Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Reisorganisatie: Webholidays

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Webholidays ervaringen??

    US Airways? Wat mij betreft never-nooit meer. Zie ons reisverslag van 2007: http://www.chantalsweb.nl/verslag_2007.htm#2007-07-30

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12

    Standaard Re: Webholidays ervaringen??

    Hallo Roy,

    Volgens mij is tussentijds eea gewijzigd (niet meer naar Orlando) door Martinair waar Henk (of welke ander aanbieder) denk ik geen invloed op kan hebben. Misschien niet al te slim om jouw garantie te geven. Ook kan je inderdaad zelf je villa uitzoeken, waarbij sommige in het bezit zijn van Nederlanders. Maar US Airways is mijjns inziens zeker geen aanrader.
    Laatst gewijzigd door kentcourt; 26-08-08 om 18:05.
    Kentcourt

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Webholidays ervaringen??

    Hoi,

    Al lang voordat Martinair bekend maakte niet meer op MCO te vliegen, werd ons meedegedeeld dat het niet kon voor het tarief wat ons in 1e instantie was "gegarandeerd" . Enkele maanden later werd pas bekend dat MCO sowieso niet meer door Martinair werd aangevlogen in onze periode. De garantie bleek dus waardeloos. Je moet geen garanties geven op iets waar je geen invloed op hebt, dat riekt naar misleiding.

    Maar waarom is US Airways geen aanrader ? Ik vind het wat kort door de bocht om dat zo te stellen zonder te melden waarom.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 02:59. Reden: full quote eruit
    Mvg,
    Roy.


  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    57

    Standaard Re: Webholidays ervaringen??

    Wij hebben ook geboekt bij Webholiday en zijn zeer tevreden. Vorig jaar moesten wij de reis (vlucht, villa, auto) annuleren wat ook super-netjes afgewikkeld werd.
    Dit jaar kregen we bij aankomst in Orlando een andere (maar niet mindere) villa met duidelijke routebeschrijving. De vliegtickets, autohuur, villa en verblijf in Shorewalk was allemaal prima geregeld.

  5. Top | #15

    Standaard Re: Webholidays ervaringen??

    Hoi Fan,

    Ik heb onlangs ook een offerte opgevraag bij webholidays. Ik kan ook helemaal niks over ze vinden. Weet jij ondertussen al ietss meer behalve de reacties van Petra. Zijn positieve reacties dus ben benieuwd wat jou ervaring is.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-09 om 02:59. Reden: full quote eruit

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    114

    Standaard Re: Reisorganisatie: Webholidays

    Na eerder (over het algemeen naar tevredenheid) te hebben geboekt bij webholiday ben ik nu weer op zoek, en heb de site bezocht.

    Inmiddels zijn ze geen deelnemer meer bij SGR & ANVR . Boeken is dus geheel op eigen risico, er is geen achterliggende zekerheid meer.
    Mvg,
    Roy.


  7. Top | #17
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Reisorganisatie: Webholidays

    Geen deelnemer SGR / ANVR is voor mij een echte no-go.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •