Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 55 EersteEerste ... 354344454647 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #441

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Bij attractionticketsdirect.ie kan je tickets kopen voor de kinderprijs. Moet je wel voor 28 juni gaan maar dat komt voor jullie goed uit. Deze tickets hebben wij vorige jaar september ook besteld en gebruikt.
    @Mushu: klopt het dat er €25 verzendkosten bijkomt als je niet in Ierland of UK woont?

  2. Top | #442
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ik kan me niet herinneren dat ik dat betaald heb. Maar volgens mij heb ik ze toen via de Duitse site besteld. Net nog even gegkeken en daar kan je ze ook bestellen en ik zie geen extra kosten tenzij je de kaartjes wil verzekeren.

  3. Top | #443
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Wij hadden ook kaartjes besteld voor KSC via attractionticketsdirect.ie maar ik kreeg later een email dat er nog 25 euro bovenop kwam indien je het met UPS wilde laten versturen. Via de gewone post kwamen er geen kosten bij alleen konden ze dan niet het pakket traceren en duurde langer qua zendtijd. Wij hebben uiteindelijk de order geannuleerd want met de 25 euro erbij kwamen we zelfs nog iets duurder uit voor de kaartjes dan dat we ze daar kopen.

  4. Top | #444

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ok, ik ga het via duitsland proberen, maar zonder dhl. Bedankt voor de info

  5. Top | #445
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Via ksctickets.com kan ik kaartjes met 25% korting kopen. 112,50$ voor 3 personen + 6% tax. Totaal 119,25$. Weet iemand of dit een goede aanbieding is of dat ik beter ter plekke een discount kan zoeken?

  6. Top | #446
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Niemand een idee??

  7. Top | #447
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    13

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ook ik heb zitten kijken naar de kosten van een dagje hierheen. Ik begrijp alleen niet helemaal de website. Je hebt een entree en je moet apart betalen voor een tour? Ik zag bij entree dat het voor 2 personen 100 dollar is en dan zou er nog een tour bijkomen van 40 dollar pp? Kunnen jullie me wat op weg helpen?

  8. Top | #448
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Eigenlijk staat alles hier: http://www.kennedyspacecenter.com/bu...ion-hours.aspx

    Kort samengevat:
    - Per persoon 50 (kinderen 40) dollar
    - Dit is inclusief US astronaut hall of fame bezoek. (Wil je alleen de hall of fame bezoeken, heb je ook losse kaartjes á 27 dollar, en kids voor 23)
    - Tevens kun je de hall of fame ook later bezoeken, maar wel binnen 7 dagen na je bezoek aan KSC.
    - De tour is gewoon inclusief, en brengt je langs verschillende gebouwen, met elke keer een halte. O.a. rij je langs de assembly hall waar de space shuttle aan de tank werd gelijmd.

    @ Innoveda: Als je die site gebruikt, ben je inderdaad wat goedkoper uit dan bij de poort kopen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  9. Top | #449
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Als je voor 28 juni gaat, kan je nog steeds kaartjes (voor volwassenen) voor de kinderprijs (29 euro) krijgen bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/806
    Zijn dezelfde kaartjes als hierboven beschreven.

  10. Top | #450
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    13

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Nee helaas ik ga pas in augustus. Het zal om precies te zijn 11 of 12 augustus worden.Dank je voor de uitleg trouwens. Ik begreep niet helemaal wat ik nou moest hebben. Nu is het me een stuk duidelijker!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •