Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 38 van de 105 EersteEerste ... 2836373839404888 ... LaatsteLaatste
Resultaten 371 tot 380 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #371
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: rechtstreekse vlucht naar miami met martinair

    Hallo de meeste proberen martiniar te mijden, alhoewel ik zelf nog nooit problemen met ze heb gehad.

    Geen ervaring met miami maar wel met orlando, maar dat was je vraag niet.
    Onze martinair vluchten zijn altijd goed gegaan, nooit vertragingen gehad, vliegtuigen goed, prima eten etc.
    Maar volgens mij zijn wij zo'n beetje de enige hier op dit forum die goede ervaringen met deze maatschappij heeft
    Groet,
    Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 14:43.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  2. Top | #372
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: rechtstreekse vlucht naar miami met martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door albel27 Bekijk Berichten
    Wie heeft ervaring met de rechtstreekse vluchten van martinair naar miami toe, aangezien wij die geboekt hebben.

    Je hebt geboekt en dat kwam op dat moment goed en voordelig uit. Prima toch? Denk niet dat je dat nu nog kunt veranderen, je zit er aan vast.

    Wij vlogen met allerlei maatschappijen naar Orlando en Miami. Het zat eens mee en het zat eens tegen........ Ook met Martinair. Je zit zo'n negen uur in het vliegtuig, Martinair biedt de mogelijkheid om Comfort Class te boeken. Doen zou ik zeggen, voor de heenreis is het prettig, voor de terugreis comfortabel om de benen te strekken tijdens de nachtvlucht.

    Verder niet te zwaar tillen aan horrorverhalen en veel genieten van de
    voorpret, zou ik zeggen.



  3. Top | #373

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Wij hebben in oktober 2008 met Martinair gevlogen naar Miami. Goede vlucht gehad, zonder vertraging en de stewardessen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was zelfs lekker vond ik!

  4. Top | #374
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Ik ben een keer met Martinair geweest op zich geen nare ervaring, gewoon goed. Zelf kies ik liever niet voor Martinair omdat ik het comfort (stoelen - hoofdsteun) bij de Amerikaanse maatschappijen beter vindt. Daar heb ik graag een overstap voor over.

  5. Top | #375
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    ^^^gelijk heb je en wij hebben martinair 3 keer gehad en op alle 3 de vluchten vertraging gehad . Wel een echt leuke mijn er ging een koppel mee met ons en onze vrienden waren nogal opgetogen want ze gingen met hollandse stewardesses vliegen ze waren al verlekkert . Toen we in het vliegtuig kwamen waren het bijna allemaal stewards wij lachen nátuurlijk . Toen bleek dat deze ook nog eens op de vriend van mijn vriendin vielen ze kwamen echt veel langs bij hem en als ze met de rug naar hem stonden wrongen ze hun tussen het karretje in voor toch maar zicht op hem te hebben wij vrouwen vonden het hilarisch

  6. Top | #376
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Kwaad boos teleurgesteld (MartinAir vertrekt dag later dan gepland)

    Martinair gaat zomaar wegens herindeling een dagje later vertrekken
    Nu gaan we pas vrijdag de 13 e weg. En we gingen maar een weekje..
    geen vergoeding niks omdat het buiten de 14 dagen is.
    Wat moet ik nu doen?
    We hebben een auto gehuurd via usareisen.de
    Iemand ervaring daar mee?

  7. Top | #377
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld

    Volgens mij kan je dan wel vragen om restitutie en met ene ander gaan vliegen.

    De ervaringen met martinair zijn hier meen ik niet al te goed, ikzelf zou nooit meer met Martinair willen vliegen vanwege de ellendige vertragingen die ik met ze heb ervaren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-01-09 om 05:22. Reden: full quote eruit


  8. Top | #378
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld

    Ik ben bang dat er niets aan te doen is.
    Misschien kun je kostenloos annuleren, maar dan ben je waarschijnlijk weer duurder uit bij een andere maatschappij, tenminste als je al snel vertrekt?
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #379
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld (MartinAir vertrekt dag later dan gepland)

    Waarom kan Martinair het schema omzetten, ik verlies een hele dag terwijl ik voor een specifieke tijd had gekozen?
    Hoe vervelend het ook is voor u, door verschillende omstandigheden kan Martinair zich genoodzaakt zien een schemawijziging door te voeren.

    Wat zijn mijn rechten bij een schemawijziging?
    Bij een schemawijziging heeft u recht op een andere vlucht of op kosteloos annuleren.

    Zie http://www.martinair.com/nl%5Fnl/faq/
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-01-09 om 08:41.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #380
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld (MartinAir vertrekt dag later dan gepland)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindaend Bekijk Berichten
    Dagje je eerder vertekken vanuit hier zou wel prettig zijn dan nemen we een hotel op de luchthaven in miami...
    Ah....een lichtpuntje! Wat een gedoe zeg, er komt wel wat bij kijken voor jullie een weekje van de voorjaarszon kunnen genieten.

    Veel hotels in de omgeving van het vliegveld hebben een gratis airportshuttle. Red Roof Inn is een lowbudget hotel. Eenvoudig, maar wordt ook wel door de bemanning van vliegtuigmaatschappijen gebruikt. Het is er schoon en er is een 24-uurs shuttleservice. Misschien weet je het wel, maar hou er rekening mee dat, als je en dagje eerder vertrekt en op Miami airport overnacht en in de loop van de ochtend je auto op gaat halen, de huur ook eerder dan gedacht ingaat. Dat betekent dus ook dat je de auto ook weer vroeg op de dag moet terugbrengen om te voorkomen dat je extra moet betalen. De huur wordt immers per 24 uur afgerekend. Mocht je dus eerder vertrekken; vergeet niet de verhuurder te waarschuwen, misschien kan je beter één dag langer de auto huren?

    De regeling bij een alternatieve vlucht is ook niet eens zo gek; ben benieuwd naar het compensatiebedrag.
    • Eten en drinken
    • Twee korte telefoontjes tijdens het wachten op de vlucht
    • Een hotelkamer wanneer het wachten de nacht ingaat
    • Vervoer tussen accommodatie en luchthaven
    • Eventueel een compensatiebedrag.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 29-01-09 om 10:18. Reden: regeling alternatieve vlucht





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •