Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 55 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #51
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heerda
    [Ik ben er in de loop der jaren een keer of 6 geweest quote]

    Om dat het daar zo geweldig is of was er niets beters?
    [/quote]

    ?????????

  2. Top | #52
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heerda
    [Ik ben er in de loop der jaren een keer of 6 geweest quote]

    Om dat het daar zo geweldig is of was er niets beters?
    ?????????[/quote]

    Beetje verknipte quote, vandaar de ?????? reactie van Eric, denk ik.

    Maar volgens mij is Heerda erg bang dat er in Florida voor hun niks te beleven valt. Tenminste, dat concludeer ik uit al zijn/haar posts. Maar er is in Florida voor een ieder wat te doen, want anders gingen er geen 10 tallen miljoenen mensen naar toe :lol:

    Toegegeven, de meeste mensen komen voor de parken en de zon, anderen voor de natuur en verstandigen :wink: voor de Bike Week en shop till you drop. Er is echt voor elk wat wils, al is het voor wandelaars natuurlijk minder mooi dan bijv. de westkant van de US met z´n trails in de NP´s.

    Maar je kunt de Sunshine State ook op een positieve manier benaderen. En een beetje surfen op het net naar jouw interesses m.b.t. Florida. En daarop gebaseerd je vragen stellen op dit Forum. Dat brengt meer voorpret als een "ik heb eigenlijk geen zin, maar ik moet wel" houding over Heerda´s komende vakantie, toch ? :?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Eric,

    tWas me vannacht opgevallen.
    Door de invloed van ....... (slaap, drank, drugs = doorhalen wat niet gewenst wordt) kreeg ik het niet correct.

    Staat wel enorm dom als je zelf iemand daarop aanspreekt. ops: ](*,)

    groet
    Trainspotters

  4. Top | #54
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou, ben ik een keertje een hele dag niet op het forum, (was pas rond twaalf uur thuis) heb ik 53 posts gemist, inclusief een aantal waar ik wel graag op had reageren. Na alles gelezen te hebben, begrijp ik Heerda nu ook wat beter, het was denk ik ook een stukje frustratie tegen de vermeende oplichters, die nb. in Florida zitten.
    Dus laten we de diverse stukjes maar als niet geschreven beschouwen, en Heerda, ga aub met een positieve instelling, dan zul je zien dat zelfs jij besmet maakt met het kwaadaardigste virus ter wereld: HET FLORIDA VIRUS (sorry voor de hoofdletters)
    Eric

  5. Top | #55
    Regelmatige Bezoeker MR. T's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    43

    Standaard Lancering NASA-shuttle uitgesteld

    Ter informatie:

    Gelezen op www.bndestem.nl

    HOUSTON (ANP) - De Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA heeft dinsdag bekendgemaakt dat de lancering van de volgende spaceshuttle opnieuw is uitgesteld. De missie stond gepland voor mei, maar zal nu naar verwachting in juli plaatsvinden. NASA zegt meer tijd nodig te hebben om de problemen op te lossen die in juli rezen tijdens de terugvlucht van het ruimteveer Discovery vanuit het internationaal ruimtestation ISS. Er lieten toen enkele hittewerende tegeltjes los

    Daarna even gekeken op: http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html

  6. Top | #56
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Lancering NASA-shuttle uitgesteld

    Juli is geweldig, en dan liefst net na 21, dan zie ik hem mooi buiten staan, of op de 21, dan kunnen we de lancering zien.
    Eric

  7. Top | #57
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Lancering NASA-shuttle uitgesteld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Juli is geweldig, en dan liefst net na 21, dan zie ik hem mooi buiten staan, of op de 21, dan kunnen we de lancering zien.
    Eric
    Dat lijkt mij nou ook helemaal geweldig om dat een keer mee te maken!
    In 1996 hebben wij hem wel in mei zien staan, Maar gelanceerd ho maar! Dat ging niet door.
    Wie weet dit jaar?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #58
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    De lancering van de spaceshuttle op 1 juli ga ik missen, maar op 22 juli is er nog een lancering: Delta 2. Misschien ga ik die wel zien. Kijk maar ens op http://www.space-coast.com/do/activi...h_schedule.php

    edit: Maar de exacte datum .... Op de Nasa-website geven ze aan dat 'ie pas op 30 juli gaat. http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #59
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    De lancering van de spaceshuttle op 1 juli ga ik missen, maar op 22 juli is er nog een lancering: Delta 2. Misschien ga ik die wel zien. Kijk maar ens op http://www.space-coast.com/do/activi...h_schedule.php

    edit: Maar de exacte datum .... Op de Nasa-website geven ze aan dat 'ie pas op 30 juli gaat. http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html
    Die wil ik ook wel zien?
    Aangezien we dan nog de auto hebben. :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Lancering 27 augustus, waar te staan?

    Wie kan ons de volgende tip geven? We wilden graag kaartjes kopen om de lancering mee te maken maar er wordt op de enige site die nog kaartjes aanbiedt afgeraden deze tour te maken met kleine kinderen. We hebben er eentje van 3 jaar bij ons dus dat gaan we maar niet doen.

    Nu het volgende, we willen op afstand de lancering bekijken en twijfelen tussen twee viewpoints:
    1. Indian River US Highway 1 bij Titusville.
    2. Jetty Park in Port Canaveral.

    Wie is er zelf geweest of heeft ervaringen???

    alvast bedankt!
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •