Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 105 EersteEerste ... 3341424344455393 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #421
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Gezellig! Ja da's nog geen € 17 pp, zou ik geen probleem van maken.
    Waren eerst van plan om op 30 april te vertrekken, maar dit was best een mooie prijs voor een rechtstreekse vlucht, dus dan maar op 1 mei. Nu zit mijn kleine mannetje op zijn verjaardag in het vliegtuig.
    Vind ie "vet cool".

  2. Top | #422
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Martinair. stopt per 5 sept 09 met Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cathy Bekijk Berichten
    waardoor de lange vliegreis met het overstappen vele uren wordt verlengt.
    ...en ook dat valt reuze mee, bovendien kan je het nuttige met het aangename verenigen, want de tijdrovende formaliteiten doe je tijdens de overstap, waardoor je op plaats van bestemming, tot onze grote schik, zo kunt wegwandelen. Tel daar bij op dat de incheckprocedures van andere maatschappijen in de regel veel soepeler en met minder wachttijd verlopen omdat de incheckbalies de gehele dag geopend zijn, deel ik je schrik niet zo. Al eens geprobeerd, met overstappen? Ik zeg: Doen!



  3. Top | #423
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    6

    Standaard Re: Martinair. stopt per 5 sept 09 met Florida

    Hoi
    Dan heb je zeker steeds de mazzel gehad dat allemaal goed ging. Ivm met Familie in Florida ga ik 4x jaar, en heb bijna alles al meegemaakt met tussen stops BV; aangekomen in Detroit, vlucht naar Miami overboekt 16 Nederlanders konden toe zien, dat vliegtuig vertrok, zonder hun. je krijg daarvoor een vergoeding in de vorm van vliegchecks te besteden dat jaar bij die maatschappij.
    2x Baggage die niet meekomt met het overstappen. 4 dagen later komt het eindelijk aan. Veel vertraging bij de overstap, TIP: vlieg in de winter nooit meer over Chigaco, New York,Detroit en enz, ivm Sneeuw 6 uur vast in vliegtuig gezeten aan de slurf ivm, wachten op de toestemming en schoonmaak vliegtuig. Dan ik ga met KLM via Parijs naar Miami, In Parijs valt de hele vlucht uit, na 6 uur hangen een Voucher voor hotel in Treinstation Du Gard, en ENZ Snap je dat ik erg Jammer vind van de rechtstreekse vlucht. Het Aangename heb ik nog niet meegemaakt met het overstappen.
    Gr Cathy
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:28.

  4. Top | #424
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ferret Bekijk Berichten
    Overstappen is een ramp.
    Even nuanceren :-) Voor de één een ramp, voor de ander geweldig.
    Wij hebben nauwelijks slechte ervaringen in al die keren meegemaakt, en vinden het dus zeer aangenaam, dat weglopen in Orlando \\/

    Maar dit topic gaat over vliegen met Martinair, over overstappen zijn al diverse topics volgepent.
    Bij Martinair hoef je niet over te stappen, hooguit onaangekondigt omvliegen en veel en lang stappen in de terminal :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #425
    Regelmatige Bezoeker stephanie84's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    48

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    ik ben dit jaar samen met mijn zusje naar orlando geweest, 1 woord geweldig.
    volgend jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en nemen hun mee naar de plek waar ik zeker verliefd op ben geworden wil nergens anders meer naar toe op vakantie. mijn vraag was: weet iemand wat de beenruimte is bij martinair economy en comfort kan het niet vinden bij hun op de site.


    groetjes en alvast bedankt

  6. Top | #426
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    In economy is the pitch tussen de rugleuning van de stoel voor je en jouw rugleuning 29 inch. In de comfort class is dit 32 inch. Ik kan je vertellen dat 29 inch bitterweinig is en dat 32 inch ook niet heel veel is.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #427
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Vliegen met Martinair

    Afgelopen september zijn wij teruggevlogen met Martinair Comfort Class en ik kon met mijn benen niet bij de stoel voor mij komen. Ik ben 1,65 dus niet zo groot, maar zoveel ruimte hebben we nog nooit gehad. We hadden het tafeltje ook in de stoelleuning i.p.v. in stoel voor ons, want daar konden we niet bij.
    Er zijn steeds minder mensen die het geld er voor over hebben om Comfort Class te vliegen, dus heb je automatisch meer ruimte.

  8. Top | #428
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Aankondiging Martinair

    hallo,

    zojuist is hier op het journaal dat Martinair op Orlando gaat vliegen (oud nieuws..) maar dat ze dat gaan doen met speciale tarieven.
    Het klonk mij goed in de oren, maar ik ken de prijzen niet goed genoeg uit mijn hoofd.
    Volgens de nieuwsmensen vliegen ze vanuit 81 bestemmingen voor 212 dollar enkele reis, waaronder vanuit/op Amsterdam. Dat klinkt dan weer goed voor een non-stop vlucht.
    Succes voor de vlucht/prijs zoekers. Hopelijk klopt deze info.

  9. Top | #429
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Aankondiging Martinair

    Wij hebben voor een hogere prijs geboekt... in juni 2009 geboekt voor 1 mei - 15 mei Ams Orlando voor ruim 3200 euro (4 volwassenen en 2 kinderen)... Ben wel benieuwd waar deze 'nieuws' mensen dit nieuws vandaan haalden...

  10. Top | #430

    Standaard Re: Aankondiging Martinair

    Doe bij de 212$ de nodige taken bij en dan zal je aan een "normaler" tarief komen.
    Martin-air is heus geen liefdadigheids instelling hoor...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •