Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 105 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #51
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik heb net gekeken, en op 5 oktober vlieg ik gewoon via Cincinnatti, gelukkig maar, want ik heb daar een stopover, dus hotel en auto geregeld, anders moet ik alles weer cancellen.
    Wanneer vliegen jullie heen? En blijven jullie ook nog een paar dagen in Orlando, of ga je meteen door naar Daytona?
    Ik hoop dat je gelijk hebt, wat betreft de hurricanes, maar ja, dat weet je als je in oktober gaat.
    Alvast een goede reis,
    Eric

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard

    Hai Jacqdick

    Ik heb van Martinair een e-ticket tenminste dat staat erop maar helaas ik heb gebeld en het is wel een e-ticket maar je kunt er niet mee inchecken in die apparaten dus gewoon aan de balie snap jij het, ik niet :roll: :roll:

    Groetjes Thea
    tot 10 oktober :lol: :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:57. Reden: full quote eruit

  3. Top | #53
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij gaan de 15e naar JFK en de 19e door naar MCO en rijden dan, na een paar shopstops, naar Daytona waar we (voor het eerst) ook verblijven en wel in de Hawaiian Inn.
    Normaal zitten we liever in een Kissimmee villa, maar dit is de "kleine" Bike Week (Biketoberfest) en die duurt maar 4 dagen, dus wilden we wat dichter bij het vuur(water :wink: ) zitten en niet afhankelijk van de auto zijn, DieJoeAi technisch gezien.
    We zullen ongetwijfeld nog wel een dagje Orlando doen, om wat bij te winkelen, maar Daytona is home base.
    En ZZ Top gaan we daar ook zien 8) !!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:57. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker monique2331's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    34

    Standaard

    heb net gebeld met martinair om tickets up te graden naar cc. ik kreeg dus te horen dat ik dat 2 dagen voor vertrek kan doen omdat de reisorganisatie waar geboekt is de namen van de passagiers 2 dagen voor vertrek doorgeeft aan martinair. de namen van de passagiers zijn dus nog niet bekend bij martinair.
    vind ik eigenlijk vreemd. ze maken reclame om alvast je ticket up te graden en dat is dus niet mogelijk. dus de terugvluchtticket kan je pas op je vakantiebestemming upgraden en dat schiet niets op dure tickets worden dat

    Update:
    nou ik heb weer gebeld en het is gelukt die upgrade. wat zijn het daar een stelletje mutsen ze weten niet allemaal hoe het werkt.
    gelukkig had ik nu een aardige dame die het wel wist en nu heb ik het wel die cc

    rij 7 is niet de voorste rij van de economy class. nr 6 wordt de voorste rij van de comfort class heb zelf voor 7 gekozen kon ook 6 krijgen maar ik vond het prettiger om je tafeltje voor je te hebben inplaat van opzij of op schoot dus vandaar rij 7
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 00:56. Reden: samengevoegd

  5. Top | #55
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard

    De indeling hierboven van de 767 van Martinair is niet meer correct. I.p.v. de 2-3-2 opstelling hebben ze nu (gevlogen op 24 september heen en op 14 oktober terug) een 2-4-2 opstelling. Uiteraard is het toestel niets breder geworden, met als gevolg dat de stoelen en de gangpaden aanzienlijk smaller zijn! Je kunt een standaard formaat handbagage niet meer door het gangpad rijden en mijn schouder stak minstens 10 cm het gangpad in (en ik ben van gemiddelde breedte). Elke passagier of stewardess die langs loopt en niet heel goed uitkijkt ramt iedere keer tegen je schouder aan. De stoelen staan wel wat hoger, waardoor de beenruimte iets gunstiger is geworden dan voorheen.

    Tel daarbij op Martinair hun traditionele vertraging niet meer inloopt door sneller te vliegen en de teruggang in kwaliteit van de maaltijden (bijv. vroeger nog warme broodjes bij het ontbijt, maar nu een slap voorverpakt broodje in een ontbijtbox): wij vliegen dus niet meer met Martinair, tenzij het prijsverschil met bijvoorbeeld United oploopt tot ruim boven de €200 per ticket, alles heeft zijn prijs tenslotte...

  6. Top | #56
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    2-4-2 .... ?? Maar dat past toch helemaal niet!?!?!

    Op de site van Martinair zag ik wel het volgende bericht:

    GEWIJZIGDE BAGAGEVRIJDOM

    Per 15 september 2005 wordt het totale toegestane gewicht van de bagage van passagiers, reizend naar USA, Canada, Santo Domingo (Dominicaanse Republiek) en Cancún (Mexico) gewijzigd. In de Economy Class is het toegestane gewicht gewijzigd van 32 kilo naar 23 kilo per stuk (maximaal twee stuks bagage met maximale afmeting van 158 cm per stuk). Het toegestane gewicht voor de Star Class blijft ongewijzigd: 32 kilo per stuk.

    Let op: deze wijziging geldt voor alle passagiers met een vertrekdatum vanaf 15 september 2005.
    Wat kun je nog meer doen om je klanten weg te jagen?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #57
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Alle Luchtvaartmaatschappijen hanteren nu deze hoeveelheden, dus ook de Amerikaanse. Dit onder het mom van energiebesparing door minder gewicht, maar ik denk dat het alleen is om vaker overgewicht te kunnen berekenen!!
    Er wordt ook meer de hand aan gehouden dan vroeger, op mijn Delta vlucht moesten verscheidene mensen bijbetalen op Schiphol.
    Eric

  8. Top | #58
    Seca
    Guest

    Standaard Upgrade naar Comfort class martin ait vanaf 1 november

    Upgrade naar Comfort class martin air vanaf 1 november
    Echt een aanrader (volgens insiders martinair) kosten 49 euro per enkelerijs....Ja weer extra geld om in je oude stoelen te kunnen zitten maak economy kleiner dan zullen de mensen wel een upgade doen....

    Wij vliegen met United!

  9. Top | #59
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Upgrade naar Comfort class martin ait vanaf 1 november

    Als het alleen om beenruimte gaat (info site Martinair) dan heb je er niets aan. De breedte van de stoelen is nu het grootste probleem.

    Wij vliegen ook bij voorkeur met United.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-09 om 13:57. Reden: full quote eruit

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard

    ben net terug met martinair een 767 en was 2-3-2

    8) :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •