Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 55 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #41
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    maassluis
    Berichten
    10

    Standaard

    Voor ons was het 3 weken geleden de 3e keer dat we een bezoekje bij KSC brachten, echter viel het ons nu erg tegen, de tour die we voorgaande keren hadden gezien is nu wel erg beperkt geworden, je rijd over het terrein daar, brengt een bezoekje aan de uitkijktoren en daarna krijg je nog een shuttle te zien met diverse filmpjes en uitleg.
    Vorige keer kon je ook de binnenkant van de shuttle zien en hoe het er aan boord zoal toeging, echter is deze tour nog wel te boeken maar daar mogen maar een bepaald aantal mensen per dag aan deelnemen en daar worden extra strenge veiligheidsmaatregelen voor getroffen.
    Als ik nog eens zou gaan zou ik zeker dit reserveren want wij vonden het nu niet echt spectaculair.
    Groetjes Ingrid

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    37

    Standaard

    De tour naar het platform waar de shuttle staat is er nu natuurlijk niet meer, want de shuttle staat er niet meer. Dat was wel in mei. Dan rijd je niet naar de uitkijktoren maar naar de shuttle zelf, die klaarstond op het lanceerplatform 39B.
    Dit was ook een tour die beperkt te boeken was.

  3. Top | #43
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    De duurste tour brengt je het dichtste bij de lanceerplatforms en je krijgt een uitgebreide rondleiding over het terrein van KSC.
    De goedkopere tour blijf je op grotere afstand van de platforms. Je kan dan in een uitkijktoren een blik werpen, met je verrekijker, op de platforms.
    Als money not a problem is dan neem je gewoon de uitgebreidste tour zodat je niets mist!

  4. Top | #44
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Volgens mij zijn de tours hetzelfde, althans per dag.
    Ze kunnen uiteraard bijv. door werkzaamheden en lanceringen wijzigen, maar niet door verschillende tickets.
    De duurdere biedt alleen tevens toegang tot de Astronauts Hall of Fame.
    Mijn ervaring is niet anders en ook op de site van KSC kan iets niets anders ontdekken.
    Zie:http://www.ksctickets.com/

    Groeten
    Knaapje.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 00:59.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Dongen
    Berichten
    26

    Standaard

    Hey

    Toen wij daar waren konden we kiezen tussen 3 verschillende tickets en bij de ene was het gewoon alleen ksc de iets duurdere inderdaad ook de hall of fame maar je hebt er dan nog 1 van in de $ 50 en dan kom je ook waar ze echt aan het werk zijn bij. ze waren met onderdelen voor het space station bezig en daar zou die tour dan ook langs gaan.
    Ik weet niet of het altijd zo is maar ze vroegen aan ons welke van de 3 we wilden hebben.

    Groeten
    Daniel
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 00:59.

  6. Top | #46
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ik weet niet wanneer dat was.
    Op de genoemde site zie je nu dus 2 tickets aangeboden, daarnaast zijn er options die $22 kosten en die je kan bijboeken, evenals een lunch met astronauts.
    Misschien bedoel je dat.

    Ik ben er in de loop der jaren een keer of 6 geweest en iedere keer is de tour wel anders. Wat je beschrijft bij het ISS station, daar kwam je een jaar of 4 geleden gewoon met de tour langs.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 01:00.

  7. Top | #47
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Dit was mijn uitzicht op de lancering, vanuit Kissimmee. Altijd nog beter dan niets, toch?


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard

    We zijn afgelopen weekend teruggekomen uit Florida en hebben KSC ook bezocht, dit keer de uitgebreidere tour.
    Ik vond deze enorm tegenvallen en zou dat ook zeker niet weer doen.
    Het enige verschil in prijs bij ons was dat je met de uitgebreide tour ook inderdaad binnen rondgeleid wordt waar je mensen bezig ziet.
    We vonden dat wat we zagen niet erg indrukwekkend. Bij ons kon je bij beide touren de Hall of Fame bezoeken.
    Dus nee, ik vond de toeslag per persoon om binnenin de fabriek een kijkje te nemen het niet waard. Maar dat is persoonlijk.

  9. Top | #49

    Standaard

    [Ik ben er in de loop der jaren een keer of 6 geweest quote]

    Om dat het daar zo geweldig is of was er niets beters?[/quote]
    Wandelen over de wereld?
    Kijk op http://verweg.de

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heerda
    [Ik ben er in de loop der jaren een keer of 6 geweest quote]

    Om dat het daar zo geweldig is of was er niets beters?
    LOL voor een newbie. Jammer van de verkeerde quotes daardoor gaat de gein er een beetje vanaf.

    Voor mensen met een interesse in ruimtevaart is KSC het summum.
    Er is veel info te vinden over de vele projecten die NASA sinds de start heeft doorlopen. Wil je alle info als geïnteresseerde tot je nemen dan kost dat iets meer tijd dan de gemiddelde 'we zullen eens gaan kijken' vakantieganger nodig heeft.

    Aan de andere kant staat er toch duidelijk "in de loop der jaren". Eens per jaar KSC? Of eens per twee jaar? Ik zet mijn geld op de laatste optie.

    groet
    Trainspotters



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •