Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 105 EersteEerste ... 1927282930313979 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #281
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik heb het idee dat de meeste problemen ontstaan op de vluchten van en naar miami...maar ik zal het niet te hard roepen...de laatste tijd naar Orlando gaat ie op tijd......


    (Zelfs het paard van sinterklaas heeft een mening over Martinair)

  2. Top | #282
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Monique vliegt op Orlando en het gaat niet alleen om vluchten van of naar Miami hoor. De problemen zijn ook op de vluchten van en naar Orlando (en ook de andere bestemmingen maar hier lees je, uiteraard, alleen de "klachten" over de Florida bestemmingen).
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #283
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Hoi,

    Ik kwam laatst via via op de site van Cuba of zoiets, waar Martinair ook op vliegt en ook daar klaagde ze steen en been.
    Ook een daar was de topic elle lang en klaag klaag klaag over de vluchten van Martinair.

    Ik weet niet of je Kassa of Radar hier aan zal doen..............ik hoop alleen wel dat we het geld terug krijgen, en wij met meerdere denk ik, omdat Cor van USAfunVacations ons vertelde dat dat meestal niet het geval is.
    Ik vroeg nog aan die jongen of ik daar een mailtje van kon krijgen maar dat feestje ging niet door...............:evil:
    Maar goed ik heb een doorlopende reisverzekering en heb rechtsbijstand dus ik ga het zeker allemaal proberen.............

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #284
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Wij zijn afgelopen vrijdag met een rechtstreekse vlucht van Martinair naar Orlando gevlogen en hebben geen enkel probleem ondervonden. Vlogen op tijd. Wel waren enkele dames van Martinair erg onvriendelijk. Ook waren en wij zaten vrij achterin het vliegtuig, de koptelefoontjes op, erg slordig. De laatste 5 rijen achter ons konden hierdoor geen film kijken. Ook waren er te weinig Peronals Entertaimant Players. Verder veel drinken en eten, als je het ene nog niet op had, dan kwamen ze alweer met het andere.
    Jolanda

  5. Top | #285
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik vind het gewoon schandalig dat ze zo misbruik maken van hun 'monopolie'

    goed idee zou zijn als we met z'n allen een luchtvaartmaatschappij oprichten en zelf rechtstreeks op Florida vliegen!

    Uiteraard tegen schappelijke prijzen en uitmuntende service!!!!!

  6. Top | #286
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Live @ the Airport, Orlando:

    Lokale tijd: 14:05 (@ home 20:05), we komen net op de airport, en wat denk je, inderdaad, we vliegen niet om 19:000 maar om 20:50. We zagen dat de mp635 wel op tijd is gevlogen vanuit Amsterdam......

    Keep you informed..

  7. Top | #287
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk Berichten
    Als ik de tijden op www schiphol nl mag geloven komen we zelfs eerder thuis dan eerder verwacht, terwijl wij hier nu 2 uurtjes vertraging hebben.... Mag hopen dat ie veel wind mee heeft =D>.
    Helaas niet eerder op Schiphol:
    09:40 MP 0636 Orlando Expected 11:15

    Ik vind deze keer nog meevallen. Gezien de berichten van de laatste dagen teken je er voor om slechts anderhalf uur vertraging te hebben.

    In ieder geval welkom thuis!
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  8. Top | #288
    Regelmatige Bezoeker ponte007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Op 1 oktober zijn ook wij naar Orlando gevlogen met Martinair en we hadden inderdaad bijna 4 uur vertraging. Dit wisten wij overigens al toen wij thuis opgehaald werden door de wegbrengers. Ter compensatie kregen wij een maaltijdvoucher o.b.v. ontbijt (€ 4,50 pp). Om de tijd te doden, hebben we maar gekeken hoe de vliegtuigen geladen werden. Wat wordt er gegooid met de koffers!
    Maar nu terug naar de vlucht: We gingen om 17:35 uur de lucht in en kwamen in Orlando in behoorlijk slecht weer aan. Het regende nogal en ik vond dat de landing niet echt soepel ging.
    Op de terugweg had niet alleen ik, maar ook mijn koffer een licht overgewicht. 2 Opties werden ons aangeboden. $ 50 "boete" of een nieuwe koffer van $ 35. Voor de laatste optie hebben we maar gekozen. De terugvlucht ging redelijk op tijd en we waren rond 9:50 uur (23/10) weer op schiphol.
    Of ik nog eens met Martinair vlieg? Ik denk het niet. Het voordeel is dat je een rechtstreekse vlucht hebt en dat je in het Nederlands aangesproken wordt.

    Groetjes,
    Nancie (bijna bijgekomen van de jetlag)



    Orlando: oktober 2001
    Florida: 1 tot 23 oktober 2007

  9. Top | #289
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    De laatste keer dat wij met martinair zijn gevlogen hadden we 17 uur vertraging in orlando.Er zaten bij ons heeel veeeeel kleine kinderen . Na 8 uur aan de gate hebben ze ons verteld dat het vliegtuig niet meer vertrok en dat ze ons een hotelovernachting aanboden op het vliegveld maar het was ondertussen wel al 1 uur s'nachts .De check inn van het hotel bemand door 1 persoon moest dus een heel vliegtuig inchecken wat ongeveer 1 uur duurde toen kregen een 20 tal mensen te horen dat het hotel volzet was en die moesten naar een hotel biuten de luchthaven weerom was er niemand van martinair te bespuren a neen die lagen te slapen.Het ergste is dat we s' moregens al om 8 U terug moesten zijn op de luchthaven om te horen te krijgen dat we pas om 3 u namiddag vertrokken .Toen zijn er een paar nederlanders en duitsen door het lint gegaan en kregen we terug een hotel buiten de luchthaven aangeboden om die dag te verblijven zonder bagage en zonder propere kleren en ondergoed en tandpasta enz.. . Ik bewonder nog altijd de nederlanders en duitsers om hun opstandigheid die keer wij brave belgen kunnen nog veel van jullie leren allee ikke toch

  10. Top | #290
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    25

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Net vandaag terug gekomen vanuit Miami met Martinair, na de eerste opstartproblemen (2x wijziging van vluchtgegevens in de weken er voor) nu helemaal GEEN problemen ervaren! Zowel heen als terug op tijd, prima service. Op basis van deze ervaring zou ik zo weer met Martinair gaan...:?:
    Florida (via Miami): 4 - 18 november 2007 :grin:




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •