Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 55 EersteEerste ... 2425051525354 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #511
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Hoi Niels, nou dat heb ik inderdaad even vluchtig gedaan maar 51 pagina's doorspitten vond ik wat veel, maar vooral omdat ik de indruk had dat het vooral over lanceringen ging en naar die info was ik niet op zoek.

  2. Top | #512
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Sorry, verkeerde topic

  3. Top | #513
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Kennedy Space Center, wat te verwachten?

    Hoi, nou dat heb ik inderdaad even vluchtig gedaan maar 51 pagina's doorspitten vond ik wat veel, maar vooral omdat ik de indruk had dat het vooral over lanceringen ging en naar die info was ik niet op zoek.

  4. Top | #514
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Kennedy Space Center, wat te verwachten?

    Onderaan de pagina van Kennedy Space Center zit een Google knop om de pagina in een andere taal te lezen. Dit is wel een machine vertaling maar misschien heb je er wat aan.

  5. Top | #515
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Kennedy Space Center, wat te verwachten?

    Hier nog een blog van mij: http://3girlsinflorida.blogspot.nl/2...-in-space.html
    Is niet heel positief maar het was mijn 3e keer daar en zoals ik ook in het blog schrijf, er was weinig veranderd en veel verouderd. Buiten dat was in ieder geval 1 van die andere keren nog voor 9-11 en toen was de bustour uitgebreider. Ik denk dat het zeker wel leuk is voor kinderen en ook volwassenen want het hele space-gebeuren is best indrukwekkend. En nog niet zo lang geleden (na mijn laatste bezoek) is er nog een gedeelte bijgekomen (Atlantis?). De bustour brengt je langs wat bezienswaardigheden naar een gebouw waar ook van alles te zien is en je bijvoorbeeld een maansteen kan aanraken en een kijkje kan nemen in de control room bij de lancering van Apollo. Tijdens de bustour wordt in het Engels verteld maar kan je ook gewoon naar buiten kijken en misschien nog een alligator spotten. Verder is er in ieder geval een Imax theater, meer tentoonstellingen, een simulator en een rocketgarden. Zoals eerder aangegeven zit dit allemaal inbegrepen bij een standaard ticket. Op het terrein wordt direct duidelijk waar je moet zijn voor de busrit. De website vind ik verschrikkelijk, zeer onduidelijk. Het park is naar mijn mening zeker de moeite waard, ook voor kinderen.

  6. Top | #516
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Kennedy Space Center, wat te verwachten?

    Dank, ga ik lezen.

    en die vertaling is ook wel makkelijker inderdaad.

    Maar naar jullie mening wel de moeite om te doen dus?

  7. Top | #517
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Kennedy Space Center, wat te verwachten?

    Ja hoor zeker de moeite waard en ook wel bijzonder. De Space Expo in Noordwijk is ook leuk maar als je in toch in Florida bent, zou ik voor Kennedy gaan

  8. Top | #518
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Hoe lang trekken jullie uit voor een bezoek aan Kennedy Space Center ? Is het zinvol om er strak bij de opening te zijn en maak je daar gemakkelijk de dag vol? Of heb je het na een paar uurtjes wel gezien ?

    Ik twijfel nog of ik het vanaf onze vertrekdag vanuit de villa uit Orlando zal doen, en dan dus als tussenstop naar KCS en daarna naar ons hotel in Cocoa Beach (waar we twee nachten blijven). En dan de volgende dag lekker niks en relaxen aan het strand.
    Of toch beter om vanaf de villa rustig naar het hotel in Cocoa Beach te gaan, die dag verder lekker te relaxen aan het strand en er dan dus de vólgende dag vanuit het hotel naar toe te rijden.
    Maar dat hangt er dus ook een beetje vanaf wat de gemiddelde tijdsbesteding daar is.

  9. Top | #519
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ik heb precies dezelfde vraag.

  10. Top | #520
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Wij hebben er destijds vrijwel de hele dag doorgebracht. Wij zijn wel erg geinteresseerd in dit soort musea en keken overal uitgebreid. Bij de bustour zijn we overal uitgestapt en hebben we een tijdje gekeken op de plek waar we stopten. je kunt ook meteen doorgegaan naar de volgende stop, dus je kunt deze tour zo lang maken als je zelf wilt. We hebben ook een IMAX film gezien, dan ben je ook snel 30-45 minuten bezig. Toen wij er waren was er ook een soort toneelvoorstelling met een aflevering van Startrek, was ook leuk. Als je misschien wat minder betrokken bent bij space dingen, ga je wellicht overal sneller doorheen. Nu staat de Spaceshuttle Atlantis er, dat was nog niet toen wij er waren. Wij hebben in een ander museum in California Spaceshuttle Endavour gezien. Dat vonden we toen zo overweldigend, dat we wel een uur in deze ruimte waren. Je bent dus al snel in ieder geval een halve dag bezig als je overal even wilt kijken, als je ergens wat langer blijft stssn, is het sl snel langer. Aan te raden is om wel meteen bij de opening er te zijn, hoe later je komt, hoe drukker het wordt en dan moet je misschien wat langer op de bus wachten. Het is fijn als je meteen deze tour kunt doen.
    Laatst gewijzigd door elstars; 04-06-17 om 22:37.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •