Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Reisschema Fabian: september 2007

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Reisschema Fabian: september 2007

    Hoi,

    We gaan op vakantie naar USA van 10-09 t/m 27-09 en doen dan 11 dagen Florida aan en dan naar Las Vegas voor de laatste dagen van de vakantie

    Ik en mijn vriendin zijn van plan om op 10-09) te vertrekken vanuit Amsterdam naar Tampa,Florida. Daar willen we dan op het vliegveld de huurauto ophalen ( moeten nog wel de vlucht +autoverhuur boeken en dat wordt zeer waarschijnlijk Continental Airlines en voor de auto Autoverhuubedrijf Dollar of Alamo worden.Of hertz/avis Maar net wie de beste optie heeft.Dan willen we meteen een dag of 3 in een hotel verblijven in de buurt van Tampa.

    Vanaf dat moment denk ik dat we de volgende dagen zo gaan inplannen:

    10-09: AMS-TAMPA wellicht uurtje of 4 in de middag landen, dan meteen uitrusten en lekker duik nemen in zwembad en relaxen

    11-09: uitrusten aan strand/zwembad ergens aan de kust van Tampa ( waar ? tips zijn allemaal welkom waar het mooi is rondom Tampa )

    Woensdag12 september willen we naar Buschgardens gaan

    12-09: in zuidelijke richting rijden met de auto en dan na een mijl 0f 100 daar ergens hotel pakken en daar aan het strand liggen en tussendoor beetje uitrusten en kijken wat er te beleven valt.

    13-09: verder in zuidelijke richting en dan in de buurt van het plaatsje Naples belanden en daar hotel pakken en daar ergens in de buurt strandjes meepikken en relaxen.

    14-09: Richting Miami rijden en aan de kust daar ergens hotel pakken voor 2 dagen ( wellicht in de buurt van Miami beach ) daar beetje rondhangen en lekker luieren op strand.

    15-09 : de grote dag voor mij, Ik ga voor het 1st van mijn leven naar een NFL ( American Football ) game tussen de Miami Dolphins en de Dallas Cowboys ( mijn favorite team ) en daar kijk ik nu al erg naar uit.

    16-09: met de auto verder in zuidelijke richting richting Key West, Hoe veel tijd heb je ongeveer nodig om Key West en nabijgelegen plekjes te bekijken, is 2 dagen voldoende ?

    17-09: eventueel ook nog vetoeven in omgeving KeyWest

    18-09: vanaf Key West richting Orlando
    verwacht in de middag aan te komen ergens halverweg Miami en Orlando, daar ergens hotel zoeken en ergens hier aan de oostkust beetje strandjes pakken en relaxen ( tips zijn dan ook weer meer dan welkom wat te doen ) wat zijn de mooie plekjes ter hoogte van de stranden tussen grofweg Miami en Orlando ? maimi beach enzo ?

    19-09: richting vliegveld orlando rijden en daar in de buurt hotel pakken , laatste dag van onze vakantie in Florida

    20-09:: auto inleveren op vliegveld en met vliegtuig van Orlando naar Las Vegas te vertrekken en dan komen we hoop ik in de loop van de middag aan in las Vegas.

    Dit is zo'n beetje het plan als we in Florida zijn voor deze 11 dagen.We willen vooral relaxen en van het ene plaatstje naar het andere plaatsje rijden met de auto en onderweg hotels pakken.We hoeven niet naar de Disney en Universal gebeuren toe maar vooral relaxen dmv aan zwembad liggen en mooiestrandjes opzoeken.We starten dus vanuit Tampa, richting Key West en dan weer terug met als eindpunt Orlando.

    Alle tips zijn dan ook meer dan welkom en als jullie ideeen hebben of opmerkingen hebben omtrent dit plan hoor ik dat graag.

    groetjes

    Fabian
    Laatst gewijzigd door Fabian; 17-07-07 om 11:40. Reden: duidelijker overzicht

  2. Top | #2

    Standaard Re: Reisschema Florida, 10-09- 21-09

    Hallo,

    Wij gaan ook 10 September t/m 27 September naar Florida. Wij vertrekken ook van A'dam en 'savonds om 19.35 landen we in Orlando. Wordt wel even wennen met het tijdverschil. Wij gaan wel veel parken bezoeken en natuurlijk lekker relaxen.
    Ik wens jullie heel veel plezier daar!

    Groetjes,
    Kirsten

  3. Top | #3
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Florida, 10-09- 21-09

    Hoi, Fabian, nou het lijkt me een relaxed programma. Tampa en strand gaat niet echt samen volgens mij. Ik vroeg bij de hotelreceptie toen we in Tampa waren waar de inwoners naar het strand gingen. Het antwoord daarop was dat de inwoners van Tampa bij Clearwater Beach naar de zee gaan! Echt een mooi strand.
    Vervolgens vroeg je je nog af hoeveel tijd of je nodig zou hebben Key West en omstreken te bekijken. Dit kan in twee dagen. Echter Key west is zo relaxed dat je er misschien een dag aan vast wilt plakken. Maar daar heb je in je programma rekening mee gehouden.

    Afijn heel veel plezier en
    oant sjen,
    Pieter Postma

    :-\" :-\"



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •