Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 105 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #61
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    9

    Standaard

    Misschien afhankelijk of je met de MD-11 (4-3-4) of met de Boeing 767 (2-3-2) vliegt?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:58. Reden: full quote eruit

  2. Top | #62
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    Nee, de nieuwe 767-indeling van Martinair is 2-4-2. Als er nog toestellen vliegen die de oude opstelling hebben, dan zullen die nog omgebouwd of uitgefaseerd moeten worden.

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    oke dat kan maar het was een 767 en het was een 2-3-2 opstelling

    oud type zeker

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard

    ben vandaag teruggekomen met martinair en het was een boeing 767 en het was een twee drie twee opstelling en een gedeelte was omgebouwd tot comfortclass. Dit is trouwens echt aan te bevelen. De beenruimte is een heel stuk ruimer en je krijgt per persoon een soort of computertje waar je diverse films, series, documantaires kan kijken en muziek kan luisteren.
    Koptelefoontje er bij en ik vond het de 49 euro best wel waard. De kwaliteit vond ik prima

  5. Top | #65
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Ik heb deze link op de New York prikpagina gezet. Op dit forum zie ik ook nog steeds vragen van mensen die willen weten waar ze zitten, wat de indeling is, of er videoschermpjes in de stoelen zitten. De volgende link is echt een uitkomst voor iedereen. alle maatschappijen/ type vliegtuigen worden beschreven met tekeningen van de indeling enz. Er wordt ook beschreven wat goede en slechte zitplaatsen zijn.

    www.seatguru.com/

  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard

    wie zegt dat dat dat 2-4-2 is geworden ik ben net afgelopen donderdag terug gevlogen en had toch echt een 2-3-2 opstelling en die had ik op de heenweg ook en die wordt echt niet veranderd omdat het net is aangepast op de comfortclass. er zijn diverse toestellen van de 767 en daar kunnen een aantal toestellen zijn die de 2-4-2 indeling hebben en een aantal die de 2-3-2 indeling hebben
    ik weet het niet hoor maar ik vind het vreemd dat ik gewoon nog met de 2-3-2 indeling heb gevlogen en er werd op de heenweg gezegd dat ie al was aangepast voor de comfortclasse en ik mocht daar al gratis gebruik van maken wat de stoelen betreft.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:59. Reden: full quote eruit

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    9

    Standaard

    Is 2-3-2, ben 3 november naar Orlando gevlogen (waar ik nu nog ben 8) ) en de opstelling in de CC is 2-3-2.

    Misschien is economy 2-4-2?

    Groeten,
    Bennie

  8. Top | #68
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nee hoor, alle 2 - 3 - 2 opstellingen in de 767 worden op termijn omgebouwd in 2 - 4 - 2, maar de stoelen staan iets hoger, waardoor je iets meer plek voor je benen hebt.
    eric

  9. Top | #69
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    De beenlengte is inderdaad het probleem niet.

    Ik ben in september heengevlogen en in oktober terug. In beide gevallen een 767 met 2-4-2 opstelling.

  10. Top | #70
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Martinair

    Wij hebben vandaag gebeld met Martinair en zij vertelden ons dat er helemaal geen 2-4-is die van de comfort class. Deze is net als in de economy 2-3-2 alelen meer beenruimte.

    Gwenda



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •