Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 55 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #211
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ze gaan om 9.00u open. Om op alle plaatsen te komen moet je met de bus, en die rijden vanaf 10.00u. Volgens de website ben je zo'n 2 tot 2,5 uur verder voor je alles gezien hebt, maar als je er voor het eerst komt en alles uitgebreid wilt bekijken zou ik er al gauw 4 uur voor uittrekken voordat je terug bent in het visitorcenter. Wij probeerden er steeds zo rond 9.30u te zijn en dan reden we 's middags zo rond een uur of 3-4 weer terug.
    KENNEDY SPACE CENTER BUS TOURRuns approximately 2 to 2 1/2 hours. Tours start at 10:00 a.m. and run continuously every 15 minutes. Last tour departs at 2:45 p.m.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #212
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Aalst, België
    Berichten
    43

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Bedankt voor de info!

  3. Top | #213
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Dan moet je alleen niet buschauffeur Larry hebben. Een oude kerel die zo langzaam praat dat je echt denkt dat ie onder het rijden zal gaan sterven of in een diepe slaap zou vallen. Echt schitterend Ik hoor 'm nog steeds in m'n hoofd zeggen 'Hiiiii my name is laaaaaaaaaaarry... and..'

    Voor de rest wordt alles leuk uitgelegd en zien ze nog een bald eagle of een krokodil dan zullen ze dat ook zeggen (en wellicht even stoppen?)

    Ik vond het best interessant het enige waar ik me aan dood verveelde was bij het visitors complex zelf, de mad mission to mars 2025... dacht een leuke 3d film, maar het was een hele kindershow en de 3d in de filmpjes viel vies tegen. Maar voor kinderen natuurlijk wel hartstikke leuk.

    Maargoed ik heb de helft ook nog gemist qua Imax films etc. etc. dus wie weet over een half jaartje nog een keer er heen rijden.

  4. Top | #214
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    9

    Standaard Kennedyspace Center

    Hoi allemaal wij gaan naar Florida deze zomer en willen ook een bezoek brengen aan Kennedyspace center. Kunnen wij deze kaarten al via internet met korting bestellen of is het beter om het gewoon daar zelf te kopen. En vermaak je je een hele dag in dat park of is het in een halve dag te doen.

  5. Top | #215
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Kennedyspace Center

    Wij hebben de kaarten gewoon aan de kassa gekocht. We waren er bij openingstijd en het was nog rustig (speelde ook mee dat het Oktober was).
    Wij hebben ons er de hele dag wel vermaakt. Je gaat met een bus naar 3 verschillende plekken op het zeeeer grote terrein. Dus er is veel te zien op je eigen tempo. Ik zal er dus een dag voor uittrekken. Evengoed kan je sávonds nog uit eten gaan of naar disneyquest of iets anders. Daar is ook nog wel tijd voor als je niet moe bent.

    Groetjes Marloes

    p.s op mijn web-log staat een uitgebreid verslag met foto's over kennedy space center (dag 7)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-04-08 om 21:08. Reden: full quote eruit

  6. Top | #216
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Is het verstandig om vooraf de kaarten te kopen voor de NASA Up Close’ of kan je dat gewoon daar kopen. We gaan eind Juli 2008 naar KSC
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  7. Top | #217
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Is het verstandig om vooraf de kaarten te kopen voor de NASA Up Close’ of kan je dat gewoon daar kopen.
    Van de website: http://www.kennedyspacecenter.com/vi...rs/upclose.asp

    PLEASE NOTE:

    This tour sells out daily and reservations are strongly suggested. Reserve online or call 321-449-4400.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #218
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Bedankt Martijn. Soms kijk je gewoon over teksten heen ops:
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #219
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ligt er ook aan welke periode je gaat. Uiteraard.

    Maar als je zeker deze tour wilt doen zou ik sowieso vooraf reserveren. Dat voorkomt elke mogelijkheid van een teleurstelling.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #220
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Tijdens het boeken van de 'NASA Up Close’ vul ik het scherm netjes in. Alleen bij het telefoonnummer blijf ik hangen. Wat ik ook vul 00316?????????? etc wil maar niet lukken.

    Heeft iemand hiermee ervaringen? Of kan ik een fictief nummer gebruiken

    Had ook een mail gestuurd naar KSC. Deze geven aan om gewoon een 10 cijferig nummer in te geven. Dit gedaan en het werkt. Heb nu voor 25 Juli de Nasa Up Close geboekt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-04-10 om 20:49. Reden: samengevoegd en full quotes eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •