Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Onderwerp: Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Hotelervaring: Dorchester Hotel, Miami Beach

    Hoi Allemaal,

    Vandaag deze site ondekt en me gelijk ingeschreven.
    Geweldig om zo van iedereen zijn ervaringen te lezen (en er natuurlijk van te leren)

    Maart 2003 zijn wij al eens in Orlando geweest. Dit jaar (juli) hebben we opnieuw een reis geboekt naar Florida, dit maal een rondreis van Miami naar Orlando.

    Ik begrijp van velen dat in Orlando meer te doen is en het een relaxtere sfeer is, maar toch ben ik ook wel benieuwd naar Miami Beach.

    Wij hebben het hotel Miami Beach The Dorchester geboekt. Heeft iemand hier toevallig ervaringen mee ? Ben ik erg benieuwd naar.

    :wink:

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Welkom op het Florida Forum, Santb034!

    Ik heb zelf geen ervaring met dit hotel, maar bij Tripadvisor kun je altijd wel ervaringen vinden van anderen:

    http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html

    Zo te zien vinden de meeste Europeanen het een prima hotel...

    Veel plezier in Miami!

    Daniel

  3. Top | #3

    Standaard

    Wij hebben er 2 keer een overnachting gehad.
    Ik vond het een goed hotel.Elke keer als we een rondreis doen hebben we gewone middenklasse hotels maar af en toe zit er 1 bij dit iets beter is dan middenklasse en af en toe zit er 1 bij die wat minder is. Dit hotel was er zo 1 die beter als een gewoon hotel.

    Er zit een lift in en de kamers zijn goed.Elke morgen krijg je een krant en ze hebben internet in de lobby.Er zit een best mooi zwembad bij met wat groen eromheen.let er wel op dat je parkeergeld moet betalen rond de 10 dollar per nacht.

    Toen wij er waren zat er een Nederlander achter de balie die mee deed aan een uitwisseling.Was wel fijn.Wij konden ook voor 10 dollar meer naar het zuster hotel marseilles aan de overkant. Maar dat hotel was minder mooi dan Dorchester.Je hoeft de straat maar over de steken en dan ben je bijna bij het strand.Ocean Drive is een stukje lopen maar dat maakt niet uit want dan kan je wat van de stad zien.Ongeveer 20 minuten lopen.Bij het strand kan je ook over een boulevard(je) lopen.Het ontbijt in het hotel was best prijzig en niet zo bijzonder. Dus het hotel is best de moeite waard.

  4. Top | #4
    Florida Groupie Harm's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    gouda
    Berichten
    329

    Standaard

    Hallo
    Wij hebben enkele jaren terug een paar keer in dit hotel overnacht. Ik vond het geen bijzonder hotel. Je hebt zelfs kans dat men er Nederlands spreekt. Verder is het duur, het parkeren van je auto kost je $12 per dag. wel redelijk cetraal gelegen.
    Harm

  5. Top | #5

    Standaard

    Het dorchester hotel op Collins ave vond ik een goed hotel.Vlakbij het strand en vlakbij Ocean Drive.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  6. Top | #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orangedevil
    Het dorchester hotel op Collins ave vond ik een goed hotel.Vlakbij het strand en vlakbij Ocean Drive.
    Ben net terug uit Florida en heb vier nachten in het Dorchester verbleven. Echt wel een aanrader. Zeer fijne kamers (suites) en bovendien schitterend gelegen vlakbij de beach. Enig minpunt is dat je 18$ moet betalen voor parking per dag en bovendien is de parkeerplaats vrij beperkt. Als ik nog eens terug ga zal het zeker hier zijn.

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Prima hotel inderdaad... Maar niet speciaal ofzo!

    Ik vond onze kamer wel wat muf ruiken, maar de andere kamer van ons groepje was wel weer ok dus...

  8. Top | #8
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    hoi Neilz,

    Dat stelt me wel gerust, maar weet je ook hoe het met de indeling van de kamers zit, 2 éénpersooonbedden of 1 tweepersoonsbed, zie mijn vraag hierboven, voor de kinderen redelijk belangrijk, kunnen ze zich vast voorbereiden als ze bij elkaar in bed moeten liggen.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard

    Ik meen dat het daar inderdaad 2 één persoonsbedden waren... Terwijl bijna alle andere hotels daar zijn ingedeeld met 2 persoonsbedden...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 23:00. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Op de site van het hotel laten ze de kamers zien, ze hebben dus of twee éénpersoonsbedden of een tweepersoonsbed,, bij de referenties hebben we wel het verzoek ingediend voor in ieder geval één kamer met twee enkele bedden, afwachten dus maar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 23:00. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •