Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 32 van de 105 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #311
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ik heb via Expedia voor a.s. februari een vlucht naar Denver geboekt (met overstap). Express via Expedia geboekt omdat ik via de KLM site een duurder tarief kreeg en ook nog maar eens 'slechts' 25% miles spaar. Nog zien dat ik WEL 100% miles krijg, maar goed.

    Toen ik KLM Nederland belde om te kijken of ik stoelen kon vastleggen voor Northwest vluchten, vertelde ze dat ik gewoon via nwa.com kon inloggen en stoelen reserveren, met het reserveringsnummer wat ik gekregen had. En inderdaad, vanaf 90 dagen van te voren kon ik gewoon keurig alle stoelen reserveren. En aangezien ik KLM Platinum ben, kon ik alle stoelen zo'n beetje nog uitkiezen. Dus ook stoelen met extra beenruimte, die alleen voor Platinum en Gold beschikbaar zijn. Perfect dus.

    Nu dus op alle 4 de vluchten met vrouw en kinderen echt PERFECTE plaatsen. Prima service dus ! Dus ik zou zeggen, probeer dat ook gewoon, vanaf 90 dagen van te voren.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  2. Top | #312
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Kreeg vandaag een wervend mailtje van MP. Of ik niet naar Miami wilde. Nu met een fantastisch aanbod. wil jullie mijn antwoord niet onthouden:
    Goedendag,
    Aha, wel tijd om wervende mails te versturen. Maar niet om mensen fatsoenlijk te informeren over cancelling van Orlando vluchten.....?
    Oeioei, wat kost die grap jullie een enorme goodwill. Zeker nu jullie ook geen fatsoenlijk alternatief aanbieden voor het stuk van Miami naar Orlando.Aiai. dat gaat klanten kosten.
    Gratis advies: bind de kat niet op het spek en stuur even geen e-mail nieuwsbrieven... Nog nooit van Forums gehoord......?

    MVG
    A3 van Rooij
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:03. Reden: quote gemaakt
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  3. Top | #313
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    En ... lucht het op?
    Veel meer effect heeft 't m.i. niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:04.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #314
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Vandaag nieuwe reisbescheiden gehad.......hoeven helemaal niets bij te betalen zijn zelfs 3 hele euro`s goedkoper uit als toen we met Martinair gingen ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

  5. Top | #315
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Beste Forum leden,

    Balen,dat ze stoppen mer rechtstreeks op Orlando te vliegen ben gisteren terug gekomen met Martinair en heb heen en terug geen vertraging gehad of wat voor problemen dan ook, ook vind ik de service nier slechter of beter dan met andere
    airlines heb al met vanalles gevlogen ook de Amerikaanse, maar rechtstreeks vind ik nog steeds het meest gemakkelijk en ik vlieg soms 4x per jaar op Orlando.

    Verder was Florida weer geweldig, weer was bovenverwachtig goed, was te warm voor de tijd van het jaar.

    De Amerikaanse vluchten zullen nu ook wel duurder gaan worden als er geen rechtstreekse vlucht meer is vanuit Nederland, we zullen zien.

    Groetjes Toos

  6. Top | #316
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    wij hebben alles bij amerikan estades geboekt en het komt er op neer dat martinair alle geboekte vluchten naar orlando over heeft gezet naar miami.wij ondervinden hier ook hinder van bijvoorbeeld dat wij op de laatste dag in orlando uit de huur villa moeten vertrekken en dan 4 uur naar miami te rijden voor de terug vlucht in plaats van 1 uur naar orlando airport.wij hebben wel veel lof voor het reisbureau amerikan estades die hebben alle dingen zoals bijvoorbeeld auto huur en dergelijke al kosteloos omgezet naar miami.

    ps. weet iemand hoelang het rijden is van miami naar daytona?

  7. Top | #317
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Het lijkt me dat een rechtstreekse verbinding tussen Schiphol en Orlando wel rendabel moet kunnen zijn. Ik vraag me ook af wat er met de licentie voor dat traject gaat gebeuren.

  8. Top | #318
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Wij wilden ook naar Orlando vliegen, de boekjes die we voor oud en nieuw meekregen bij de reisbureau's vermelden ook nog gewoon dat op Orlando kon vliegen. Bovendien wisten ze er bij de 2 reisbureaus waar wij waren helemaal nog nixs van ?

    Gelukkig had ik het al via via gehoord. We vliegen nu met Martinair op Miami, en nemen daar in de buurt een motel. En reizen dan de dag erna naar Orlando toe.
    Wij zagen een vlucht via via nl niet zo zitten. Stel je voor dat het ene vliegtuig vertraging heeft, sta je daar op een vliegveld in Memphis of Detriot ofzo..

    Overigens vliegt Martinair nu 7 dagen per week op Miami. Was 4x en 4x Orlando.

  9. Top | #319
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Ja als je naar Miami gaat is dat inderdaad niet zo`n probleem.....ik maak me niet te druk hoor over het missen van mijn vlucht....kijk vanaf VS luchthavens vertrekken veel meer vluchten richting Orlando dan vanuit bijvoorbeeld Nederland...als je je aansluitende vlucht mist kan je met de volgende mee........


  10. Top | #320
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Martinair stopt per 1 april met rechtstreekse vlucht op Orlando

    Als je voor lief neemt een dag extra vakantie op te offeren (en misschien op de terugweg nog één) en daarmee Martinair wil steunen om daardoor rechtstreeks, met kans op de gebruikelijke vertragingen, te kunnen vliegen, moet je daar zeker voor kiezen.

    Ik ga liever via New York, Atlanta, Detroit, Chicago, Memphis etc. etc. met al zijn, voor ons althans (en al talloze malen genoemde), voordelen. En begin de vakantie op de dag dat ik wil, in de accommodatie van mijn keuze.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •