Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 89 van de 105 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #881
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Zo te zien is het allemaal goed gekomen. Wij vliegen a.s. donderdag terug en hopen zo'n lange vertraging niet mee te maken. Als je naar huis gaat hoop je dat dan ook zo snel mogelijk te doen. Ook al is het dan alweer het einde van de Florida-vakantie.
    Het is hier overigens slecht weer. Misschien sterkt dat je terugkomst!

  2. Top | #882
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik wacht liever 5 uur veilig op een vliegveld dan dat ik op tijd vertrek in een vliegtuig die een technisch mankement heeft.
    Verder is het eten in een vliegtuig (bij welke maatschappij dan ook) nooit bijzonder, maar het is ook geen restaurant.
    Wij zorgen dat we genoeg gegeten hebben voordat we aan boord gaan. Dan hebben we de keus of we het opeten of niet.

  3. Top | #883
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferret Bekijk Berichten
    Ik wacht liever 5 uur veilig op een vliegveld dan dat ik op tijd vertrek in een vliegtuig die een technisch mankement heeft.
    Zeker weten, alleen hoorden wij dit verhaal pas toen we in het vliegtuig zaten. Van tevoren werden we niet geïnformeerd en wisten we van niks. Maar het is allemaal goed gekomen en we zijn inmiddels weer veilig thuis.

  4. Top | #884
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij zijn zaterdag 14 augustus met Martinair naar Orlando gevlogen zonder een minuut vertraging. De vlucht is prima verlopen en de bemanning was vriendelijk.

    De wachttijden van de koffers op Orlando Airport waren wel extreem lang ;-)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #885
    Florida Groupie Bosevents's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Nunspeet
    Berichten
    256

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    hoe lang is volgens jouw Extreem lang?
    Het leven is een reis maar ik ga het liefst naar Florida.

  6. Top | #886

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij zijn op 22 juli naar Orlando gevlogen, uiteindelijk met 1 uur vertraging vertrokken. Maar dat werd in de lucht ingehaald dus uiteindelijk zijn we op tijd weer geland.

    Op 14 augustus zijn we teruggevlogen, exact op tjd de lucht in en 8,5 later weer op Schiphol geland. We zaten comfort class en ik heb (aan de grote en brede kant) goed gezeten. De bagage kwam redelijk vlot. En het personeel, daar was ook niks op aan te merken, dus wat mij betreft; prima luchtvaartmaatschappij.

    Vorig jaar zijn we met United naar San Diego gevlogen en hebben daar ook niet economy gezeten (ben even kwijt hoe het daar heet) en ik vond niet dat ik daar meer ruimte had dan bij Martinair!!

  7. Top | #887
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ze gaan stoppen!

    Alle lijndiensten MP zullen worden overgedragen aan KLM of Transavia...?

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  8. Top | #888
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Ze gaan stoppen!
    Want .....? Hoezo? Per wanneer?

    Waar heb je die info vandaan? Bron?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #889
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Ik las het vanochtend ook, in de Stentor (voorheen Zwolsche Courant), maar kan het op hun website niet terug vinden.
    Maar dit zat al langer in de pen, dus een verrassing is het niet.

    Ben alleen benieuwd wanneer. Martinair kennende zal het wel midden in het seizoen zijn :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #890
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Hier het bericht:

    Martinair stopt passagierstak

    KLM is de voornaamste kandidaat om personeel en toestellen van Martinair over te nemen.

    SCHIPHOL - Martinair stopt met passagiersvluchten en gaat alleen met vracht verder.
    De passagierslijnen, toestellen en personeelsleden gaan over naar Transavia of KLM.

    Dat bevestigt de Martinairdirectie. In september moet daarover nog worden besloten, maar vakbondsbestuurder Swen Laarveld van De Unie verwacht dat de passagierstak naar de KLM gaat. "Al lange tijd wordt gevreesd voor de passagierstak van Martinair. Die is met slechts vier verouderde toestellen te klein. Nadat jaren geleden de Europese bestemmingen al waren stopgezet, zijn nu alleen nog enkele bestemmingen over, voornamelijk in het Caribische gebied."

    Volgens Martinair zijn er nog twee opties: over naar Transavia of naar KLM. Martinair en Transavia zijn dochters van de KLM. De Raad van Commissarissen hakt op 23 september de knoop door.

    De gevolgen van deze opties heeft Laarveld alvast met de leden van de bond besproken. "Ik verwacht een zachte landing bij de KLM. De lijnen overhevelen naar Transavia zou vreemd zijn. Transavia is een budgetmaatschappij en vliegt alleen op korte afstanden. Martinair zit op de lange afstanden en biedt nog volledige service aan boord, dat sluit prima aan bij de KLM. Ook wat betreft netwerk past Martinair eerder bij de KLM. Voor het personeel is natuurlijk belangrijk wat er gaat gebeuren met hun salaris, dienstjaren en toekomstmogelijkheden. Ik denk dat deze mensen bij de KLM beter af zijn."

    Zijn collega Ton Scherrenberg van de vakbond VNC vreest echter dat de 400 stewardessen van Martinair volgens de regels bij een overstap naar de KLM onder aan de ladder moeten beginnen. "Verder zijn de collega's welkom en straks hard nodig. De KLM gaat deze winter zijn capaciteit licht uitbreiden, maar er is nog steeds een vacaturestop, zodat het steeds lastiger wordt om de roosters rond te krijgen."

    Martinair zal in de toekomst alleen verder gaan met vracht. Laarveld: "De vrachttak van Martinair is veel groter en neemt nu al taken van KLM en Air France over. Martinair Cargo is een sterk merk en dat zullen ze niet opgeven."

    Onrust is er ook bij Transavia nu het bedrijf volgens Laarveld opeens in de verliezen is gekomen. Dat zet extra druk op de komende cao-onderhandelingen. Ook wil Transavia de kosten drukken met lagere afhandelingtarieven op Schiphol.

    http://www.bndestem.nl/algemeen/econ...sagierstak.ece
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •