Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 35

Onderwerp: Reisschema Esther: Miami-Orlando

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Reisschema Esther: Miami-Orlando

    Dag allemaal,

    we hebben al geboekt bij American Vacations maar toch wilde ik het reisschema hier even kwijt en zijn alle tips natuurlijk welkom.

    het volgende is geboekt:

    dag 1 Vertrek Schiphol-Miami
    Dag 2 Miami
    Dag 3 Key Largo
    Dag 4 Key Largo met trip naar Theater of the Sea
    Dag 5 Naples
    Dag 6 Naples, met trip naar Everglades
    Dag 7 Sarasota
    Dag 8 Sarasota
    Dag 9 St. Petersburg
    Dag 10 St. Petersburg
    Dag 11 t/m dag 21 Villa in Orlando en de volgende dagtripjes willen we doen:

    -Sea World
    -alle disney parken 1 dag
    -1 dag St. Augustine
    -Gatorland
    -en dan houden we 3 vrije dagen over.

    We willen zoveel mogelijk zien en vonden dit een leuk schema.
    Mijn vraag aan jullie; wat is er vooral te doen in st. petersburg, sarasota ,key largo en naples? ik heb een mooie reisgids maar er is zoveel te zien, dus wat vonden jullie het mooist?

    verder vertrekken we op 11 januari en de reis duurt dus 3 weken. we hebben hiervoor gekozen omdat dit de rustigste periode is voor de disneyparken. we zien wel of 1 dag genoeg is voor ieder park en anders kunnen we de rustdagen gebruiken hiervoor.

    Kennedy space center hebben we express niet gedaan, daar zijn we niet echt in geinteresseerd, maar verder zijn alle tips welkom.

    Het wordt onze huwelijksreis want we zijn 12 juni 2007 gelukkig getrouwd!

    Groetjes,
    esther
    Laatst gewijzigd door esther-disney; 06-07-07 om 12:51. Reden: foto werkte niet

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    Mooi schem. Zit er hartstikke goed uit !! Op deze manier krijgen jullie een goede indruk van Florida.

    Nicole

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    Gefeliciteerd met jullie huwelijk nog! LIjkt mij ook een prima schema inderdaad.

    Groetjes, Sandra

  4. Top | #4
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    Hallo Esther: ook van mij nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en dan heerlijk naar Florida, goede keus. Inderdaad jullie schema zit er prima uit. Als ik dan toch iets op wil merken ter overweging het volgende; jullie gaan van Key Largo naar Naples en daarna een uitstapje naar de Everglades. Je zou ook direct van Key Largo de Everglades aandoen en door naar Naples, dit is goed te doen en zo win je ook nog wat tijd.
    Wij waren onlangs ook nog op Key West daar hebben jullie niet voor gekozen, maar dat vond ik juist een romantische plek....Dus, misschien??
    In ieder geval alvast een fijne vakantie gewenst waarvan je de herinneringen je verdere leven zult koesteren.

    oant sjen,
    Pieter Postma

    :-\" :-\"

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    dankjewel pieter!

    wij hebben key west express niet gedaan omdat het toch veel tijd scheelt om heen en weer te rijden, en we willen zo lang mogelijk in de villa zitten. vandaar, ik weet hoe mooi het is, heb menig fotó gezien maar we kiezen toch voor key largo daarom.

    dank voor jullie reacties!
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker esther-disney's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    de Meern
    Berichten
    90

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    het is nu echt bijna zover! volgende week zaterdag zitten we er al!
    in het mooie miami.
    hoe meer je leest hoe meer je gaat twijfelen of je wel alles goed genoteerd hebt en hoe mee vragen je hebt dus ik wilde jullie vragen of jullie me kunnen helpen met de volgende vragen:

    ik heb nog even een vraagje over miami.
    we willen eerst Holocaust memorial zien, omdat ons hotel daar dichtbij zit(miami beach, sheraton). daarna even ene kijkje nemen in het art deco district, maar welk adres kunnen we op dat moment in de tom tom zetten? welke straat begint het?
    ik heb wel 2 adressen gevonden in de reisgidsen:
    -1244 ocean drive, dit is het miami design preservation League (hele mond vol he?)

    of
    -1001 ocean drive, dit is het welcome centre.

    waa kan je meteen veel mooie gebouwen zien, want we hebben niet veel tijd in miami, dus we willen meteen goed zitten.

    Daarna willen we het rondje Carol Gables doen, wat in de capitool gids staat. het is 23 km, en zo zie je aardig wat mooie gebouwen, maar nu zijn wij benieuwd hoe je precies ziet hoe je moet rijden. de gids geeft aan dat de bordjes meestal weggevallen zijn. ik heb uit een andere gids het volgende adres, is iemand hiermee bekend?
    -coral way 907 of gewoon naar het stashuis gaan? wat hebben jullie gedaan? s'avonds hapje eten bij rusty pelican op aanraden van jullie allemaal.

    ook willen we naar bayside marketplace, ik hoop dat we nog puf hebben als we aangekomen zijn om dat te doen en anders is het helaas helaas.
    de 3e dag gaan we naar key largo maar omdat daar niet zoveel te beleven is doen we fairchild tropical garden aan en nog even naar het strand.

    als we naar de everglades gaan gaan we even naar Miccosukee indian village en dan een toch met de aitboat via Island Airboat tour, deze werd vaak positief genoemd via jullie.
    in naples zit ook een prime outlet, zit hier ook een disney outlet bij? iemand hier al geweest?

    verder nog veel meer op de planning maar daar heb ik geen vragen over en hebben we gewoon adressen van.
    Heb er giga veel zin in, alleen al het vliegen!!
    hoop dat jullie me kunnen helpen met de laatste dingetjes...
    groetjes,
    Esther
    Walt Disney World en Florida zijn helemaal geweldig!

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    • Mooie gebouwen (Art Deco) kun je bij de volgende straten vinden: collins avenue, washington avenue en lincoln road mall. collins ave loopt parallel aan het zandstrand ten oosten van het eiland. het merendeel van de hotels is gelegen aan deze avenue en kijkt uit op de blauwe oceaan. washington ave ligt iets meer naar het midden van het eiland. ook daar vind je hotels, winkels, restaurants en barretjes. maar het hart van het geliefde 'art deco district' is wel lincoln road mall. Zie ook http://www.trendystyle.net/reizen/miami/miami.html
    • Coral Gables hebben wij ook gewoon volgens de Capitoolgids gedaan. Zie ook onze weblog van 2007.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    Hoi Esther,
    Key Largo heeft inderdaad niet zoveel te bieden, behalve een tocht met een glass bottom boat naar het Pennekamp Reef State Park. Maar als je daar niet van houdt dan moet je dat niet doen.
    Van Miami naar Key Largo is niet ver en misschien is het wel leuk om onderweg in Miami nog naar Vizcaya te gaan. Ik zie nl. dat jullie van mooie gebouwen e.d. houden, Vizcaya zul je dan beslist mooi vinden. Evt. kun je ook Parrot Jungle nog aandoen.
    Welk hotel zitten jullie op Key Largo? Wij zaten in het Westin ....., prachtig romantisch hotel.
    Hele fijne vakantie, als jullie terugkomen gaan wij. \\/
    gr. Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #9
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    Monkey Jungle is ook erg leuk. Zie http://www.monkeyjungle.com/
    Kortingsbon hier: http://www.monkeyjungle.com/discount.htm ($2 pp)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Reisschema Esther:Miami-Orlando

    Hoi Esther,

    Je kan ook in Miami met Ducktours mee gaan. Deze rijden/varen langs mooie huizen etc.

    Adres :
    201 S Biscayne Blvd Miami, FL 33131, USA

    grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •