Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 105 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #121
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Het schijnt toch te werken :wink: Martinair vliegt nog steeds naar miami Orlando etc =D> Eerst de mensen lekker maken met lage prijzen, en vervolgens een upgrade aan te smeren. ](*,) Maar ik moet er wel bij zeggen, ik vind ze zo slecht nog niet.
    Sterker nog vorig jaar nog me gevlogen, en naar alle tevredenheid. Voldoende beenruimte eten ok service helemaal niet verkeerd. Op de heen reis comforklasse geboekt en op de terugreis niet. Volgende keer doe ik ook de terugreis comfortklasse

    Groet, Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:13. Reden: full quote eruit
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    19

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Ik ben in feb. ook met Martinair gevlogen; gewoon economy en samen een dvd speler gehuurd. Was prima en m.n. het eten was erg goed. Vorig jaar heb ik circa 10 uur gevlogen met China Airlines en helaas hadden we toen een oud toestel met 1 groot tv scherm voorin. Dus voor mij was Martinair een verademing. Ook het vliegen gedurende de dag werkt voor mij het beste. Alleen heeft Martinair vaak last van vertragingen, zij worden daar ook niet zo heftig op afgerekend als bijv. KLM. Ik hoorde de slogan: 'al gaat je vakantie nog zo snel, Martinair verlengd hem wel....'

    Veel plezier, welke maatschappij je ook kiest.

  3. Top | #123
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Toen wij afgelopen November/December met Martinair hebben gevlogen vond ik het erg goed verzorgt hoor!
    Het eten en tussendoortjes waren erg goed.
    Wij hadden ook samen een dvd speler gehuurd en dat ging ook prima!
    Wij hebben toen economy genomen en nemen dan altijd plaatsen aan het gang pad.
    Weet niet meer welk soort vliegtuig we hadden maar het was, 2 stoelen,gang,4stoelen,gang,2stoelen.
    Op de terug weg zeeeeeeeer geluk gehad en hadden we stoelen bij de nooduitgang suuuuper veeeeel beenruimte heeeeerlijk na 6 uur vertraging.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #124
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Vianen
    Berichten
    16

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Martinair is niet de top maar het is nog altijd een keer of 100 keer beter dan Alitalia, dat is pas slecht. Zomer 2006 met die pizzabakkers via Milaan naar Miami gevlogen.

    Op de heen weg konden we voor het eten nog kiezen uit vis vis of vis de rest was al op, de toiletten zagen er hetzelfde uit als de openbare toiletten langs de autostrada.
    Bediening verschrikkelijk onaardig en onbeschoft. De terug weg was exact hetzelfde, alleen op de heenweg hebben ze ook nog een koffer kwijt gemaakt!!!

  5. Top | #125
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    De afgelopen weken houd ik het vluchtschema van Martinair richting Miami een beetje bij en het is schrikbarend hoe vaak ze (lange) vertragingen hebben.
    Zeker in 70- tot 80% van de gevallen vliegen ze niet op tijd!
    Vandaag staat zelfs de vlucht naar Miami op "CANCELLED"!
    Dat wordt nog wat over 3 weken :-|
    De rechtstreekse vlucht gaf eigenlijk de doorslag om voor Martinair te kiezen, maar achteraf gezien weet ik niet of we daar verstandig aan hebben gedaan :?
    Maar goed, we gaan het wel zien!
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona

  6. Top | #126
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Wij mogen volgende week. We zien wel hoe laat we er zijn..
    Hier staan je rechten bij vertraging etc: Rechtshulpwijzer rechten vliegtuigpassagiers
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #127
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Hoe was het spreekwoord ook alweer ....

    Al gaat je vakantie nog zo snel, Martinair verlengt 'm wel!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #128
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Enkele weken geleden vlogen we Comfort Class bij Martinair.
    Inderdaad, je zit iets ruimer, je krijgt je eigen persoonlijke entertainment box. ( Kost voor economy class 12 euro) Daarop kun je o.a. films zien en enkele tv series. Nadeel is dat je heen en terug hetzelfde voorgeschoteld krijgt. Extra is ook dat je een drankje krijgt zoals b.v. Amaretto. Verder heb ik er niet veel van gemerkt. Toen ons vliegtuig met 26 uur vertraging uit Orlando vertrok met een ander toestel dan oorspronkelijk de bedoeling was (zie mijn reisverslag o2 t/m 23 april) hadden we met Comfort Class wel het voordeel dat we onze "eigen" plaatsen terugkregen. Mensen reizende met economy class moesten het zelf maar uitzoeken. We mochten toen ook als eersten in het vliegtuig.
    De volgende keer reizen we toch weer Comfort Class, 49 euro p.p., enkele reis is nog geen 6 euro per uur. (Toch?)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 01:13. Reden: full quote eruit

  9. Top | #129
    Vaste Bezoeker Norbert's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Westland
    Berichten
    62

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    pieterpostma zegt 70-80% vertragingen: van waar haal je die cijfers?
    Daar doelde ik eigenlijk mee op de vertragingen in de afgelopen weken, of misschien wel de afgelopen maand, i.i.g. kijk ik al een poosje zo goed als elke dag naar de vertrektijd richting Miami (call me a freak) en dit is mijn bevinding m.b.t. die periode.
    Life Is A Beach!
    Florida, California, Utah, Nevada, Arizona

  10. Top | #130
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Martinair comfortklasse

    Actuele vertragingen in de VS vind je hier: http://www.fly.faa.gov/flyfaa/usmap.jsp

    (was dan wel geen vraag maar ik had die link nog ergens staan)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •