Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 26 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #31
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Plantation, Florida
    Berichten
    7

    Standaard Re: Miami - the bahamas (boottocht met verblijf)

    Je kan zelfs voor 1 dag naar de BAHAMA's maar ook voor 2 of 3 dgn.
    Vliegen is dikwijls goedkoper dan met een boot als je langer wilt, maar gewoon een kwestie van uitzoeken !! Op internet is er volgens mij genoeg te vinden of niet ?
    Als je meer wilt lezen over mijn Florida ervaringen moet je ook eens kijken op
    mijn WEBLOG of bezoek onze website [-X

  2. Top | #32
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    1

    Standaard Re: Miami - the bahamas (boottocht met verblijf)

    www.exitreizen.nl voert o.a deze combi reis ook uit..

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard Cruise Bahamas

    Hoi Allemaal,

    Graag wil ik heel veel info over het volgende.
    Wij willen een 4daagse cruise met de Majesty of the Sea gaan maken en willen daar dan wat over weten/vragen. Zoals;
    Wat is er allemaal te doen?
    Hoe zit het met de gala diners/KLEDING?
    Wat moet je aantrekken?
    Wat is jullie ervaring?
    Jullie begrijpen wel dat we echt alles en dan ook alles willen weten. Van hut tot dek, van eten tot slapen enz.

    Groetjes,
    Bowie13

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Cruise Bahama's

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Cruise Bahama's

    Ik denk dat het qua schip niet zo veel uitmaakt wat voor kleding je aantrekt, misschien dat Carnival iets vrijer is maar je hebt op ieder schip ook maaltijden in buffetvorm en daar kan je gewoon in je korte broek en t-shirt heen, maar als je naar het Captainsdinner gaat zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je een nette broek, overhemd, jasje en gewone schoenen (dus geen gympen of sandalen) en een stropdas aan hebt en voor vrouwen een nette broek met blouse of jurk.
    Als je 's ochtends in de ontbijtzaal gaat eten i.p.v. het buffet dan moeten in ieder geval de schouders van de mannen bedekt zijn, dus een poloshirt en geen hemdje, bij vrouwen is dit wel toegestaan.

    Verder staat alle informatie denk ik wel op de site of in je reispapieren.
    gr. Paula

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    15

    Standaard Cruise naar de bahama's

    Wij hebben een 4-daagse cruise naar de bahama's en key west geboekt. Heeft hier iemand ervaring met deze trip? Zo ja kun je ons daar iets over vertellen.

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    15

    Standaard Re: Cruise naar de bahama's

    De cruise is van Royal Caribean International, Majesty of teh seas.
    Hij vertrekt vanuit Miami naar Coco Cay
    vanuit Coco Cay naar Nassau, vanuit Nassau naar Key West en van uit Key West naar Miami.

  8. Top | #38
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Cruise naar de bahama's

    Dit is een goede site om je in te lezen: http://www.cruisecritic.com/
    Staan recensies van de boot zelf en de cruises.

    Gebruik de zoekfunctie op die site..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #39
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Cruise naar de bahama's

    Wij hebben deze cruise 2 jaar geleden gedaan. Op deze site kan je veel informatie vinden.

    http://www.royalcaribbean.com/gohome.do

    We zijn met een groep geweest. De helft van onze groep ging altijd dineren. Wij zelf gingen altijd naar het Windjammercafe (De hele dag eten, zucht). Daar is een buffet en kan je zelf pakken wat je wilt . Daar mag je ook in korte broek en t-shirt dineren. Alleen niet in zwemkleding en op blote voeten. Je kan er ook voor kiezen om naar het galadiner te gaan (daar moet je wel nette kleding aan). Met galadiners kan je het zelf zo gek maken als je wilt. Overhemd, nette broek, Wel of geen stopdas. Lange jurken, korte jurken, veel exhibionisme.
    Je mag onbeperkt koffie, thee, water, citroenlimonade en softijs tappen. Bij een bar kan je de hele dag pizza en hotdogs halen. Wij hadden voor een persoon een frisdrank kaart gekocht maar bijna niet gebruikt. Er is een bioscoopzaal waar vrij nieuwe films werden gedraaid. Schoonzoon deed mee aan basketbalwedstrijden.
    Op Key west: shoppen, wandelen naar de boei, huis hemmingway rondleiding met dronken gids gedaan, katten met een extra teen gezien en postzegels gehaald voor onze verzameling.
    Nassau viel ons tegen, was ook veel te heet om iets te doen (juni). We zijn wel naar de markt geweest.
    Cococay gingen we eerst wandelen langs het strand (schelpen zoeken) dan zwemmen tussen de vissen. Ik durf niet te zeggen om een broodje mee te nemen in het water, want dan wordt je belaagd door de vissen. Als je daar niet bang voor bent moet je het vooral WEL doen. Je wordt dan getrakteerd op een prachtig schouwspel.
    Laatst gewijzigd door Njit; 19-06-07 om 11:01. Reden: Tekst van ander forum gekopieerd

  10. Top | #40

    Standaard Bahama's tripje

    Volgend jaar gaan we weer naar Orlando maar we willen iets erbij. We zitten te denken aan een cruise ofzo maar daar ben je toch wel minimaal 5 dagen mee bezig. Nou lijkt het ons leuk om een tripje naar de Bahama's te maken. En dan met 1 of 2 overnachtingen op het eiland. Of een dagtrip lijkt ons ook wel leuk. Maar kan je dat doen vanaf Port Caneveral of moet je dan perse naar Miami?

    Iemand ervaring mee?
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •