Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Ft. Lauderdale

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Vliegen van/naar/via Ft. Lauderdale

    Kan iemand mij vertellen of je de hele nacht op de luchthaven van fort lauderdale kan blijven. Onze vlucht is een dik uur later gepland als toen we boekte, we zijn nu met geluk om 23.15 op de luchthaven. We zouden dan eigenlijk naar een hotel gaan maar daar twijfelen we nu aan omdat het zo laat is. En de volgende dag gaan we met de cruise mee en die vertrekt om 7.45 weet niet precies hoelaat we aanwezig moeten zijn maar denk gauw een anderhalf uur vantevoren. Heeft iemand tips?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Luchthaven fort lauderdale

    Weet je zeker dat het 7:45 AM is, en niet PM ?
    Cruises vertrekken bij mijn weten nooit 's morgens vroeg.
    Op iedere luchthaven kun je blijven 's nachts maar uit ervaring weet ik dat zoiets een ramp is.
    eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:35. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Luchthaven fort lauderdale

    Gewoon een goedkoop hotel nemen. Niets fijner om na een langere reis even te kunnen rusten en op te frissen. Ga voor een MOtel 6 of een Red Roof Inn. Daar zijn de kamers altijd betaalbaar.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    177

    Standaard Re: Luchthaven fort lauderdale

    We hebben inmiddels een hotel geboekt dichter bij de luchthaven en port Everglades. Met shuttledienst.

    Eric het is ook geen echte cruise maar eentje van 5 uur en die vertrekt in de morgen, maar hun noemen het een daycruise vandaar.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Luchthaven Ft. Lauderdale: Plattegrond

    Hallo allemaal,

    Ben eigenlijk op zoek naar een plattegrond van de luchthaven van Fort Lauderdale waar ook de verhuurbedrijven op staan (Alamo). Via Google kom ik hem 123 niet tegen.

    Grz
    Dr. Phlox

    PS. Volgens mij kan deze vraag beter naar het topic Maimi en omgeving
    Laatst gewijzigd door Dr. Phlox; 20-12-07 om 16:56.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #6
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Plattegrond van luchthaven (FLL) Fort Lauderdale


  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Plattegrond van luchthaven (FLL) Fort Lauderdale

    Verwijzingen naar en info over een heleboel airports vind je hier: http://www.allairports.net/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8

    Standaard Fort Lauderdale of Miami airport ?

    In maart gaan we voor het eerst naar Florida en ga mijn tickets boeken.
    Voor dezelfde prijs kunnen we FLL of MIA kiezen. Wat raden jullie aan en wat zijn de grote verschillen ?
    Is het in één van beiden sneller om bij Alamo je auto op te halen ?
    De eerste en snelste optie is Brussel - Philadelphia - FLL (terug zelfde route) met US airways en met 1.50 u overstaptijd voor de prijs van 483 €
    De andere is Brussel - NY - MIA met United en een 20 € meer.
    Onze route staat nog niet helemaal vast.
    Thx.

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fort Lauderdale of Miami airport ?

    Alamo op Miami bereik je met de Metro Mover. Zie http://www.miami-airport.com/car_rental.asp
    Alamo op Fort Lauderdale bereik je lopend of met een Shuttle bus. Zie http://www.broward.org/AIRPORT/TRANS...entalCars.aspx

    Heb alleen ervaring met Miami. Daar kun je best snel bij je auto zijn maar je kan ook de pech hebben dat er storing is met de Metro Mover. Dan kost het allemaal wat meer tijd. Waar gaan jullie heen nadat de auto is opgehaald?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10

    Standaard Re: Fort Lauderdale of Miami airport ?

    We willen de eerste nacht verblijven daar waar we landen en dan verder Miami, Key's, Everglades,golf van Mexico en terug naar Miami of Fort Lauderdale



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •