Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 38

Onderwerp: [Hotel] The Inn at Key West, Key West

  1. Top | #1

    Standaard [Hotel] The Inn at Key West, Key West

    Wij zijn in de Inn geweest in Key West. Dit was een erg fijn hotel!
    Vooral het zwembad is super! Het is wel een eindje van Duval street af en ook de shuttle is aardig prijzig. Maar als je een auto hebt en genoeg kwartjes dan kan je daar in de buurt parkeren!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West ~ Key West

    Deze info staat ook bij ons reisverslag van dit jaar.
    Is een geweldig mooi hotel, kan ik iedereen aanbevelen.
    Ik blijf er echter bij dat slapen in 1 vd inns toch aparter blijft.
    Het probleem is echter dat vele inns geen kinderen willen hebben.
    Vandaar uitgeweken naar dit geweldige hotel.

    Dag 2

    Vandaag aangekomen in Key West.

    Vanmorgen omstreeks 10:00 uur willen inchecken in het hotel.
    Echter de kamers waren nog niet gereed.
    De kleine van mij maakte dat echter niet zo veel uit.
    Zij had maar 1 ding in haar hoofd en dat was zwemmen :grin:

    zo gezegd zo gedaan, hebben we ons maar omgekleed in de restrooms vh hotel.....

    Het hotel is klasse, geweldige kamers, super mooi zwembad, gratis internet, een mooie bar bij de pool.
    Nou wat wil je nog meer.

    Nou ik weet het wel een kamer voor 3 personen --> 2 volwassen en 1 kind.
    Dat moet toch niet zo moeilijk zijn :sad:
    ze hadden waarschijnlijk niet goed op de reservering gekeken, i.p.v 3 persoonskamer kregen we 1 kingsize bed.
    en het mooie vh verhaal, er was in het hele hotel geen 1 persoonsbed te krijgen.
    Na wat stampij gemaakt te hebben, kregen we de kamer van iemand die morgen komt.
    Dus probleem opgelost, alleen niet voor de volgende.....

    Maar het hotel is en blijft mooi.
    Zie hier de pool( amerikanen blijven vreemd ).

    Morgen gaan we weer richting cemtrum.


    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-02-09 om 01:06. Reden: fotos waren 800*600, nu verkleind
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West ~ Key West

    Hoi Pascal,
    Bedankt voor je heldere uitleg en foto's. Zoals het er naar uit ziet zal het dit hotel worden. Jammer dat er geen een persoon bedden zijn. We zijn namelijk met 5 personen (2 volw 2 tieners en 1 kind van 6). Er wordt wel gesproken over een rolloverbed vanuit de reisorganisatie. Anders wordt het 2 kamers

    grz
    dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West ~ Key West

    Ook wij zijn hier afgelopen april geweest. Voor de jongste hadden we ook een rollaway gehuurd. Beetje vol in de kamer ..., maar je gaat toch laat slapen daar. Veel te gezellig daar bij de boulevard !!
    Je zit inderdaad wel een stukje van het centrum af, maar het is een goed hotel en een best zwembad. Jim lag er 's ochtends al heel vroeg in.


  5. Top | #5
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West ~ Key West

    Hoi ienelien,
    Ben er nog niet uit, maar dat komt omdat Teo van Amarican Vacations nu met vakantie is (de vliegtickets hebben we al). We gaan in November terug om alles verder te boeken. Teo had zelf ook nog wel wat tips en adressen. Hou je op de hoogte.
    Grz
    Dr. Phlox
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 13:46. Reden: full quote eruit
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #6
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West, Key West

    Wij zijn er ook geweest in Oktober en in een woord geweldig! Dit was het mooiste en beste hotel welke we hebben gehad tijdens onze reis.
    Zeer vriendelijk personeel, schitterende kamer, gratis internet op de kamer, schitterend zwembad en goed ontbijt. Dit hotel zullen we zeer zeker weer boeken als we nog eens naar de USA gaan.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West, Key West

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door meelezer Bekijk Berichten
    Is de het af te lopen, van het hotel naar duval street?
    ja, maar met de auto gaat het snel.
    Tussen de 5 en 10 minutjes, afhankelijk vh tijdstip waarop je vertrekt.
    maar ze hebben een bus die dagelijks op bepaalde tijdstippen rijdt.


    als je een hotel, motel, inn in de buurt van duvalstreet kunt krijgen, zou ik dit zeker overwegen.
    Maar dit hotel is gewoon geweldig, de pool is super mooie kamers = en blijft een toppertje.
    volgende keer overweeg ik zeker om terug te gaan.

    pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #8

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: The Inn at Key West, Key West

    Is de het af te lopen, van het hotel naar duval street?
    We hebben dit eens gedaan in 2000. We hadden s'middags al wat bier op bij het zwembad dus zijn we te voet naar het centrum gelopen. Ik doe het de volgende keer niet meer. Het was toch wel een uur en een kwartier lopen en dus ook nog terug. Het was ook warm dus niet handig van ons maar we wisten niet dat het centrum aan de anderekant van het eiland lag.

    Als je met de auto gaat,aan het eind van Duval street in een zijstraat vlakbij Mallory square zit een parkeergarage waar wij hem een aantal keer hebben neergezet. Je kan ook bordjes volgen. O ja niet tegen het verkeer in parkeren dan krijg je 35$ boete maar dat geld voor heel Florida. Maar in Florida hoef je niet vaak file te parkeren vanwege grote parkeerplaatsen maar in zo'n klein stadje als Key West dus wel.:razz:
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  9. Top | #9
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Ook dit hotel genomen afgelopen vakantie. Mooi hotel, ook lekker grote LCD TV aan de wand. Koelkastje. Netjes ingericht. Enige nadeel was dat mijn kamer geen kluis had. Ik stop daar toch wel liever mijn laptop in als ik weg ben.
    Zwembad was ook heerlijk, zoals voorgangers boven me al gemeld hadden.

    Bioscoop en Publix en nog veel meer direct naast het hotel. Duval Street zou ik inderdaad niet lopen, dat is echt te ver weg. Ik zou 'm neerzetten op een soort prive parkeerterrein bij Greene Street. Daar kan je voor 10 dollar een hele dag parkeren en dan mag je dus ook wegrijden en weer terugkomen!

    Ze hebben alleen WiFi bij de lobby (en nog een plek die ik vergeten ben, maar niet in de kamer), echter heeft elke kamer al standaard een LAN-kabel.

    Ik zou hier nog best een keer kunnen verblijven, maar er zullen vast nog zat andere mooie hotels daar zijn.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Hotelervaring: The Inn at Key West, Key West

    Even een tip:wink:

    Dit Hotel wordt nu bij Expedia.nl aangeboden voor € 63 per nacht. Dat is een vroegboekkorting van 40%. Was voor mij aanleiding om maar eens 3 nachtjes te boeken:-\"



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •