Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 55 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: KSC kaartjes

    Aangezien het niet zo lang meer is zou ik ze precies eerder daar kopen (eventueel met kortingsbon)

  2. Top | #242

    Standaard Re: KSC kaartjes

    Wat voor kortingsbon bedoel je? Die je uit die boekjes haalt? Wat is de beste tijd van de dag om te gaan, gelijk om negen uur of juist 's middags?

  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: KSC kaartjes

    Die uit de boekjes, is geen gigantische korting hoor.

    2 jaar geleden zijn wij vanaf s'morgens geweest, heb je tijd genoeg voor alle rondleidingen en kan je in de namiddag nog iets anders doen daar in de buurt.

  4. Top | #244
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: KSC kaartjes

    Heb je al een idee wat je bij KSC wil gaan doen. Ze hebben verschillende touren. Indien je een uitgebreide tour wil gaan doen is het juist raadzaam om dit vooraf te boeken om terleurstelling te voorkomen. Anders kan je de standaard tour gewoon aan de kassa kopen. Ik zou wel zo vroeg mogelijk gaan. Dan is het nog rustig en niet zo warm (als je al verschil heb in de warmte).
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #245
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: KSC kaartjes

    De uitgebreide tour is soms idd al uitverkocht als je het gewoon bij de kassa wil kopen. Ik was blij met de normale entree... geloof $ 38,50 . Lang zat daar gebleven, genoeg gezien... blijft toch raar, niet het idee echt bij NASA te zijn geweest :razz: Het is net of ik het alleen gedroomd heb ipv er echt te zijn geweest

  6. Top | #246

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Ik probeer ook een Up-close tour te boeken, maar krijg steeds helemaal aan het einde van het boeken een foutmelding.
    Vreselijk irritant, ik zit liever niet met 6 ipv 2 kaartjes maar kan nergens uit op maken of het gelukt is.](*,)
    Al wel een mailtje gestuurd maar nog geen reacties van NASA.

  7. Top | #247
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Ik probeer ook een Up-close tour te boeken, maar krijg steeds helemaal aan het einde van het boeken een foutmelding.
    Vreselijk irritant, ik zit liever niet met 6 ipv 2 kaartjes maar kan nergens uit op maken of het gelukt is.](*,)
    Al wel een mailtje gestuurd maar nog geen reacties van NASA.

    Gaat het fout met het telefoonummer? Daar had ik problemen mee. Naar een mail te hebben gestuurd naar KSC kreeg ik als antwoord (na een paar dagen), gewoon een 10 cijferig nummer ingeven. Toen lukte het wel.

    Het mailadres wat ik gebuikte was : kscinfo@dncinc.com
    Het antwoord wat ik kreeg was :
    Thank you for your interest in the Kennedy Space Center Visitor Complex,
    May I suggest entering any 10 digit number except all zeros and that should work. If it does not, then you will probably need to contact the Sales Office at 321-449-4400.


    Grz
    Ton.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #248

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox Bekijk Berichten
    Gaat het fout met het telefoonummer? Daar had ik problemen mee.
    Helaas niet.
    Heb ook even geworsteld met het telefoon nummer maar dat is mij wel gelukt. (door mijn telefoonnummer te veranderen vreemd genoeg)
    Daarna krijg je een totaaloverzicht van je bestelling. Dan druk ik op ENTER. Ik krijg een een bericht in beeld dat m'n bestelling wordt bevestigd.
    En even daarna krijg ik een POPUP met een fout melding.
    Nu kan ik het nog wel een keertje proberen maar ben bang dat ik straks met 6 kaartjes blijf zitten ](*,)
    Heb ook naar het zelfde mail adres een berichtje gestuurd maar nog geen reactie.
    Meld het wel even als ik verder kom.

  9. Top | #249
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Ik wist helemaal niet dat je die kaarten online van te voren kon bestellen......

    Wij hebben ze gewoon op de dag dat we wilden gaan aan de poort gekocht.

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  10. Top | #250
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Tours op Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door derrobbie Bekijk Berichten
    Heb ook naar het zelfde mail adres een berichtje gestuurd maar nog geen reactie.
    Meld het wel even als ik verder kom.
    Anders bel je naar 321-449-4400
    Dan heb je gelijk antwoord.
    En hou je CC in de gaten.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •