Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 105 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #261
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    25

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Nee zeg, hier word ik wel onrustig van! Ik lees meestal wel mijn mail op vakantie, maar dan 1-2x in een internetcafé. Onvoldoende om dit soort grappen op tijd door te hebben! :-k Mijn terugvlucht is al een dag verlaat, nog meer verschuiven geeft wel problemen met mijn werk!
    Maar eh... kunnen ze je iets maken als je je mail niet leest?
    Florida (via Miami): 4 - 18 november 2007 :grin:


  2. Top | #262
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ze zouden je horen te bellen, maar Martinair kennende hebben ze sch.... aan de passagiers.
    Maar het is natuurlijk altijd mogelijk om daar een paar dagen voor de terugreis even met de luchthaven contact op te nemen.
    Eric

  3. Top | #263

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Tuurlijk ben je in eerste instantie boos, het kost je toch het einde van je vakantie. Maar op mijn vakantie ben ik altijd een stuk makkelijker dan thuis, dus daar ga ik er nog wel achteraan. Ik heb wel begrepen dat je als je minder dan een week hiervan op de hoogte bent gesteld (wat wij zijn) je dan nog voor een vergoeding in aanmerking komt. Ik heb alleen nog geen idee wat dat inhoud. Wel vertelde ze ons dat we de ongebruikte dag hotel (annulering hiervan dus) en die van de auto bij hun kunnen declareren. (dit geldt ook als we de 24e waren gaan reizen en je dan een extra nacht hebt) Wat we nog gaan proberen is de rit van miami naar orlando ook te declareren, al is het maar voor het gevoel. Als we deze rit niet doen, hadden we zondag al naar huis gemoeten en helemaal geen 1 dag in miami door kunnen brengen, aangezien we daar zaterdag pas zijn. Ik moet wel zeggen dat de telefoniste erg vriendelijk aan de tel. is en probeert mee te denken, zij kan er tenslotte ook niets aan doen. Maar ja, balen blijft het natuurlijk wel. Zitten we eindelijk met een hotel in het art deco district aan het strand moeten we eerder naar huis.....
    Iedereen die nog gaat, Fijne vakantie!!!!!!
    Groetjes,
    Christa

  4. Top | #264
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik weet dat United een SMS notificatie mogelijkheid heeft voor vluchtwijzigen / gatewijzigingen. Ben ook wel eens gebeld, het lijkt me dat als Martinair een nummer heeft waar je ook bereikbaar heeft je op zijn minst zou moeten waarschuwen. Neem aan dat dit toch een soort van verplichting is.

  5. Top | #265
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    57

    Standaard

    Hmmm... ik zit net al die Martinair ellende door te spitten, en ik heb er toch een beetje spijt van dat ik dat gedaan heb! Hoopte zometeen toch lekker met een Florida-reisgids onder de wol te kruipen en daarna rustig te slapen ;-)
    Wij hebben onze vliegtickets van Martinair gewonnen en je mag een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken. Maar hoe leuk gewonnen tickets ook klinken, wij hebben natuurlijk ook allerlei boekingen voor accomodaties en huurauto gedaan, die gekoppeld staan aan je vluchttijden en -data.
    Je zou eens op het Kenia forum moeten kijken (of niet als je lekker wilt slapen) en daar in zoekfunctie het woord Martinair intypen... afgelopen januari/februari gingen we die kant op met Martinair en op z'n zachtst gezegd doen ze op die route ook niet écht hun best.
    Na deze keer met de gewonnen tickets toch maar ff doorsparen voor een fatsoenlijke maatschappij denk ik!

    Overigens ben ik het eens met diegenen die aangeven dat de overlijdenssituatie zich bij elke maatschappij kan voordoen.

    PS en bij ons moeten ze inderdaad ook niet aankomen met een dagje langer blijven. Dat kan gewoon écht niet in verband met ons werk. Kun je dan niet eisen dat ze je alsnog overzetten naar een vlucht van een andere maatschappij?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:48. Reden: samengevoegd

  6. Top | #266
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Het verplaatsen naar een andere maatschappij zouden ze naar mijn idee gewoon moeten doen. Zelf heb ik het meegemaakt toen ik bij United mijn plaatsen vrijwillig opgaf ivm een overboeking. De volgende dag vloog ik terug met NWA wat naar mijn weten geen eens een partner is van United.

    Dus volgens mij zouden ze dit moeten doen als je een beetje aandringt.

    Wat dat doorsparen betreft, er zijn echt wel maatschappijen die de prijs van Martinair kan evenaren of zelfs voordeliger zijn. Sterker nog ik heb nog nooit een goedkoper ticket bij Martinair kunnen vinden als bij de amerikaanse maatschappijen. Je moet alleen de overstap voor lief nemen.

  7. Top | #267
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Vluchtijden martinair gewijzigd

    Ha ha ha wat een lol het is weer veranderd...tenminste de vluchttijden niet die zijn nu hetzelfde, alleen het vluchtnummer is inmiddels weer de MP635.......zag net op de site van martinair dat alle bestemmingen in Europa eraf zijn....hoera hoera.

  8. Top | #268
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Wij hebben UA voor 22 mei heen en 13 juni (2008). Kreeg plotseling een wijziging binnen en na lang zoeken kwam ik erachter dat wij ook een dag eerder naar huis moesten. Contact opgenomen met cheaptickets, dat ik die eigenmachtige beslissing niet kon waarderen(je zult maar 's ochtends terug komen van iets) en toen werd het zonder problemen omgezet naar een dag later(wat we in eerste instantie toch al wilden maar dat zat al vol). Prettig geregeld dus:smile:

  9. Top | #269
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Ik heb ook even de site van Martinair bekeken en wat zie ik: de hele site is veranderd, duidelijker en overzichtelijker geworden. Misschien zijn ze toch op een positieve manier de bezem er door aan het halen. Het dieptepunt hebbenze gehad, "the only way is up"? Laten we het hopen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #270
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    25

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Vandaag stond Martinair op mijn voicemail, of ik mijn vlucht van 3 nov wil verplaatsen naar 4 nov. Vergoeding 250 euro p.p. Ik moet nog terug bellen... Maar is moeilijke beslissing, is een dag minder vakantie 500 euro waard?
    Florida (via Miami): 4 - 18 november 2007 :grin:




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •