Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: Het andere Florida

  1. Top | #11
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    hoi Pyca,

    ik ben wel 's in St Augustine geweest. Een behoorlijke rit vanuit Kissimmee overigens, maar dat heb je er natuurlijk voor over. (tip: rij heen over een langzamere scenic route, en snel terug via de snelweg en/of tolweg - of andersom naar voorkeur).

    St Augustine is een zeer toeristische plaats. Toen ik het bezocht (2002) was het er erg druk en erg warm. Je kan er o.a. het 'oldest school' van de USA zien, een groot fort bezichtigen etc. Verder heel veel winkeltjes, restaurantjes, enfin het bekende werk. Ik vond er niet zo heel erg veel aan, maar St Augustine is wel heel mooi gelegen vlak aan zee. Wat mij betreft valt het in de categorie 'je moet het een keer gezien hebben'.
    Al met al toch een leuk dagje uit. Via trefwoord St Augustine is er op internet vast een heleboel nuttige info te halen.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  2. Top | #12
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Brussel,Belgie
    Berichten
    3

    Standaard Florida state parks

    Als je op een dag naar rustiger oorden wil...bezoek dan eens een park ,er zijn er veel!!!
    Ik vond persoonlijk MYAKKA RIVER state park de moeite.Je kan er op een imposante loopbrug een prachtig uitzicht bewonderen.
    Breng zeker ook eens een bezoekje aan de Manatees!!!
    Ben afgelopen week in Hillsborough State park geweest,gaan cano varen...wat een rust!!!Hmmmmmmmmmmm...
    Surf eens op www.FloridaStateParks.org ,daar vindt je meer prachtige natuur.
    Geniet van je vakantie,groetjes,
    San



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •