Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Hond mee naar Florida

  1. Top | #11

    Standaard Re: Hond mee naar Florida

    Bij ons in het vliegtuig vanaf miami naar schiphol (na de tussenstop overigens) zat er ook een kleine hond bij d'r baasje in het vliegtuig.

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Hond mee naar Florida

    Op onze vlucht vorig jaar van New York naar Brussel zat er een vrouw met haar dochter, hond en kat (alé het beest miauwde toch, heb het niet gezien, zat in een donkere tas) Van de hond helemaal geen last gehad maar deze zat dan ook bij mevrouw in een bakje.
    Mijn zus werkt voor een reisbureau en toevallig vertelde ze vorige week dat het al meermaals gebeurt is dat er honden volledig vervrozen uit het vliegtuig komen. Daarboven zou het hard vriezen en als er dieren meereizen moeten ze de verwarming opzetten. Helaas wordt dit soms vergeten. Lach niet met me indien dit kwakzalverij is, ik geloof mijn zusje nl, helaas, altijd.

    Ik zeg niet dat ik je aanraad om je hond niet mee te nemen maar hou er rekening mee dat het niet altijd goed afloopt met alle dieren.

    grtz, Lisje
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  3. Top | #13
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Hond mee naar Florida

    @Knaapje: duizenden dieren en ook honden zonder problemen vervoerd... zonder problemen voor de mensen ja! heb je er wel een bij stil gestaan hoe dat voor zo'n hond moet zijn: opgesloten alleen in een klein benchje voor 8 - 9 uur of langer, geen vertrouwde omgeving, etc? Ik denk dat die honden en andere dieren er niet zo over denken.
    Er raken zelfs honden kwijt tijdens vluchten... gekker moet het niet worden.
    In een auto heeft hij zijn vertrouwde mensen bij zich, die kunnen stoppen om hem uit te laten, te laten drinken en eten op zijn tijd. Dat hebben de vliegtuigdieren niet.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  4. Top | #14

    Standaard Re: Hond mee naar Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    In een auto heeft hij zijn vertrouwde mensen bij zich, die kunnen stoppen om hem uit te laten, te laten drinken en eten op zijn tijd. Dat hebben de vliegtuigdieren niet.
    Dat kunnen ze ja....maar ik vrees dat dat niet op zijn tijd gebeurt hoor.

  5. Top | #15
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Hond mee naar Florida

    Ieder zijn eigen mening, ik moest 10 jaar geleden kiezen om mijn hond weg te geven in Nederland of over te vliegen naar Florida.
    Ik heb er voor gekozen om haar over te vliegen, toen met Lufthansa, AMS overstap Frankfurt naar Miami.
    Niets geen problemen gehad, ik zou het dus zo weer doen, zou ik mijn hond overvliegen voor een paar weekjes vakantie, nee, ik heb gelukkig een hond waar velen vrienden graag op passen, het is dus altijd weer een moeilijke keus wie er op mag passen, je wilt al je vrienden tevreden stellen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •