Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 27 van de 55 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #261
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Hoi,

    Heb ook het zelfde probleem met het invoeren van het telefoonnummer. Denk erover om te gaan bellen naar KSC.

    Susie One

  2. Top | #262
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Zie het eerste bericht van mezelf op deze pagina :
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=6685&page=2

    Gewoon een 10 cijferig nummer ingeven en dit werkte wel.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #263
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Space Center en Everglades iets voor kleine kinderen?

    Hoi,

    We zijn al een beetje onze reis aan het samenstellen. Nu vraag ik me af of het Space Center wel leuk is voor een (bijna) 5 jarige?
    En hoe zit het met de Everglades voor een 3 en 5- jarige, is het daar wel leuk/begaanbaar voor kids van die leeftijd?

    Gr,
    Wendy

  4. Top | #264
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    3

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    ik ben ook van plan binnenkort naar KSC te gaan. We komen op 26 sept aan en moeten dan nog even overnachten om op 27 sept onze camper te halen. Omdat dat pas na 15:00 h is, willen we eerst nog overnachten in de buurt van fort lauderdale om dan op 28 sept richting titusville te rijden.
    29 sept wordt dan de dag dat we ksc willen bezoeken. We hebben dan de hele dag.
    Als ik al jullie adviezen lees moet ik dus de up close tour gaan doen. IS reserveren rond die tijd een must of kan ik ook op de bonne fooi gaan?

    peter
    Laatst gewijzigd door prhg; 13-09-08 om 16:33.

  5. Top | #265
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    26

    Standaard Re: Space Center en Everglades iets voor kleine kinderen?

    Ik denk niet dat Kennedy Space Center leuk is voor kleine kinderen.
    De Everglades zou evt. wel kunnen. Wij hadden ons trouwens meer voorgesteld van de Everglades.
    We hebben een tocht met een airboat gemaakt naar een plek waar je even kon uitstappen. Daar lag een afgerichte alligator die op fluitsignaal tevoorschijn kwam om zijn brokjes in ontvangst te nemen. Verder geen alligator gezien.
    We wilden een indianendorp bezoeken, maar dat was vanwege een muziekfestival die dag gesloten.
    In de airboat moet je wel oordopjes in doen i.v.m. herrie en insmeren tegen muggen.
    De Disneyparken en Seaworld zijn natuurlijk wel heel leuk voor de kinderen, hoewel ze natuurlijk niet in alle attracties kunnen.

  6. Top | #266
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Space Center en Everglades iets voor kleine kinderen?

    Zou het niet doen, maar is een persoonlijke mening...

  7. Top | #267
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    13

    Standaard Re: Space Center en Everglades iets voor kleine kinderen?

    Mijn kinderen 11 en 15 en zelfs mijn vrouw vonden het tegenvallen, terwijl ik de dag van mijn leven heb gehad, waarschijnlijk "jeugdsentiment".
    We hebben wel tijdens onze encloser rit: aligators, manatees en gieren gezien dat was meer dan in de everglades. Mischien moet je het gewoon proberen als je zelf iets hebt met de ruimte moet je het doen zoniet iets anders uitkiezen. Succes met je keuze.

    Hoi,

    Ton

  8. Top | #268
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Space Center en Everglades iets voor kleine kinderen?

    Over 10 dagen vertrek ik naar Orlando. KSC staat natuurlijk ook op het programma. Heb vrijwel alle entreekaarten geregeld, maar alleen die voor KSC nog niet. Als ik het goed begrijp, heb je een algemene toegangskaart nodig ("Kennedy Space Center Admission") En voor de tour (de "NASA Close Up tour") een extra kaart; de guided tour. Moet je nog ergens aangeven welke dag je er zal zijn? Of hoe werkt dat?
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  9. Top | #269
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    26

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Wij (gezin met 2 kinderen van 10 & 7 jaar) overwegen om tijdens onze vakantie in Florida een bezoek te brengen aan Kennedy Space Center. Nu horen wij verschillende berichten of dit wel of niet leuk is voor de kinderen.

    Wat te doen? De kinderen zijn niet super geinteresseerd in ruimtevaart, maar het lijkt ze wel interessant. Wat raden jullie aan, gaan of kunnen we het overslaan?

  10. Top | #270
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mirella37 Bekijk Berichten
    De kinderen zijn niet super geinteresseerd in ruimtevaart, maar het lijkt ze wel interessant.
    Klinkt niet erg enthousiast. Ze staan (nog) niet te springen. Er gaan echter duizenden mensen met kinderen naar toe. Maar of het leuk is voor jullie kinderen? Ik zou je daar geen raad in durven geven.

    Misschien moet je ze eens op de site laten kijken? Of wat reisverslagen (laten)lezen? Zie bijvoorbeeld het reisverslag van Dr. Phlox, maar er zijn er veel meer. Succes met de beslissing.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •