Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 105 EersteEerste ... 2735363738394787 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #361
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Orlando-Windermere
    Berichten
    12

    Standaard Re: Positief over Martinair

    Het is onbegrijpelijk dat Martinair gestopt is met vluchten op Orlando. Ik ben een paar keer met ze gevlogen en dat was prima . Voor mijn bijna 80 jarige moeder was het een uitkomst niet te hoeven overstappen. De marketing in de VS was slecht en oubollig (grafische vormgeving) , geen online boekingen mogelijk dur te veel rompslomp. Ik hoop ze snel weer terug te zien hier in Orlando

    Hans Welbergen- wonend in Orlando- Windermere

  2. Top | #362
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Positief over Martinair

    Ik hoop juist dat een andere maatschappij in dit "gat" springt. Werd voorheen de positie van Martinair nog beschermd door de landingsrechten, met het "Open Skies" verdrag kan elke maatschappij nu een dienst openen op dit traject.

  3. Top | #363
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    10

    Standaard Ticket Miami

    hallo allemaal,

    zijn er mensen die dit jaar in de zomervakantie naar miami zijn geweest met martinair?ik zou graag willen weten hoeveel de tickets kosten.wij gaan volgend jaar, 2 volwassenen en 2 kinderen(6 en 4 jaar).weten jullie ook wanneer de prijzen bekend worden bij martinair voor de zomer?ik ben al op zoek naar goedkope tickets maar dat valt niet mee.ik vind ze nog best duur.vanaf 3200euro voor ons vieren.of is dat een normale prijs?want anders boek ik meteen.worden ze goedkoper of alleen maar duurder?
    alvast bedankt voor de reacties.groetjes Heidi

  4. Top | #364
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Positief over Martinair

    Nou wij hebben ook gevlogen met Martinair op 31-08-2008 en 16-09-2008. We zijn er positief over. Geen vertragingen gehad en de service aan boord was gewoon goed.

    De heenvlucht zat het vliegtuig maar voor een kwart vol waardoor we beiden 3 stoelen hadden. De terugvlucht zat het vliegtuig half vol.

    Wel heb ik het idee dat het een kwestie van maanden is totdat ze failliet zijn.
    Laatst gewijzigd door kaboens; 23-09-08 om 10:06. Reden: spelling

  5. Top | #365
    Regelmatige Bezoeker kaboens's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    41

    Standaard Re: Positief over Martinair

    Ik denk dat ze dan snel overgenomen worden door de KLM en dat jullie vlucht gewoon doorgaat. Dit heeft een topman van de KLM een aantal maanden geleden al aangegeven.

  6. Top | #366
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Positief over Martinair

    @kaboens;
    Ik sluit me bij jouw reactie aan. Op 2 september heen, prima vlucht en genoeg open plekken in het vliegtuig. Op 16 september terug met nog meer open plekken. Wij vroegen ons al af hoeveel verlies er nu geleden zou worden op zo'n vlucht met zoveel open zitplaatsen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:13. Reden: full quote eruit

  7. Top | #367
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Martinair komt volledig in handen van KLM

    Martinair volledig in handen KLM

    17 DEC 2008

    Martinair komt per 31 december 2008 volledig in handen van KLM.
    Het bedrijf, dat nu al voor 50 procent van KLM is, mag van de Europese Commissie worden overgenomen.



    Met de overname wordt gehoor gegeven aan een jarenlange wens van KLM, dat Martinair graag wilde overnemen.
    De topmannen van beide luchtvaartmaatschappijen tonen zich verheugd over de beslissing van Brussel.
    'Martinair kan, met haar jarenlange ervaring op het gebied van vracht- en passagiersvervoer, een prima aanvullende rol spelen in de KLM Groep,' vindt president-directeur Paul Gregorowitsch van Martinair.
    Ook KLM-topman Peter Hartman is blij. 'Met de goedkeuring van de Europese Commissie komen schaalvergroting en synergie binnen bereik.'
    De overname door KLM betekent dat de onder Gregorowitsch ingezette herstructurering ook de komende tijd kan worden voortgezet.
    De topman noemt het nieuws uit Brussel bemoedigend voor de tweeduizend personeelsleden, na een lange periode van onzekerheid.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #368
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Re: Martinair komt volledig in handen van KLM

    euh misschien een blonde vraagje maar hoe zit dat nu met de regels en al geboekte vliegtickets? voor februari?
    En vliegtijden en datums?

    Wie weet dat?

  9. Top | #369
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Martinair komt volledig in handen van KLM

    blijft precies hetzelfde.. martinair wordt geen klm-airfrance.. het blijft net zoals voorheen een dochterfirma.

  10. Top | #370
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    almere
    Berichten
    17

    Standaard Rechtstreekse vlucht naar Miami met Martinair

    Hallo

    Wie heeft ervaring met de rechtstreekse vluchten van martinair naar miami toe, aangezien wij die geboekt hebben.
    Ik lees vooral op dit forum dat de meeste mensen een tussenstop met hun vliegmaatschappij maken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •