Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Onderwerp: [Hotel] The Inn at Key West, Key West

  1. Top | #31
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Die lamp in de badkamer bij de douche is heet! Airco maakt wel iets geluid ja.

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Wij hebben dit hotel ook geboekt: op de site van het hotel zelf. Niet via een boekingsite omdat we er in het paasweekend zijn en ik heb geen zin in een zogezegde overboeking. Prijs is $ 449 (tax in) voor 2 nachten.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Moet je ook parkeerkosten betalen als je bij het hotel geparkeerd staat?
    En zo ja, wat ben je dan ongeveer kwijt?

  4. Top | #34
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Van de website:
    The Inn at Key West Services
    Complimentary wireless Internet access in public areas
    Meeting & event space
    Onsite restaurant & lounge
    Gift shop
    Outdoor swimming pool
    Poolside bar
    Fitness center
    Jacuzzi spa tub
    Business center
    Concierge desk
    24-hour front desk service
    Room service (limited)
    Lobby television
    Laundry facilities & dry cleaning
    Safe deposit box at front desk
    Wake-up calls
    Free Self-parking
    Handicap access

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #35
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Het hotel was een leuke ervaring.
    Relatief grote kamer, met frigo. Gratis parking, gratis internet (met kabel op de kamer).
    Ontbijt: verschillende formules - uitgebreid koud ontbijt was 9.95 $ en het warm ontbijt (met eibereiding naar keuze en waffles of french toast) kost $ 13.95 en voor dit laatste is het voor kinderen onder 12 $ 6.95.

    Het zwembad was super!

    Naar het stadscentrum met de auto en parkeren in de garage van de stad: tussen Caroline Str en en Grinnell Str.. Parkeren voor $ 2/uur en maximum $13/dag. Veel kans op een plaatsje in de schaduw.

  6. Top | #36

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Hi,
    Toch even een mindere ervaring. Vandaag na 1 dag uit het hotel gegaan en verhuist naar Soutern most hotel. Bij aankomst erg onvriendelijk personeel. Het leek wel of ze ons livrr zagn gaan als kome. Kamer die ergens achteraf lag, uit keek op vuilnisbakken en ongelooflijk stonk. (We hadden ruim van te voren gereserveerd). Airco die heel veel lawaai maakt en niet in hoogte te verstellen was waardoor je uit je bed blies. Om 07.00 kwamen de schoonmaaksters met hun karren langs en was de hele familie wakker. Bij het ontbijt bedorven meloen. Toen er wat van werd gezegd, kregen we een schaaltje verse. De schalen van hrt buffet, waar de bedorven meloen van af kwam bleef gewoon in het buffet staan.
    Het soutern most hotel is daar en tegen perfect. We zijn super blij met onze beslissing.

  7. Top | #37
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Ik heb nog nooit problemen gehad in The Inn at Ke West...
    Daarintegen wél in Southern Most.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Locatie
    Nederland/Filippijnen
    Berichten
    21

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Wij logeerden van 31/12 t/m 2/1 in The Inn.

    Het is een keurig hotel met een prachtig zwembad.
    Parkeren is gratis voor de gasten, we moesten een formulier op het dashboard van de auto leggen.
    Kamers zien er keurig uit, alleen airco maakt veel lawaai.

    Jammer dat het hotel geen lift heeft. Ik heb slechte knieën en dan doet het pijn om enkele koffers naar boven te sjouwen.
    Verder vind ik de balkons boven niet prettig, omdat ze van houten planken zijn waar een open naad tussen zit van ong. 1/2 cm.
    Het was goed dat onze onderburen niet met een schaal chips met dipsaus op balkon zaten, anders hadden ze tanden kunnen knarsen van het strandzand wat onder onze zoon zijn schoenen zat...

    Alleen ontbijt en lunch is mogelijk in dit hotel, maar wel tegen zeer schappelijke prijzen. Jammer echter dat ze er standaard 18% tip bij rekenen, maar bij navraag vertelde men dat de reden hiervan lag aan de vele Europeanen die dit hotel bezoeken en niet gewend zijn om tip te betalen aan de waitresses. Van die kant begrijp ik het dan wel weer. Ik tip standaard 20% bij nette behandeling, dus gaf ze nog iets meer dan op de nota stond.

    Verder wil ik opmerken dat op ong. 500 meter lopen er een uitstekend restaurant is met de naam "the Outback". Hier is tegen uitstekende prijs perfect te dineren!!!

    De receptionisten bij The Inn zijn keurig netjes en omdat ik 50+ er ben en ik via hun site geboekt had kreeg ik korting met mijn AARP kaart.

    Ik heb hierboven prijzen gezien voor dit hotel van in de 60 dollar tot 170 dollar.
    Het ligt dan echt aan de periode dat je dit hotel bezoekt, want ik betaalde voor 2 nachten met korting van AARP US$ 480 voor onze kamer.
    Het was dan ook jaarwisseling...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •