Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 86 van de 105 EersteEerste ... 3676848586878896 ... LaatsteLaatste
Resultaten 851 tot 860 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #851
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Hi,

    Je hoeft alleen maar in Düsseldorf in te checken, daar krijg je ook de boardingpassen voor je tweede vlucht van AMS naar MCO. Dus je blijft op Schiphol aan de andere kant van de douane...... (tax-free gedeelte) Koffers worden doorgelabeld en kom je in Orlando weer tegen. Als je online incheckt doe je dat meteen voor beide vluchten.

    Veel plezier!!

    Greetz, Remco

  2. Top | #852
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Na aankomst in Amsterdam ga je door de paspoortcontrole. In Nederland verlaat je Schengen waar Duitsland ook onder valt. Het eerste stukje zal ook met de KLM zijn en vanaf Schiphol vlieg je met Martinair.

    Veel plezier
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #853

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Even een (half) positieve ervaring met Martinair. We vlogen 12 juli heen en 26 juli terug. Op 2 januari via WTC de tickets geboekt en bij Martinair upgrade naar CC en stoel reservering gedaan. De avond voor vertrek wilde ik relaxed al vast de boarding passes uitprinten, maar zag in het systeem dat we random door het vliegtuig verspreid zaten en niet de optie hadden de stoel te wisselen. Dus toch stressen. Op zondagavond natuurlijk niemand te bereiken, dus maandag morgen meteen gebeld. Bij Martinair kon ze in het systeem zien dat we CC hadden geboekt, maar dat WTC de dag na boeking onze boeking had laten vervallen en een nieuwe boeking had gedaan. Daardoor was in het systeem dus onze CC boeking vervallen. Lekker was dat; 10 uur zonder entertainment systeem en verkrampte houding (2 van de 4 zijn boven de 1.85 mtr.). De dame aan de telefoon kon niets voor ons regelen, maar gaf ons mee dat we het bij het inchecken moesten aangeven en onze CC bevestiging moesten meenemen. Als het niet zou lukken kregen we het geld terug (4 x 130 euri). Pfff we hoopten op het beste. Er stonden enorme rijen bij de incheck en op het moment dat wij aansloten gingen er ook nog eens 2 balies dicht. Enfin, rustig wachten dus maar. Toen we aan de beurt waren kon de baliedame gelukkig nog CC regelen; alleen zaten we (twee aan twee) een aantal rijen uit elkaar. Nou dat is te overkomen! Vooral de tieners in het gezelschap haalden opgelucht adem, vanwege het beschikbare entertainment systeem. Omdat ik voor de terugvlucht ook de stoelen al had vastgelegd nog maar even aan de ticketbalie gevraagd of dat wel goed zou gaan. Behulpzame dame daar heeft het alsnog geregeld. Met wat vertraging vertrokken, maar de vlucht was verder prima. Aardig personeel; het eten zoals te verwachten van een gemiddelde airline. Wel heel goed vond ik de uitgebreide koffie-service, inclusief bonbon en whisky/bailey's!
    De terugvlucht ging ook goed; redelijk op tijd. Het is een nachtvlucht, waar al snel alle licht uitgaat na het eten. Sja het is gelukkig maar net 8 uur terug!

  4. Top | #854
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Gelukkig is het allemaal goed gekomen :-) Rechtstreeks boeken zonder tussenkomst van een reisorganisatie kan dit soort perikelen voorkomen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #855
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Iris02, lees dan het verhaal van MattRob nog maar eens door een paar bladzijdes terug, die tickets waren geboekt bij Martinair rechtstreeks en zelfs dan kan het misgaan.


  6. Top | #856
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Dat klopt Jeroen, het ging mij meer om de fout die hier is gemaakt door het WTC.

    Overigens in de situatie van MattRob had er ook van de boeker uit een controle moeten zijn op de ontvangst van het ticket. Hier kan je niet alleen Martinair voor aansprakelijk stellen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  7. Top | #857
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Kan mij iemand vertellen of Martinair op hun onboard entertaiment systeem ook kinderfilms heeft staan? Kan op de site alleen de films voor volwassenen terugvinden maar het is ons vooral te doen voor de kids te entertainen.....

  8. Top | #858
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Op de site van Martinair kan je het CC Entertainment menu bekijken. Er staan momenteel geen echte kinderfilms op. Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar Harry Potter is niet voor alle leeftijden geschikt ;-)
    Misschien is het verstandiger om een eigen portable speler mee te nemen.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #859

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Er zijn ook kinderseries/tekenfilmpjes op. Mijn zoon heeft o.a. naar Roadrunner en Donald en Mickey filmpjes gekeken. Vorige maand stond Up er ook nog bij de films. Het verandert per maand ofzo...

  10. Top | #860
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    De meeste mensen vinden het eten in het vliegtuig slecht, zelf zijn we vorige week terug gevlogen met martinair, met een nachtvlucht, hadden van te voren al gegeten, dus het diner konden we wel overslaan, maar dan het ontbijt,( tegen die tijd krijg je toch wel weer wat honger.)
    Een in een plastic zakje , amper ontdooit zoet plat croissantje, met 2 verschillende soorten kaas ertussen, klein cupje jus de orange en een kopje thee of koffie.
    Had me toch iets meer voorgesteld .Ik weet wel "wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet niet zeuren", maar mag toch verwachten dat het in ieder geval van goede kwaliteit is.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •