nog geluk, of gewoon op tijd geboekt, ach hoe zeg je dat...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-05-10 om 20:35. Reden: full quote eruit
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •