Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 69 van de 105 EersteEerste ... 1959676869707179 ... LaatsteLaatste
Resultaten 681 tot 690 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #681
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Heb vandaag oad boek nagekeken en er staat ook duidelijk in de voorwaarden dat voor half maart/april en half oktober/november geld dat ze niet aansprakelijk zijn voor wijzingen door vliegtuigmaatschappijen en je zelf de concequenties moet dragen.

  2. Top | #682
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Tja, dat zijn leuke voorwaarden dan, maar gelukkig worden voorwaarden ook wel eens verworpen juridisch gezien. Maar het verhalen van de extra kosten wordt nu wel veel lastiger.


  3. Top | #683
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij vliegen morgen (3juni) vanaf Orlando helaas weer terug naar Amsterdam. Echter is er de mogelijkheid om online in te checken. Daarnaast hebben we ook Comfort Class, en al stoelen aangewezen gekregen, alleen zijn dus nog niet ingechecked!
    Nu heb ik wel een laptop mee, en zou dus kunnen inchecken, echter heb ik geen printer in de buurt om de tickets uit te printen. Bij de receptie van het hotel gevraagd of het daar kon, kon het ook niet. Iemand anders nog een idee? En is het perse nodig om ze uit te printen, of kunnen ze op het vliegveld ook wel checken dat ik dan ben ingechecked??

    Iemand tips?

  4. Top | #684

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik heb afgelopen zondag gezien dat het zeker de moeite waard is om vooraf in te checken. er stond een behoorlijke rij, behalve bij de drop-off balie.

    Misschien een internet café opzoeken? Daar kun je vaak wel printen.

    Vreemd trouwens dat je hotel je niet wil/kan helpen. Ik heb zowat in alle hotels waar we zaten pc's en printers zien staan welke door de gasten gebruikt konden worden.

  5. Top | #685
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Zoek even een iets luxer hotel en loop daar even naar binnen en vaak hebben ze daar een business gedeelte waar je tegen geringe vergoeding mag internetten.

    Of even met een smoesje naar het Hyatt rijden en bij de poort aangeven dat je komt kijken voor een kamer voor de komende nacht, even doorrijden naar de parkeerplaats (afslag 4) en dan via het pad naar het hotel lopen, dan staat er bij de receptie een computer speciaal voor het inchecken waar je zonder moeite gebruik van kan maken en daar staat keurig een printer op aangesloten waar je je tickets kan printen.

    Verder is er bij het Omni hotel in Championsgate een business center, auto kon je daar een maand geleden nog vrij plaatsen op de parkeerplaats en dan kan je links van de hoofdingang naar binnen, meteen naar links en je loopt langs de kamer met computers.

    En wellicht heb je nog een aantal andere hotels of internetshop zoals Kinko's. Ik hoop voor je dat het je ergens lukt.

    PS Championsgate ligt aan de I4 richting Tampa.


  6. Top | #686
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Hi,

    Als je in een Villa zit rij je toch even naar het Management Bureau van de betreffende Villa toe, daar printen ze zo je boarding pass uit... is geen enkel probleem.

    Greetz, Remco

  7. Top | #687
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard

    We zijn vandaag verhuisd naar de Quality Inn in Orlando, hier hebben ze inderdaad een business center waar ze je kunnen laten inchecken. Echter is er vandaag niemand meer aanwezig :S, dus morgenvroeg maar doen dan. Moet goed komen nu..

    edit:
    Zojuist toch de mogelijkheid gekregen om in te checken bij de receptie.
    Alleen lukt het met geen mogelijkheid om in te checken! We zijn al binnen de 24uur van te voren. Ik vul het E Ticket nummer correct in. Echter zegt hij dat we niet geregistreerd staan enz :S.
    Iemand vaker dit probleem gehad, is het weer iets voor Martinair? want zijn net een haf uur bezig geweest bij de receptie, maar niks lukt. Beetje erg vaag..

    Edit 2: Is inmiddels gelukt. We vliegen 3 Juni. Als datum nu 4 juni geselecteerd, en nu is het gelukt. Echter staan de tickets wel op 3 Juni. Niet echt logisch dus, maar ja is uiteindelijk gelukt gelukkig
    Laatst gewijzigd door sccambuur; 03-06-10 om 05:06. Reden: samengevoegd

  8. Top | #688

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Nou gelukkig! Wat een stress op het laatste moment!
    Goede reis terug!

  9. Top | #689
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Martinair is weer lekker bezig!

    Wij krijgen zojuist van WTC door dat onze vlucht Orlando-Amsterdam van 5 augustus doodleuk is geannuleerd..

    We krijgen een alternatief aangeboden om via detroit (met 1 uur 10 minuten overstaptijd). Het alternatief heeft louter nadelen:

    * we vetrekken eerder uit orlando
    * we komen later terug op Schiphol
    * we zijn langer onderweg
    * lopen het risico op vlucht missen etc.

    Kunnen ze dit nu zomaar maken???

    Ik heb destijds specifiek gekozen voor MP omdat ik perse rechtstreeks wilde vliegen. Als ik toen gekozen had voor een niet rechtstreekse vlucht, was ik veel goedkoper uitgeweest. Nu heb ik dus de dure MP ticketprijs betaald voor rechtstreeks vliegen, en vlieg straks uiteindelijk dus niet rechtstreeks. Maw regelrechte wanprestatie.

    Meer mensen met dit probleem op 5 augustus?
    Dan stel ik voor om dit probleem gezamenlijk te tackelen en ze eens te laten merken dat dit niet zomaar gepikt wordt. Individueel lachen ze je gewoon uit.

    MVG
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  10. Top | #690
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    DE 1 uur en 10 min. voor Detroit is ruim voldoende, maar verder is het natuurlijk een aanfluiting.
    Een martinairtje zou ik bijna zeggen, want het wordt nu wel erg structureel.

    Geven ze nog een specifieke reden op ?

    Wij hebben dat ook een keer vanaf Lanzarote meegemaakt. Sochtends om 9 ur vliegen, i.p.v. savonds half acht. Zonder aanwijbare reden.
    Mooi een hele vakantiedag naar de kl*ten. Nooit meer Martinair en/of OAD.
    Voor de VS gaan we zowiezo al jaren met een US airline.

    Ik hoop dat je nog wat kunt regelen, maar vrees van niet. Succes.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •