Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 15 EersteEerste ... 5131415
Resultaten 141 tot 149 van de 149

Onderwerp: Pinnen in Florida

  1. Top | #141
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Dat truukje met het plastic tasje kennen ze bij de walmart in L.A. ook.
    Ik wist ook niet wat ik zag maar het werkte wel!

  2. Top | #142
    Vaste Bezoeker dennis-oostveen's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    96

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Hier in NL gebruikte ik ook wel eens een tasje van de supermarkt als mijn pas het niet deed.

  3. Top | #143
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard

    Vandaag weer hetzelfde probleem bij Wal-Mart ondervonden. Bij Publix en Target geen enkel probleem. Morgen maar eens proberen met de in de vorige posts genoemde truc met het plastic tasje. Dank voor de respons.

    Ook met het plastic tasje eromheen is het niet gelukt. Probleem is niet dat de pas niet wordt gelezen, want de strip wordt herkend en de pincode ook geaccepteerd. Na de laatste bevestiging op OK komt de melding dat de transactie niet wordt geaccepteerd. Zowel bij een keuze met cash-back als zonder. Dit gebeurd met twee verschillende ING passen van twee verschillende ING rekeningen (en met ruim voldoende saldo ;-)). En het gebeurt alleen bij Wal-Mart; bij alle andere supermarkten (Publix-Target-Sweetbay) winkels en tankstations, kunnen we gewoon met de pinpas betalen.
    Ik krijg het idee dat Wal-Mart de ING passen niet wil accepteren. Heb al gebeld met ING klantenservice en gevraagd of er winkels in de VS zijn die om reden van beveiliging geblokkeerd zijn (hebben we namelijk in het verleden ook al eens met onze credit-card meegemaakt) Kreeg helaas een heel erg blonde dame aan de lijn dus daar werden we ook niet wijzer van. Bij terugkomst in Nederland nog maar eens uitzoeken. Als er forumleden zijn met vergelijkbare ervaringen of suggesties horen we het uiteraard graag. Iedereen dank voor het meedenken!=D>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-10-11 om 20:20. Reden: 1+1

  4. Top | #144
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Update. Gisteren gesproken met de manager in een WalMart winkel aan de US27 (Clermont) WalMart heeft recent een nieuwe policy ingevoerd voor kaarten die ze nog accepteren. Volgens deze manager worden debit-cards met het Maestro en Cirrus Logo (onze bankpassen dus) niet meer bij WalMart geaccepteerd. Ik had zelf ook al min of meer gedacht dat dit de oorzaak moet zijn, want naast betaalpogingen bij diverse WalMarts met 2 passen van 2 verschillende ING rekeningen had ik het ook geprobeerd met een betaalpas van ABN Amro en die lukte ook niet. Ook bij enkele benzinestations hebben we nu meegemakt dat debit-card betalingen met internationale kaarten (zoals ze dat hier noemen) niet meer worden geaccepteerd. Raar maar waar. Zou het onderlinge wantrouwen tussen banken hier wat mee te maken hebben?

  5. Top | #145
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Zou het onderlinge wantrouwen tussen banken hier wat mee te maken hebben?
    We zullen het zien, maar gisteren bij de Publix probleemloos gepind, met cash back.

    edit: en vandaag pinpas bij de walmart geweigerd!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 02-11-11 om 20:13. Reden: edit



  6. Top | #146
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Bankbericht van vandaag:
    Limiet op betaalpas voor GEA in het buitenland verlaagd
    Per vandaag, maandag 19 december, kan een klant bij geldautomaten in het buitenland niet meer EUR 500 maar EUR 300 opnemen. De standaardlimiet die gekoppeld is aan de magneetstrip wordt verlaagd. Dit geld niet voor opnames via EMV geldautomaten (het limiet is gekoppeld aan de EMV chip). In Nederland zijn de geldautomaten EMV, dus in Nederland zal de klant geen verandering ondervinden.

    Meeste klanten merken niets
    De meeste klanten nemen doorgaans een bedrag onder EUR 300 op. Zij zullen dus niets van de verlaging merken. Klanten met lagere ingestelde limieten merken ook niets van deze maatregel, want limieten worden niet automatisch naar boven bijgesteld.

    Lagere limiet
    Het kan zijn dat de klant via geldautomaten in het buitenland toch minder dan EUR 300 op kan nemen, omdat de buitenlandse bank of het land een standaardlimiet heeft die lager is dan EUR 300.

    Waarom een verlaging van de limiet?
    Deze limietverlaging is een fraudebeperkende maatregel, om skimming verder tegen te gaan. Skimming fraudeurs proberen altijd zoveel mogelijk geld van de rekening op te nemen bij een geldautomaat. Met deze limietverlaging wordt de klant beter beschermen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #147
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jastsali Bekijk Berichten
    Update. Gisteren gesproken met de manager in een WalMart winkel aan de US27 (Clermont) WalMart heeft recent een nieuwe policy ingevoerd voor kaarten die ze nog accepteren. Volgens deze manager worden debit-cards met het Maestro en Cirrus Logo (onze bankpassen dus) niet meer bij WalMart geaccepteerd.
    Wij hebben gisteren bij de Walmart aan de 192 hoek Bass road met de ABNAMRO debit card betaald, er werd ook gewoon gevraagd of we cash back wilden. De cassiere scande de pas door haar kassa, dus niet op het pin apparaat voor de klant. Kennelijk is de policy bij Walmart niet uniform.

  8. Top | #148
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Ik heb niet het hele topic gelezen, ik probeer in te haken.

    Afgelopen dagen (geprobeerd) te pinnen in verschillend winkels,
    Bij Publix gelukt met cashback, maar bijv. Bij Nike en Vans lukte het niet. Ondanks dat er een formulier lag bij de kassas van nike waarop kaarten die als debit geaccepteerd worden werden weergegeven.. Ondanks het maestro logo deed ie het niet, en daar snapten zij ook niks van.

    Ik zal speciaal voor het forum morgen. Nog wat winkels proberen

  9. Top | #149
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Pinnen in Florida

    Twee week terug ook hier en daar geprobeerd met de pinpas, supertarget 7/11, TGI lukte allemaal met ING pas. Maar wallmart weer niet en ook een paar lokale winkels geen succes.

    Ik had er al rekening mee gehouden, door altijd cash en CC bij me te hebben, dan is een betaling met een debetcard met cashback weer een meevaller



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •