Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 64 van de 105 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #631
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij vliegen maandag om 14.00uur naar Orlando met Martinair, benieuwd of er dan ook vertragingen zijn, hoop het niet. Maar ja, als we maar gaan ben ik dik tevreden

  2. Top | #632
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij zijn afgelopen woensdag terug gekomen met martinair vanaf Orlando. In principe ging alles volgens schema, we gingen alleen om 20:00 uur de lucht in ipv 19:30. Maar het vliegtuig was ook iets te laat binnengekomen. Al met al prima gegaan en geen last van aswolken.
    We waren met 2 personen en hadden allebei 2 koffers mee terug en handbagage. (we hadden nog geboekt in de tijd dat 2 koffers pp toegestaan was) Koffers netjes gewogen in het hotel, want hadden geen zin om bij te betalen.
    Waren beide met 1 koffer aangekomen en hebben op de fleamarket beide een mega koffer voor 20 dollar gekocht! Rijd echt even naar de fleamarket of Swampshop, kan je een hoop geld besparen op een koffer!

  3. Top | #633
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Onze ervaringen zijn prima geweest met Martinair!! 1 mei heen gegaan en 3 kwartier voor schema geland op Orlando... terugreis had 2,5 uur vertraging maar dat hadden we 's ochtends op internet al gezien dus hadden we in totaal ruim 3 uur extra Orlando deze vakantie

    Gisteren rond het middag uur waren we weer in Nederland dus nu is het afkicken, strijken, blog aanvullen etc... Kids zitten alweer op school (hadden wat moeite om op te staan) en wij zijn een dagje thuis om de troep weg te werken... morgen weer aan het werk!!

  4. Top | #634
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Helaas wisten wij het niet van de 2 en 1/2 uur vertraging, dus die hebben wij op het vleigveld doorgebracht. Maar gelukkig op tijd op Schiphol, voordat deze weer ging sluiten.

  5. Top | #635
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Gisteren met Martinair naar Orlando gevlogen. Was de 1e keer Martinair voor mij, en is mij prima bevallen. We zaten in een 'bijna' leeg vliegtuig! Max 120 mensen (boeing 767 is dan praktisch leeg!). Iedereen had gewoon 2 tot 3 stoelen, en mensen lagen dus ook overal uitgebreid te pitten haha. Helaas kan ik nooit slapen in een vliegtuig, dus ik heb mij prima vermaakt met de Entertainment Set. (Comfort Class) Leuke films, en voor mij waren de 10uren zo om. En het eten, ach.. het ruikt lekkerder dan het is, maar was goed te doen. Misschien dat mijn mening overigens niet geheel realistisch is, omdat wij er gisteren (6uur ned tijd) er vanuit gingen dat we niet meer zouden vliegen (aswolk, schiphol dicht), en 11uur later vlieg je alsnog, we waren natuurlijk ontzettend blij dat onze trip alsnog doorging! Terwijl we 'bijna' geaccepteerd hadden dat het geannuleerd zou worden.

  6. Top | #636
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    @sccambuur
    Fijn dat jullie toch zijn gaan vliegen. Bevalt het tot nu toe? Geniet van jullie vakantie.
    Ik zelf ben ook tevreden hoor over Martinair. Wij zaten wel economyclass, dus niet zo veel beenruimte, maar wij vonden 65 euro enkele reis toch te veel. Ook het entertaimentset pas op voor de economyclass. Maar toch, het personeel was vriendelijk en al met al toch een goede vlucht gehad met Martinair

  7. Top | #637
    Regelmatige Bezoeker rudy's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Alle berichten goed gevolgd. Wij [2p] vliegen op 5 juni[za] met martinair, helaas met de 1 koffer regel.Kopen de nog wel 1 bij op de fleamarkt.[goeie tip]. Nog 17 nachtjes slapen........

  8. Top | #638
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Je moet er zo naar kijken straks, als je toch echt een extra koffer nodig hebt koste het je $50 dollar, echter heb je vast meer bespaart dan $50 dollar met alle koopjes die je gedaan hebt dus aan het eind ben je toch beter af om die extra koffer te betalen dan al die spullen in Nederland te kopen.

    Overigens nemen wij vaak een koffer in een andere koffer mee, dus een kleinere in een grote doen en in de kleinste gaan dan de zwaarste spullen uiteraard. Zo past er weer meer in de grote ivm het gewicht.


  9. Top | #639
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Allemaal gunstige berichten over Martinair ;-) Voor ons duurt het nog even voor we gaan. Inmiddels voor ik voor de heen- en terugvlucht CC geboekt. Weten we in ieder geval welke stoelen we hebben.
    We hebben tickets met 2 koffer p.p., maar ik zie ons niet gaan slepen met 10 koffers...... Mocht het nodig zijn dan kopen we wel een koffer in Orlando.

  10. Top | #640
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Vliegen jullie met Martinair ook vanwege de prijs?
    Ik ben aan het kijken voor oktober a.s. en het valt mij op dat Martinair (ongeveer EUR 640) naar Orlando dan zo'n EUR 170 duurder is dan andere maatschappijen o.a. zelfs KLM, Delta en Continental (ongeveer EUR 470) en beslist geen ongunstige reistijden.

    Knaapje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •