Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Testen: Schermafbeelding (Avatar)

  1. Top | #1
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard gelukt?

    heb er een plaatje bij geplakt.....

    is het gelukt?

    meisje

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    De avatar (het plaatje bij je naam) kun je toevoegen in je profiel. Ga hiervoor helemaal naar boven in het Florida Forum scherm en klik op "profiel":


    Scroll dan helemaal naar beneden tot je bij het "Avatar paneel" komt:



    Nu is het belangrijk om te weten waar het plaatje staat dat je wilt gebruiken.

    Staat het plaatje ergens op internet? Gebruik dan de optie Upload avatar vanaf een internet locatie (URL). Zoek het plaatje op internet, klik erop met je rechter muisknop en kies "eigenschappen". Dan krijg je een dergelijk scherm te zien:


    In dit scherm selecteer je het adres (URL) door aan het begin van het adres je linkermuisknop in te drukken en naar het einde van het adres te gaan en daar je muisknop los te laten:


    Als je dit hebt gedaan moet je dit adres kopiëren met Ctrl-C.
    Dan ga je teug naar het Avatar Paneel in het forum, klikt in het veld achter Gebruik avatar op ander site en plakt het adres er in met Ctrl-V. Dan klik je onderaan op OK en klaar is Klara.

    Staat het plaatje op je harde schijf? Dan moet je er eerst voor zorgen dat dat plaatje ergens op internet komt te staan. Dat kan bijvoorbeeld bij www.imageshack.us Klik op de link en je komt in ImageShack terecht. Klik daar op de knop "bladeren" en zoek het plaatje op je harde schijf op. Klik dan op invoegen en dan in ImageShack op "Host It!".



    Als het plaatje is ge-upload krijg je dit scherm: (de plaatjes kunnen anders zijn):


    Onderaan kopieer je de link die staat in het vak voor "Direct link to image" (selcteren en Ctrl-C). Dan ga je erug naar het Avatar Paneel in het Florida Forum en plakt (Ctrl-V) de link in het vak achter Gebruik avatar op ander site. Dan klik je onderaan op OK en klaar is Klara.

    Lukt het niet?

    Grote kans dat je plaatje niet voldoet aan de maximum formaten die zijn toegestaan. Het plaatje mag niet groter zijn dan 80 bij 80 pixels en 6kb. Da's niet erg groot. Als je plaatje te groot is, zul je het eerst moeten verkleinen. Daar heb je verschillende programmaatjes voor, die ik je kan doorgeven als je dat wilt.

    Hier bijvoorbeeld:

    http://www.mess-avatars.nl/avatars/disney/0

    (zijn wel iets te groot - mogen maximaal 80x80 pixels groot zijn)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-12 om 20:34.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Testen: Schermafbeelding (Avatar)


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Testen: Schermafbeelding (Avatar)

    Even in de gebruikersinstellingen (linksboven aan de pagina) en dan naar schermafbeelding wijzigen http://www.floridaforum.nl/profile.php?do=editavatar
    Daar kun je hem dan uploaden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Testen: Schermafbeelding (Avatar)

    ik hem mijn avatar verkleind met een Image resizer van Windows maar hij word zo onscherp. Wie heeft een oplossing?

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard

    Da's idd wel erg onscherp ja. Heb je het plaatje ook ergens groot staan?

    Heb hem net groter op Imagshack gezet, kan jij er wat mee nu of wat kan ik doen?




    Ik heb wat geprobeerd:

    80x60


    80x80 (uitsnede)


    Het blijft natuurlijk een klein plaatje


    Zie nu wel dat de plaatjes redelijk groot zijn. Zal ze morgen even door een ander programma gooien als je dit wat vind..

    Toch nu maar even gedaan:



    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-01-12 om 20:35. Reden: 1+1+1+1

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Testen: Schermafbeelding (Avatar)

    dank je wel Njit :wink:,
    het blijft klein maar in elk geval niet zo wazig als die van mezelf.
    Ik ga hem er even inzetten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •