Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 30 van de 105 EersteEerste ... 2028293031324080 ... LaatsteLaatste
Resultaten 291 tot 300 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #291
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Problemen met vluchten Martinair

    Wij zijn ook net teruggekomen met Martinair. Zowel op de heen als de terugweg geen vertraging gehad. Alles was zeer goed verlopen.

    Op 18 november vlogen wij terug vanuit Miami. Bij het inchecken werd onze bagage ook niet gewogen, alles mocht gewoon mee. Dat was ook zeker mazzel, want we hadden wel wat overgewicht.

    Ik blijf alleen wel vinden dat het personeel erg onbeschoft is. Ze zijn erg kortaf tegen je en lopen je echt af te snauwen; er kan geen lachje van af.

    Verder geen problemen gehad. Ik vlieg alleen wel liever met United. Zij hebben een betere service, lekkerder eten en je hebt je eigen entertainment. De overstap neem ik dan voor lief. Kun je even lekker de benen streken....

  2. Top | #292
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Op het andere forum lees ik net een stukje, dat martinair per 1 april niet meer rechtstreeks vliegt op orlando.
    Zou het een 1 april grap zijn of waar?

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  3. Top | #293
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard

    Nee ze stoppen ermee, heb net gebeld...moet het reisbureau contacten voor een alternatief......snel bellen heb ik nog wat keuze.
    Hang nu met D-reizen aan de lijn...hou jullie live op de hoogte.....Nou D-reizen weet nog niet hoe het verder gaat...we gaan waarschijnlijk overgeboekt worden....hoe en met wie weten ze nog niet....we worden teruggebeld...weet iemand wat mijn rechten zijn?

    Ze moeten een gelijkwaardig alternatief bieden.....nou Martinair is de enige die rechtstreeks vliegt....dus tel maar uit......misschien dat Arkefly de vluchten over gaat nemen...anders vrees ik een tussenstop....echt ik baal hier zo van...dus volgende week komen ze met een alternatief, ik hoop dat d-reizen dan ook iets weet...we wachten af....fijn sinterklaascadeautje hoor!!!!!!!!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:54. Reden: samengevoegd

  4. Top | #294
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april (?)

    Jullie hebben de "mazzel" nog dat je via een reisbureau hebt geboekt, wij hebben rechtstreeks via Martinair geboekt. Met wat voor een alternatief kunnen die nou komen, dat wordt echt zo iets van take it or leave it ben ik bang, als ze al niet failliet zijn voor die tijd .
    Ik ben bang dat dit helemaal mis gaat.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:52. Reden: full quote eruit

  5. Top | #295
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april (?)

    Ik denk zelf dat iedereen over miami gaat vliegen, want daar gaan ze 5x per week naar toe in de toekomst, dus dan even overstappen met binnenlandse vlucht naar orlando.

    ok iedereen die dit geboekt heeft vanwege een rechtstreekse vlucht, overstappen is best funny, kun je even de benen strekken!

    (schrale troost maar tis nie anders)

    groet syl
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  6. Top | #296
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april (?)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Arkefly neemt het zker niet over...

    Martinair gaat Re-Routen (zie één van mijn vorige posts).
    In de vliegticket regels staat dat de maatschappij verplicht is de reiziger te vervoeren van pun A naar punt B op de afgesproken datum.

    Het doet er niet toe of dit nu rechtstreeks is ofmet een overstap.
    ROUTE: AMS/MCO
    RE-ROUTING: AMS/MIA/MCO

    Zolang ze dit maar op de afgesproken data doen.

    en JA!!! ze kunnen dit gewoon doen, zolang ze maar moverende redenen hebben.
    Neem van mij maar aan dat ze die allang voor elkaar.
    Hiermee staan ze volledig in hun recht. (IATA goedgekeurd)

    Sterker nog, deze regels zijn gemaakt door IATA.

    En JA!!! dit kunnen ze gewoon doen, zolang er maar sprake is van "moverende" redenen.
    Neem van mij nu maar aan, dat ze die heus wel allang voor elkaar hebben.:roll:
    Laatst gewijzigd door corrus; 04-12-07 om 19:57.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #297
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard

    ja het maakt mij ook niet zoveel uit ALS ik moet overstappen....maar liever niet met een wachttijd van uren....maar dat is dus nog steeds geen gelijkwaardig alternatief..........dat zijn ze verplicht...het wordt dus...take it or leave it.....fijn hoor heb juist voor rechtstreeks gekozen, omdat ik met een kleutertje reis...heb geen zin om uren met een doodmoe kind op een luchthaven te hangen....kijk een uurtje of twee is wel te overzien en ik snap best dat mensen blij zijn dat zij niet met Martinair gaan...maar hoe goed bedoeld ook, daar help je de mensen in deze situatie niet mee......er zijn mensen die erg uitkijken naar deze reis, en er misschien wel heel hard voor gespaard hebben....kan me voorstellen dat die helemaal ziek zijn....nou we wachten het af.

    Ik neem aan dat als iemand iets weet, hij of zij dit gelijk hier ff neerzet...ha ha ha ha

    @wimk;
    Wim het is altijd take it or leave it........ook als je bij een reisbureau geboekt hebt....
    Ik heb het nagevraagd......ze moeten een gelijkwaardig alternatief bieden, kun jij je daar niet in vinden, is het een reden om te annuleren......helaas, maar het is waar....ja ik duim voor mijzelf maar zeker voor alle andere medegedupeerden!!!!!!!!!!!

    O en ik heb inderdaad gevraagd of het zo zou kunnen zijn dat we via miami gaan, volgens Martinair is dat niet zo, en op de site begrijp ik dat Martinair niet op Miami vliegt op maandag......
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:58. Reden: samengevoegd

  8. Top | #298
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april (?)

    Nou ik heb net het heerlijke alternatief gehoord van Martinair.
    Dit was het gesprek
    Ik: Hallo heeft u al een alternatief voor de Orlando vluchten?
    Medewerkster Martinair We kunnen u naar Miami vliegen,
    Ik: Ja en dan???
    Medwerkster Martinair Nou dan niks
    Ik: Maar hoe kom ik dan in Orlando??
    Medwerkster Martinair Nou dat regel je zelf maar, dat doen wij niet, u kunt eventueel nu bij mij kosteloos anuleren.

    Dit kan en mag toch zomaar niet, ze moeten er toch voor zorgen dat ik in Orlando terecht kom, en niet in Miami.

  9. Top | #299
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april (?)

    Ze zullen best wel wat regelen. Maar kan me prima voorstellen dat je als Martinair medewerkster ook niks meer weet. En dat je na de zoveelste zeur-klant iets minder netjes reageert.

    Je gaat pas in juni, waarom maak je er je nu al druk over???? Geef ze ook even de tijd om iets uit te werken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #300
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april (?)

    Het lijkt me ook niet meer dan normaal dat ze nu nog niet gaan vertellen hoe ze het gaan regelen. Ze hopen juist dat men nu gaat annuleren (vandaar dat dit ook nu kosteloos kan). Pas vanaf april zullen ze zeggen hoe ze het wel gaan regelen, maar tot die tijd hoopt men dat het vanzelf al oplost door middel van annuleringen. Dat kost hun namelijk minder.

    Dus ik zou netjes afwachten, zeker niet annuleren, want ze zijn nu eenmaal verplicht om je van A naar het afgesproken B te brengen (desnoods regelen ze een bus die jullie van Miami naar Orlando vervoert).

    Maar als Martinair slim is, gaan ze inderdaad nu nog niet vertellen hoe ze het gaan regelen. Want als ze dat nu al doen, dan zal niemand annuleren en moeten ze voor alle mensen iets regelen. Dat kost hun natuurlijk alleen maar meer. Zo zit het bedrijfsleven nou eenmaal in elkaar.

    Daarom: maak je niet druk, komt allemaal goed
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •