Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 70 van de 70

Onderwerp: Stage / studeren in Florida

  1. Top | #61
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    3

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Heel erg bedankt voor de reacties, zo'n extended stay hotel is misschien wel een goede optie voor de eerste weken!

    Ik ga sowieso natuurlijk verder zoeken en ik hoop dat ik een goed appartement in een goede buurt tegen het lijf loop.

    Ik heb ook mijn begeleider in Miami gevraagd om informatie te geven maar hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.

    Zijn er buurten / delen van Miami die jullie weten waar ik absoluut niet moet gaan kijken?

    Met vriendelijke groet,

    Iemke Kooyman

  2. Top | #62
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Niet kijken in Opa Locka, Liberty City, Overtown in elk geval.
    En verder even kijken wat dat bedrijf kan regelen voor je.

  3. Top | #63
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Iemke,

    Hoe ga je je vervoer in Miami regelen? Reken niet teveel op het openbaar vervoer. Een auto huren is natuurlijk te doen voor even, maar wil je al die maanden vrijuit kunnen bewegen dan moet je toch iets van een eigen auto regelen. Uit eigen ervaring weet ik dat een goede betaalbare auto vinden enigszins een uitdaging is. Hier in Nederland is het de APK die de allerslechtste auto's van de markt houdt. In Amerika kennen ze die niet en je kunt echt ongelooflijke barrels kopen.
    Heb je eenmaal een auto dan zul je ontdekken dat de meeste maatschappijen geen niet-ingezetenen verzekeren. Ga niet zoeken maar ga direct naar een agent die verzekeringen van Progressive verkoopt (klik op de homepagina op 'quote with a local agent'). Bij mijn weten is dit de enige maatschappij waar je als houder van een buitenlands rijbewijs je kunt verzekeren. Hun polis hiervoor is niet de goedkoopste, maar veel keuze is er verder niet.

    Zo kan ik me nog wel meer praktische zaken voorstellen... misschien een bankrekening om je paycheck te kunnen cashen zonder een oor aangenaaid te worden... geen idee wat er allemaal komt kijken. Heb je al eens gekeken op het allesamerika forum? Het Floirdaforum is toch bovenal een vakantievierdersforum (al vind ik persoonlijk dat dit soort vragen wat meer een plaats zouden mogen krijgen, maar dat is mijn persoonlijke mening).

    Ga je straks op je eentje naar Miami? Het klinkt alsof je de eerste weken wel wat begeleiding zou kunnen gebruiken...
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 10-01-11 om 22:54.

  4. Top | #64
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Heb je eenmaal een auto dan zul je ontdekken dat de meeste maatschappijen geen niet-ingezetenen verzekeren. Ga niet zoeken maar ga direct naar een agent die verzekeringen van Progressive verkoopt (klik op de homepagina op 'quote with a local agent'). Bij mijn weten is dit de enige maatschappij waar je als houder van een buitenlands rijbewijs je kunt verzekeren. Hun polis hiervoor is niet de goedkoopste, maar veel keuze is er verder niet.
    Er zijn wel meer verzekeraars waarbij dit mogelijk is (b.v. Geico).

  5. Top | #65

    Standaard Re: Wonen in Miami (stage)

    Hai,

    Ik zou ook alle kleine letters lezen in elk contract dat je zou afsluiten, Alles doorvragen aan alles en iedereen die je wat willen 'aansmeren'. Het is wel aan te raden om heel goed voorbereid te gaan. En je stage begeleiders kunnen je ook de do's and don'ts laten zien.

    Succes. (oja er word ontzettend veel Spaans gesproken) handig om een Spaans woordenboek mee te nemen. Die denken écht dat ze in PuertoRico zijn.

  6. Top | #66
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koenkamphuys Bekijk Berichten
    Ga niet zoeken maar ga direct naar een agent die verzekeringen van Progressive verkoopt (klik op de homepagina op 'quote with a local agent'). Bij mijn weten is dit de enige maatschappij waar je als houder van een buitenlands rijbewijs je kunt verzekeren. Hun polis hiervoor is niet de goedkoopste, maar veel keuze is er verder niet.
    .
    Koen, als ze stage gaat lopen krijgt ze wss een SSN en kan ze een florida drivers license halen bij het DMV, dan wordt de premie misschien goedkoper?

    Wat betaal jij zo voor de autoverzekering per maand?
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 15-01-11 om 12:22.

  7. Top | #67
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Stage / studeren in Florida

    $473 / halfjaar - vooruitbetaald want dan krijg je korting en het is alleen de WA-verzekering, eigen schade is voor eigen rekening. Met een Florida drivers license kom je goedkoper uit.

    <<Moderator Michael66: Dit onderwerp gaat over Stage / studeren. Als je het ergens anders over wilt hebben kun je het daarbij passende onderwerp zoeken of een nieuw onderwerp openen. Thanx.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-01-11 om 11:29.

  8. Top | #68
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1

    Standaard Re: Stage / studeren in Florida

    Goede avond allemaal,
    Ik ben pascal, een 20- jarige student uit Rotterdam.
    Ik was op google aan het zoeken hoe ik kom aan een stage in Amerika. Florida lijkt mij het leukst voor mijn afstudeer stage. Zodoende kwam ik op dit forum terecht, ik heb een aantal vragen wat betreft stagelopen in Florida. Is er toevallig iemand op dit forum die dit heeft gedaan of hier iets over weet?

    Het gaat om een afstudeerstage voor mijn MBO 4 Toerisme opleiding.

    Groet,

    Pascal

  9. Top | #69
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Stage / studeren in Florida

    Welkom op dit mooie forum. Ik hoop dat je er veel op weet te vinden.

    Via de zoekfunctie zie ik dat het woord "stage" in 184 berichten voorkomt, die al eens bekeken?

    Knaapje

  10. Top | #70
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Stage / studeren in Florida

    Omdat dit hoofdzakelijk een vakantie-forum is kun je het beste ook kijken op AllesAmerika en dan wel dit subforum:

    Tijdelijke visa voor Amerika
    Laatst gewijzigd door Njit; 01-09-11 om 11:57.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •