Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 55 EersteEerste ... 24323334353644 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 550

Onderwerp: Kennedy Space Center

  1. Top | #331
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: In de buurt van Kennedy Space Center

    Kun je zelf ook makkelijk kijken. Zie http://maps.google.nl en dan klikken op Route.
    Zie hier jouw route: http://shorl.com/kurohytrefupe

    Highgrove ligt volgens mij wat buiten Orlando (in Clermont). Volgens Google is het 1.5 uur rijden naar Cocoa Beach. Naar Kennedy Space moet je zelf maar even proberen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #332
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Omgeving Kennedy Space Center

    @mrloes: reken op iets langer dan een uur, zonder files. (De stranden aan de westkust bereik je in anderhalf uur als er geen files zijn.)
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #333
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Omgeving Kennedy Space Center

    Even iets anders, alle dames die met mij mee zijn geweest vonden het space center geweldig.
    Ik denk dat het een behoorlijke ervaring minder is dat als je een keertje hier komt, de kans hebt om naar Kennedy te gaan en dat dan niet doet.
    Het is mijn persoonlijke mening.

  4. Top | #334
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Omgeving Kennedy Space Center

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Even iets anders, alle dames die met mij mee zijn geweest vonden het space center geweldig.
    Ik denk dat het een behoorlijke ervaring minder is dat als je een keertje hier komt, de kans hebt om naar Kennedy te gaan en dat dan niet doet.
    Het is mijn persoonlijke mening.
    Ik kan dit eigenlijk alleen maar beamen.

    In 2008 zijn wij ook naar Kennedy Space Center geweest en ik vond het heel bijzonder om te zien allemaal.
    Ook onze meiden (toen 8,5 en 6) hebben zich prima vermaakt daar.
    De (imax)film vonden ze wat minder (te lang). De oudste mocht ook mee in de flightsimulator en dat vond ze helemaal super, de jongste mocht daar helaas nog niet in.

    Mijn man was natuurlijk meer geïnteresseerd in alle technisch snufjes/details maar ik vond het toch heel indrukwekkend om bijv. zo'n raket en spaceshuttle van dichtbij te zien.

    Het is zoals Marcel hierboven ook zegt toch iets heel bijzonders om te zien.

    Dit jaar willen we in april naar de Daytona Speedway gaan. Dat vind mijn man ook heel leuk en mij lijkt het ook wel bijzonder om een keer te zien. En ik denk dat de meiden dit ook wel weer leuk vinden.

    Tuurlijk ben ik (en de meiden) sneller uitgekeken dan mijn man maar ja dat heeft hij weer als we gaan shoppen. Zo proberen we voor iedereen leuke dingen te doen op vakantie.

  5. Top | #335
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Ik heb net ergens gelezen dat vanaf 11 juni '10 in Kennedy Space Center een 30 minuten durende interactieve show 'Star Trak Live' van start gaat.
    Als echte Star Trak freak waande mijn vrouw zich even in de zevende hemel. Als ze dat level bereikt heeft dan is ze echt gelukkig,... en ik kan het weten.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  6. Top | #336
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    ja klopt heb dat ook gelezen is een 30 minuten durende show waarbij het publiek bij betrokken word lijkt mij ook wel erg leuk ben zelf ook groot fan van Star trek

  7. Top | #337

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Hallo,
    Ik zag op de site van kennedy space center dat er 14 mei 2010 een space shuttle de lucht ingaat. Nu wil ik daar tickets voor kopen omdat wij dan in de buurt zijn, maar dit kan nog niet op de site. Er staat vanaf 6 tot 4 weken vanaf de datum. Dat is nu wel al geweest. weet iemand waarom je deze tickets nog niet kan kopen. weet iemand ook het verschil tussen de duurdere en goedkopere tickets?

    alvast bedankt,

    gr kelly

  8. Top | #338
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Hoi kellebel,
    Ik gok op "uitverkocht". Dat gaat namelijk erg snel. In het topic over lanceringen vanaf KSC staan een heel aantal tips voor plaatsen waar je de lancering goed en gratis kunt bezichtigen.

    Veel plezier!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #339
    Newbie Klompje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    13

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    Hoi

    Wij hebben ons aangemeld voor de nieuwsbrief van KCS en wij hebben nog geen bericht gehad over de verkoop van de tickets. Op de site staat dat ze nog niet in de verkoop zijn. Bij de vorige lancering gaf de site duidelijk aan dat de kaarten uitverkocht waren.
    Dus naar mijn mening moeten ze nog steeds in de verkoop komen.

    Groet Debby

  10. Top | #340

    Standaard Re: Kennedy Space Center

    De kaartverkoop voor de lancering begint donderdag 21 april 09:00 uur
    Zie http://www.kennedyspacecenter.com/sp...g-tickets.aspx

    Helaas gaan wij zelf pas 16 mei naar KSC



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •