Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 77

Onderwerp: Waar in Miami vind ik ....

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard Waar in Miami vind ik ....

    Er zijn in Miami volgens mij een hoop films opgenomen!
    Heeft iemand misschien leuke tips van lokatie's?
    Mijn vriend is zelf helemaal gek van de film "Scarface"en die is ook gedeeltelijk in miami opgenomen, weet iemand misschien exact waar?
    En is de boottour langs de huizen van "The rich and famous"een aanrader en hoe lag duurt die tocht?

    Groetjes,Maureen.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Filmopnames

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maureen
    Mijn vriend is zelf helemaal gek van de film "Scarface"en die is ook gedeeltelijk in miami opgenomen, weet iemand misschien exact waar?
    Linkje: http://www.movie-locations.com/movies/s/scarface.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Filmopnames

    De boot tour langs the rich and famous duurt 1 - 1,5 uur, afhankelijk welke tour je neemt. Je hebt de tour met de Blaster, een soort overmaatse speedboat, die in de open haven een stukje op volle snelheid vaart, of de gewone tour in een wat comfortabeler boot met betere uitleg, die duurt 1,5 uur.
    Eric

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Een speedboottour is cool! Hetzelfde heb ik eens in NY gedaan. Je moet dan kiezen wel kiezen tussen actie en informatief. Mogen ze in Miami trouwens wel zo hard ivm de manatees?

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Binnen de pieren mogen ze inderdaad alleen rustig varen, maar daarom gaan ze een eindje verder weg, waar ze het gas helemaal kunnen opentrekken. Het zijn trouwens exact dezelfde boten als in New York !!
    Eric

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Coole site Njit!!!!
    Dan wordt het denk ik toch maar de gewone boot aangezien een kleintje van 2,5 jaar hebben!!
    Maar 1,5 uur is ook nog best lang voor zo'n kleintje.......
    Even kijken dan maar!

    Groetjes,Maureen.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    In de gewone boot kun je rondlopen, binnen zitten en wat te drinken en te snoepen halen, dus ik denk dat dat wel meevalt met die kleine.
    Die speedboot is met kleine kinderen inderdaad geen goed idee, aangezien je op je plaats (in de zon) moet blijven zitten, en ik denk dat ie ook bang is voor het lawaai.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:25. Reden: full quote eruit

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41

    Standaard

    Ja ik denk dat een speedboot niks is aangezien hij een onvoldoende heeft voor stilzitten,hahaha!!!!!
    We hebben vorige week zo'n rondvaart gemaakt door amsterdam (lekker burgelijk maar had het als Nederlander nog nooit gedaan) en dat duurde een uur, het eerste half uur vond hij wel leuk maar daarna had hij het wel gezien!!!!
    Nou zit er voor ons natuurlijk een groot verschil in amsterdam of Miami maar voor zo'n kind zijn huizen toch maar gewoon huizen!!!! Een uurtje gaat wel lukken maar 1,5 uur??????? Het is gewoon even overwegen als we daar zijn of we het wel doen, het lijkt mij wel heel leuk!!!

    Heb je trouwens in Miami ook niet zo'n route (met eigen auto) langs de huizen van bekende mensen? Net zoals je in New York zo'n "Sex in the city tour" heb?

    Groetjes,Maureen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:28. Reden: samengevoegd

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nee, die heb ik nog nooit gevonden, en dat kan ook eigenlijk niet, omdat in dat deel van Miami alle huizen "watergericht"zijn, en ver van de weg afliggen. Buiten dat, de tour gaat eigenlijk door de baai tussen Miami en Miami Beach, en die huizen liggen merendeels op kunstmatige eilandjes, die verbonden zijn door bruggen, en een aantal eilanden zijn niet toegankelijk voor niet bewoners.
    Je kunt het mooi zien door http://maps.google.com/ aan te klikken, dan miami beach in te vullen, en dan op satelite (rechts boven) te klikken.
    Dan krijg je een mooie luchtfoto van de baai, en kun je inzoomen op de eilandjes.
    De mooiste huizen staan op dit eiland:
    http://maps.google.com/maps?q=miami+...8154&t=k&hl=en (even inzoomen op het eiland)
    Doe maar eens, echt de moeite waard.
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:25. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Weet iemand de website van die boottocht? Lijkt mij namelijk wel interresant maar wil wel even zien hoe het er uit ziet.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •