Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 70

Onderwerp: Stage / studeren in Florida

  1. Top | #51
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Netherlands, Eindhoven
    Berichten
    1

    Standaard Stage in Florida

    Hallo allemaal!
    ik ben Steven, student financieel advies en ben me aan het oriënteren op een stage in, ja natuurlijk Florida. Net als jullie ben ik helemaal weg van Florida en zou ik er graag naar toe willen.

    Het zou geweldig zijn om er een stage te vinden in de opleiding die ik volg. Nu begrijp ik dat dit niet zomaar geregeld is dus ben ik momenteel mezelf aan het informeren. Zo kwam ik ook op jullie website terecht.

    Wie weet heeft één van jullie wel een interessante tip of wat informatie! Als iemand mij hiermee op weg zou kunnen helpen zou ik dat ontzettend waarderen zodat ik mijn droom wie weet nog eens kan realiseren!

    Groetjes, Steven

  2. Top | #52
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: studeren in Florida

    Helaas zal dit heel moeilijk worden voor je.

    In ieder geval kun je @ http://www.allesamerika.nl/forum/viewforum.php?f=13 veel meer informatie vinden.

  3. Top | #53
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    3

    Standaard Stage in Miami, van februari tot juli

    Hallo mensen!

    Ik ga van begin februari tot eind juni stagelopen in Miami! Ik vraag me af of er mensen zijn die daar dan ook te vinden zijn.. of misschien zijn er mensen die me tips kunnen geven over bijvoorbeeld het uitgaan daar, plekken die ik moet bezoeken of iets anders? Alles is welkom!

    Met vriendelijke groet,

    Iemke Kooyman

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    16

    Standaard Re: Stage in Miami, van februari tot juli

    leuk dat je in Miami stage gaat lopen! Wat voor soort stage?
    Wij zijn vanaf 17 februari in Florida, voornamelijk in west palm beach.

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Stage in Miami, van februari tot juli

    Wat leuk!

    Wij vonden de Sandbar op Collins Ave. erg gezellig. Niet zo heel erg groot, maar wel leuke muziek. Ook kan je er poolen, darten enz. Geen hoge hakken aan want er ligt alleen maar zand op de grond.
    Vlak in de buurt (2 min lopen) zitten een leuk cubaans restaurant en een gezellig Braziliaans eettentje.
    Om te bezoeken mag je het holocaust monument en de Everglades (ook niet in Miami natuurlijk maar toch) niet missen en rondwandelen in Biscaye Bay is ook erg leuk.

  6. Top | #56
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    3

    Standaard Wonen in Miami (stage)

    Hallo mensen!

    Ik ga van begin februari tot eind juni stagelopen in Miami! Nou is mij aangeraden om eerst in een hotel te verblijven en dan in ter plekke binnen een paar dagen een appartement te huren.

    Mijn vraag is: Waar moet ik niet zitten? Aan wat voor prijzen moet ik denken? Wat zou geschikt zijn om voor een half jaar te huren?

    Het bedrijf waar ik stage loop zit naast Miami airport.. zou iemand mij kunnen vertellen of het verstandig is daar bij in de buurt te gaan wonen, of toch meer voor de "toeristische" kant van Miami te gaan?

    Met vriendelijke groet,

    Iemke Kooyman

  7. Top | #57
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Is dit nou niet typisch iets waar je stage-adres je mee kan helpen?
    Of (toekomstige) collega's?

    Op dit forum zitten vrijwel alleen mensen, die naar Florida op vakantie gaan en dan nog meestal in de omgeving van Orlando.

    Succes met je stage
    Knaapje

  8. Top | #58
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemke Bekijk Berichten
    eerst in een hotel te verblijven en dan in ter plekke binnen een paar dagen een appartement te huren.

    ....of toch meer voor de "toeristische" kant van Miami te gaan?
    Hey Iemke, de eerste reactie is eigenlijk al heel terecht, wij zijn hier meer op de hoogte van de toeristische kant van Florida. Werken en Florida komt in de meeste woordenboekejes hier niet voor, wel relaxen, shoppen, luieren etc.

    Maar...d'r moet ook gewerkt worden! Ik denk niet dat je er van uit moet gaan dat je binnen een paar dagen een geschikt appartement kunt huren. Wat meer voorbereiding kan geen kwaad. Misschien kan je beter vooraf al informatie verzamelen over bepaalde locaties en dan ter plekke bekijken of alles een beetje klopt, voor je een huurcontract afsluit.

    De buurt direct in de omgeving van het vliegveld is nu niet direct aantrekkelijk, maar van belang is zeker ook wat je zoals kunt en wilt besteden. Je kunt er donder op zeggen dat de prijzen in de aantrekkelijke buurten ook meteen veel hoger zullen liggen.

    Zoals al eerder gesuggereeerd, kan het bedrijf waar je stage loopt geen suggesties doen? Ben je de enige stagiaire of zijn er meer? Misschien vind je wel een leuke roommate met wie je de kosten kunt delen!

    Succes in ieder geval en hopelijk heb je een fijn stageadres waar je iets van opsteekt, maar waar je ook van je verblijf in Florida kunt genieten.



  9. Top | #59
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Wat je kan proberen is, in een Extended stay hotel een kamer te huren voor 1 a 2 weken.
    De tarieven gaan bij een langer verblijf meestal een stuk naar beneden en je kunt zelf wat eten maken in de keuken, is ook wat voordeliger.
    Namen zijn Extended Stay, Extendend Stay deluxe. http://www.extendedstayhotels.com/

    Maar er zijn nog meer van dit soort ketens van eenvoudig tot luxe, even googelen.
    Denk wel aan je vervoer. Het openbaar vervoer is niet zo goed als hier.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door knaapje; 10-01-11 om 16:57.

  10. Top | #60
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Wonen in Miami

    Hoi Iemke,

    Mijn 'overbuurman' in Kissimmee heeft kamers in de verhuur voor stagaires van Disney voor $500,- per maand. Nou weet ik niet of Miami vergelijkbaar is of goedkoper/duurder. Heb je in ieder geval een idee wat een kamer kan kosten.....
    Ik hoop dat je er wat aan hebt ;-)

    Veel plezier daar!!
    Remco



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •