Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 149

Onderwerp: Pinnen in Florida

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Pinnen in de USA

    Pinnen kan inderdaad overal in de USA, geen probleem. Kijk wel even bij je bank wat de kosten voor het pinnen zijn.

    Meestal is het betalen in de winkels goedkoper dan bv. geld opnemen uit een automaat, daarom raad ik je aan om als je cash
    geld nodig hebt gebruik te maken van de "Cash back" optie.
    Dit houd in dat je in een supermarkt bij de kassa aangeeft dat je cash back wilt en dan krijg je dus ook geld. Alleen betaal je nu dus niet het hooge tarief ervoor.

    De consumentenbond heeft net een test gedaan over pinnen in het buitenland. kijk daar eens naar als je toevallig lid bent of anders gewoon effe naar de boekhandel lopen en het artikel daar lezen ;-)
    Ze hebben ook een video erover Video
    Trouwens de Pin code voor de CC werkt in de USA nog niet daar zijn ze zover nog niet.

    Een andere tip is om het bedrag dat je kunt pinnen per dag met je bank kaart misschien wat omhoog te doen tijdelijk zodat je tenminste genoeg geld kunt pinnen. Dit kun je bij je eigen bank zo regelen.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Pinnen in de USA

    Pinnen kan inderdaad overal in de USA, geen probleem. Kijk wel even bij je bank wat de kosten voor het pinnen zijn.
    Nog even voor alle duidelijkheid, bedoelt wordt dus bij PIN automaten, met je pinpas betalen kan vrijwel alleen in de grotere supermarkten, maar in ieder geval nooit in restaurants en zo.
    Eric

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Pinnen in de USA

    Maar ik neem aan dat je wel met je pinpas kunt pinnen in de disney winkeltjes in de disneyparken?

    Marloes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-03-09 om 10:26. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Pinnen in de USA

    Hoi Marloes,
    Betalen met je pinpas is bij Disney niet mogelijk.
    Bij de supermarkten kan het wel, en ook in de meeste outlet-stores kun je ook wel pinnen ( Behalve bij NIKE en Hilfiger ), en ook bij benzinestations.

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-03-09 om 10:25. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    116

    Standaard Re: Pinnen in de USA

    Hoe weet je van te voren of je ergens met je pinpas kan pinnen of alleen met creditcard kan betalen??

    Nicole

  6. Top | #26
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Pinnen in de USA

    Naar het logo kijken op je kaart en op de automaat of het gewoon even aan de cassiere vragen. "Debitcard" is pinnen, "creditcard" spreekt voor zich.

    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-03-09 om 10:26. Reden: full quote eruit

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard Vraagje over contant geld pinnen

    Wij hebben een particulier huis gehuurd in de buurt van Tampa voor drie weken. De eigenaaren willen graag de security deposit en huur bij aankomst ontvangen (het totale bedrag is $2000). Nu vragen we ons af hoe we het beste aan die $2000 contant kunnen komen. Ik weet dat het goedkoper is om uit de muur te pinnen dan dollars te kopen hier in NL, maar hoeveel kun je maximaal pinnen per dag in de US? Moet je van tevoren een limiet afspreken met de bank hier in NL? Alvast bedankt voor de reacties!

  8. Top | #28
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: vraagje over contant geld pinnen

    Héél toevallig in New Port Richey???

    Als dat dezelfde zijn, als die ik in gedachte heb, zijn dat een beetje rare gasten.
    Deze willen alles cash... vind ik raar.... héél raar.
    Heb het dan ook niet gedaan... (smells fishy to me)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-05-08 om 00:41. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    27

    Standaard Re: vraagje over contant geld pinnen

    Waarom fishy? Het zijn oudere mensen. Ze verhuren hun huis via VRBO...hebben ook references. In eerste instantie wilden ze de security deposit vooraf hebben maar ze vonden de international bank transfer te ingewikkeld. Dus vroegen ze of we het bedrag bij aankomst konden betalen. Het huis ligt boven Hudson in Spring Hill.
    Ik weet verder geen alternatief om de huur te betalen. Any suggestions?

  10. Top | #30
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: vraagje over contant geld pinnen

    Jet het is hier heel normaal om het cash te betalen, ik ken een hoop van die oudere mensen waar wij apartementen voor verhuren, zij begrijpen niets van Paypal en dat soort zaken, ik heb er wel een paar zover gekregen dat ze traveler checks accepteren.

    Die oudere mensen kennen in het algemeen alleen maar personal checks en cash.
    2000 pinnen?
    Check zeker met je bank voor je dagelijkse maximum en je zult misschien naar verschillende banken hier moeten, ik weet niet of de banken hier voor hun zelf een maximum per transactie hebben.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •