Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Fabian

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Even voorstellen: Fabian

    Hoi,

    Ik heet Fabian en ga samen met mijn vriendin in september voor een kleine 3 weken naar USA toe.

    We willen dan ongeveer 2 weken vertoeven in Florida en dan met name Miami, Tampa, Orlando en alles wat Florida ons kan bieden.Vorig jaar zijn we naar de westkust geweest en dan met name Los Angeles, Anaheim, San Diego.De laatste week gaan we naar Las Vegas toe.Verder ben ik van plan om op 16 september een NFL ( American Football ) bij te wonen tussen de Miami Dolphins en de Dallas Cowboys waar ik fan van ben,Misschien willen we als het kan naar Cuba toe maar dat is nog even kijken of dat haalbaar is om via Miami daar naar toe te kunnen komen maar heb al begrepen dat dit vrij lastig is ?
    Verder willen we natuurlijk genieten van het mooie weer ( hoop dat het mooi weer is natuurlijk) en willen we mooie stranden bekijken en liggen en leuke attactieparken gaan bezichtigen.Hoe enger de atracties of hoe vaker over de kop hoe mooier, haha.

    Ik heb al beetje op internet gezocht voor vluchten en dan kom ik uit op Anmsterdam-Tampa, Orlando-Las Vegas en weer terug naar huis van Las Vegas naar Amsterdam, beste connectie tot nu toe wat ik gevonden heb is met Continental Airlines.

    Dat was het wel even voor nu en ga deze site vaak bezoeken voor wat er allemaal te beleven valt in florida.


    Groetjes,

    Fabian

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Fabian

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    Misschien willen we als het kan naar Cuba toe maar dat is nog even kijken of dat haalbaar is om via Miami daar naar toe te kunnen komen maar heb al begrepen dat dit vrij lastig is ?
    Vanaf Key West ben je er zo

    (maar Cuba heb je een Visum voor nodig. Gaat niet zo makkelijk)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    en leuke attactieparken gaan bezichtigen.Hoe enger de atracties of hoe vaker over de kop hoe mooier, haha.
    Dan raad ik je aan om naar Busch Gardens en Islands of Adventure te gaan. Daar vind je de heftige attracties.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Even voorstellen: Fabian

    Welkom op dit zonnige forum Fabian.

    Aangezien je ook naar Las Vegas wilt gaan is het misschien beter een vlucht te nemen met een gratis tussenstop. Dus bv een vlucht boeken naar Las Vegas, en dan op de terug weg een tussen stop maken in Orlando, denk dat dit weer sheelt in de kosten.
    Probeer dit eens uit te zoeken ipv 2 vluchten, Delta heeft bv een gratis tussenstop. Maar dan zou je dus wel het schema moeten omgooien om dat je eerst de verste reis moet maken. Dus naar Las vegas.

    Groetjes
    ;-)

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: Fabian

    bedankt voor de reacties alvast.

    Ik heb via via begrepen dat naar cuba onmogelijk is vanaf Miami daar ze beetje ruzie hebben, jammer want qua afstand is het niet zover en ik dacht misschien met de ferry/boot en je bent er zo, maar helaas.

    Die attractieparken lijken me zeker wel wat, ben nu zelf 34 maar toen ik een jaar of 16 was ben ik al eens in Orlando geweest en dan met name de Universal studios en Disney , tijdje terug dus alweer.Maar dat was maar 3 dagen Florida.

    Ik heb gisteravond effe wezen neuzen op internet en ik heb de volgende vlucht gevonden met Continental voor 565 euro.

    10 september- Amsterdam-Tampa
    20 september- Orlando-Las Vegas
    26 september- Las vegas -Amsterdam

    valt best mee denk ik die prijs toch ?

    We willen dus een dag of 10 in Miami,Orlando,Tampa, de keys bezoeken
    , beetje op strand liggen en 1 a 2 attractieparken bezoeken en wat anders ? en dan voor kleine week naar Las Vegas toe.

    We willen dan een auto huren voor 10 dagen en beetje hier en daar naar toe rijden en onderweg de hotels mee pikken.

    gezien de afstanden lijkt het ons niet verstandig om 1 hotel te boeken voor zovel dagen en dan continue weer terug te moeten rijden en de prijzen zijn best gunstig denk ik, onder de 75 $ per nacht kan je goed overnachten.Althans dat was in Californie zo, weet niet of de staat Florida duurder is dan Californie maar dat zal best wel meevallen, goed zoeken lijkt me en september is nog ver weg dus tijd zat om me te orienteren en het forum gaat me zeker helpen.

    Vorig jaar hebben we Las Vegas gedaan samen met een kleine 2 weken California, maar dat viel eigenlijk toch wel wat tegen en verwacht van Florida toch wel wat meer.Ben dus zeer benieuwd.


    Dat was het weer even voor nu effe verder met mijn werk

  5. Top | #5
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: Fabian

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    gezien de afstanden lijkt het ons niet verstandig om 1 hotel te boeken voor zovel dagen en dan continue weer terug te moeten rijden en de prijzen zijn best gunstig denk ik, onder de 75 $ per nacht kan je goed overnachten.Althans dat was in Californie zo, weet niet of de staat Florida duurder is dan Californie maar dat zal best wel meevallen, goed zoeken lijkt me en september is nog ver weg dus tijd zat om me te orienteren en het forum gaat me zeker helpen.
    Ligt eraan. Orlando en omgeving gaat je dat zeker lukken. Miami moet je toch op minstens $100 rekenen, vaak nog wel hoger.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fabian Bekijk Berichten
    Vorig jaar hebben we Las Vegas gedaan samen met een kleine 2 weken California, maar dat viel eigenlijk toch wel wat tegen en verwacht van Florida toch wel wat meer.Ben dus zeer benieuwd.
    Waarom viel het je tegen?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: Fabian

    Nou, in die zin viel het me tegen daar ik er meer van had verwacht, ook wel voorgesteld.Ik heb het zeker wel naar mijn zin gehad en me vermaakt maar bijvoorbeeld Disneyland was best leuk maar meer ook niet.Hollywood en Berverly Hills had ik veel over gehoord maar in werkelijkheid rij je er voorbij voordat je er erg in hebt.Kan me nog goed herinneren dat ik een keer samen met mijn vriendin even naar de MC Donald ben geweest effe voor een snelle hap, op de Sunset boulevard en gewoon omringd tussen allemaal zwervers.Dat had ik niet verwacht, maar wel weer een ervaring om mee te maken.Ik kom zelf uit den haagt en ben best wel wat gewend maar ik had toch en ander idee va ndeze bestemming maar in werkelijkheid valt het vies tegen.San Diego vond ik zeer de moeite waard en ook i nde stad zelf geweest en de wijk gaslamp is zeer de moeite waard, midden in centrum met allemaal leuke barretjes.Verder ben ik ook naar de bekende stranden geweest zoals venice beach, redondo beach, huntington beach, etc maar dan vind ik Scheveningen wat dat betreft 100 x moderner en mooier.Al met al zeer leuke ervaring natuurlijk met als klap op de vuurpijl las vegas ( dat is echt geweldig ) en gaan we als we naar Florida gehad hebben zeker weer naar toe.Nu dus 1st Florida en ga me beetje op dit forum orienteren wat er allemaal te beleven valt en wat ik zeker gezien meot hebben.

  7. Top | #7
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Even voorstellen: Fabian

    Ik hoop dat Florida je beter gaat bevallen!!!! De meeste mensen op dit forum zijn zwaar Florida verslaafd. Ik hoop dat jullie ook bij deze groep gaan horen!! Florida is volgens mij wat goedkoper als Californie. Misschien is Priceline een idee voor jullie?

    Nicole



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •