Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 105 van de 105 EersteEerste ... 55595103104105
Resultaten 1.041 tot 1.049 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #1041
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elpedro Bekijk Berichten
    Hoe kan dat nu.... bij mij begonnen ze afgelopen dinsdag te zeuren over 'non-refundable' tickets.
    Dringend advies was dan ook van Martinair om te wachten tot de alternatieven want anders kreeg ik het bedrag niet volledig terug 8-[ :?:
    Zit er dan een verschil in (online) geboekte tickets en kan ik dit dan ergens op de E-tickets zien :?: :?: :?: :?:
    Aanvullend op mijn bericht zie ik het volgende op een regel in mijn E-ticket staan:
    Endorsement: NONREROUTE/NONENDO/NO CHG
    Denk dat Martinair mij dus hierop attendeert m.b.t. non-refundable.
    Hadden diegene die het bedrag wel hebben terug gekregen dit niet op hun ticket staan?

  2. Top | #1042
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Volgens mij is dat bij de meeste vliegtickets zo..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #1043
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Toch weer een aanvulling op mijn eerdere bericht.
    Zojuist WEER Martinair gebeld en kreeg nu een zeer behulpzame vrouw aan de lijn.
    Zij wist mij te vertellen dat het Delta Aitlines zou gaan worden met een overstap op Detroit.
    Ik mijn verbazing uitgesproken over het feit dat er al mensen (lees forummers) zijn die hun geld al terug hebben gekregen.
    Mevrouw reageerde verbaast dat mij in een eerder gesprek anders was aangegeven.
    Aangezien het alternatief bekend was kon ik gewoon annuleren :-s en mijn geld binnen 2 weken terug gestort zien.
    Wel heeft ze mij direct een mail gestuurd met de bevestiging van de annulering.

    Hehe... nu als de sodemieter gaan boeken bij British Aiways.

  4. Top | #1044
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Gewoon de verkeerde persoon getroffen bij MartinAir dus. De aanhouder wint
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #1045
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    44

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Wij zijn ook door kuoni kostenloos van Martinair overgeboekt naar British airways, martinair deed helemaal niet moeilijk. Het scheelde ook nog aardig in de kosten (1300 euro!!!)

  6. Top | #1046
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Koen, volgens mij antwoord Corrus wel degelijk aan Nathalie, het gaat namelijk over de terugweg.
    Oeps, verkeerd gelezen ops:

  7. Top | #1047

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door verwijderd Bekijk Berichten
    Als je met BA vanaf Schiphol vliegt en vanaf Gatwick ook met BA verder vliegt krijg je daar al je tickets tot aan Orlando. Je koffers gaan gewoon automatisch door naar het volgende vliegtuig.

    Zelf moet je nog wel door een veiligheidscontrole zoals we die op Schiphol ook kennen, dus paspoort laten zien, handbagage, sleutels, riem, schoenen door de scan en zelf ook door het poortje lopen.

    En dan de bordjes volgen naar je volgende vlucht, wijst zich allemaal vanzelf.
    Goh dit vroeg ik me dus ook af, wij gaan in januari voor het eerst naar Florida en hebben voor BA gekozen omdat dat voor ons gezin 780 euro goedkoper was dan Martinair. En wij konden dus nergens duidelijk vinden dat wij op schiphol onze koffers inleveren en die op gatwick niet van de band hoeven te halen en vervolgens weer in moeten leveren. Die gaan dus zeker weten gelijk door naar Orlando? Dan hebben wij aan die 2 uur en 10 minuten overstaptijd meer dan genoeg haha. Kunnen de kids zich alvast goed moe maken voor de lange vlucht die daarna gaat volgen . En dan nog maar gelijk een vraag erachteraan, weet iemand of je bij BA een buggy mee het vliegtuig in mag nemen of moeten wij die gelijk met de koffers inleveren en gaat ie mee in het ruim?!

  8. Top | #1048
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Kreeg dit net binnen via email:

    Vlieg nu met KLM en Martinair voordelig naar de winterzon. Met de Hollandse winter in zicht bieden Martinair en KLM u de keuze uit tal van warme winterzonbestemmingen voor een zonnige prijs. Kies voor Miami of Orlando of vlieg naar een van de parels in de Caribbean.
    U kunt boeken tot en met 18 november 2010 en vertrekken tot en met 31 maart 2011.


    http://www.klm.com/travel/nl_nl/plan...ndar/index.htm

  9. Top | #1049
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Vliegen met Martinair #2

    Die kreeg ik ook en er zitten leuke deals tussen helaas moet je dan wel voor oud en nieuw alweer retour.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •